Twoje kryteria wyszukiwania:
Focus 2011r 1,6TDCI okazja (uszkodzony)
11 000 złbrutto
Ford focus
13 000 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
Mk1 (1998-2004)
9 900 złbrutto
Ford Focus Mk2 Benz. 1.6, 2007r., 125 tys.km
12 900 złbrutto
Mk1 (1998-2004)
6 300 złbrutto
Mk1 (1998-2004)
999 złbrutto
Mk1 (1998-2004)
10 400 złbrutto
1.5 EcoBlue Trend ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
55 900 złbrutto
1.5 EcoBlue Trend ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
55 900 złbrutto
1.5 EcoBlue Trend ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
55 900 złbrutto
1.5 EcoBlue Trend ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
59 900 złbrutto
1.4 Benzyna. Jeden Właściciel od Nowości! Oryginalny Przebieg 134tys!
3 900 złbrutto
1.4 Benzyna 60 KM, Alufelgi, Klimatyzacja, Lakier Metalik, El. Szyby
6 990 złbrutto
sprzedam ford focus 1,6 diesel
3 200 złbrutto
krajowy, zadbany
22 900 złbrutto
Serwis - Lift - Prosty Silnik - GWARANCJA - Zakup Door to Door
39 900 złbrutto
49 900 złbrutto
1.6 16V Benzyna # Klima # Podgrz. szyby # Salon Polska # FV 23 %
38 900 złbrutto
1.6 86KM KLIMATRONIK, ELEKTRYKA, ZADBANY
27 900 złbrutto
9 900 złbrutto
użytkownik: Michał
liczba głosów: 429
Gdyby nie drobne przypadłości i słaby silnik (chociaż w zupełności wystarcza on większości kierowców [100 KM, 150 Nm]) auto dostałoby 10. Zawieszenie i układ kierowniczy zasługuje na 10, komfort również. Ogólną ocenę obniża również średniej jakości elektryka i szansa na szybkie zużycie delikatnego zawieszenia i droga jego naprawa.
Silnik ma wystarczający moment obrotowy tylko w zakresie 3000 - 5000 obrotów / minutę. Nie ma sensu kręcić go wyżej bo auto już nie jedzie. Spalanie ~8l / 100 km - akceptowalne.
Widoczność do przodu OK, poza parkowaniem: nie widać końca maski więc nie można ocenić odległości; trzeba parkować na wyczucie. Tył nie jest pionowy, więc też nie do końca wiadomo gdzie się kończy.
Zawieszenie Bilstein + Eibach, więc nie oceniam seryjnego zawieszenia.
Nie za bardzo rozumiem kwestię aranżacji, ale kwiatków i firanek nie wożę.
Nie przeprowadziłem żadnych napraw, brak usterek. Wymiana paska rozrządu droga, bo konieczny jest demontaż jednej z podpór silnika.
Mimo, że silnik nagrzewa się szybko ciepłe powietrze dociera do nawiewu nieco później. Klimatyzacja OK.
Słaba stabilizacja napięcia na wolnych obrotach, widocznie przygasające światła nawet przy minimalnym spadku obrotów poniżej nominalnych (po zdjęciu nogi z gazu obroty nieco spadają poniżej nominalnych - standard w Fordzie Focus). IMO to powoduje częste przepalanie się żarówek (średnio 1 na 2 miesiące).
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: