Opel Astra - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 20 spośród 1 083

Twoje kryteria wyszukiwania:

Sortuj po:

Opel Astra 1.4dm3 150KM 2019r. 116 000km

1.4 150KM Automat, EL. Klapa, Full Led, Android/Apple,HandsFree,FV23%

67 800 złbrutto

rata od: 1364zł
benzyna
4/5 drzwiowy
5 miejscowy
klimatyzacja automatyczna
Reg. śląskie Mysłowice
  • ABS, kontrola trakcji, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, akt. asyst. zmiany pasa ruchu, cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, kam. cofania, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, asyst. pasa ruchu, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, smartcard / hands free / smartkey, sys. ostrzeg. przed kolizją, ekran dotyk., uruch. silnika bez uż. klucz., pierwszy wł., samochód bezwypadk., serwisowany w ASO, możliwa zamiana, blokada drzwi podczas jazdy
  • Opel Astra 1.4dm3 125KM 2019r. 83 000km

    1.4 125KM Tempomat, Czujniki Cofania, AutoAndroid/Apple Car, FV 23%

    59 800 złbrutto

    rata od: 1203zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. śląskie Mysłowice
  • ABS, kontrola trakcji, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., kierownica wielofunkc., ESP, Apple CarPlay, Android Auto, cz. parkowania - tył, pierwszy wł., samochód bezwypadk., serwisowany w ASO, możliwa zamiana, blokada drzwi podczas jazdy
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 90KM 2005r. 160 800km

    * ZAMIANA * 161tyś/km 1.4- 90KM bez rdzy GTC

    14 500 złbrutto

    benzyna
    2/3 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. śląskie Siemianowice Śląskie
  • ABS, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.6dm3 110KM 2018r. 129 700km

    Pisemna Gwarancja 12 miesięcy - niski przebieg

    39 850 złbrutto

    rata od: 801zł
    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. wielkopolskie Konin
  • ABS, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ogr. prędkości, ESP, cz. parkowania - tył, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, gwarancja, możliwa zamiana, blokada drzwi podczas jazdy
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 140KM 2011r. 189 208km

    Sports Tourer 1,4 Turbo 140KM Alu NAP !!!

    22 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. mazowieckie Sokołów Podlaski
  • ABS, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, książka serwisowa, hak, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 140KM 2012r. 173 242km

    1.4 Turbo Lift Cosmo Skóra Navi Alu 2x PDC Service NAP

    28 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Sokołów Podlaski
  • ABS, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, kam. cofania, ESP, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, książka serwisowa, aut. hamulec postojowy, hak, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 101KM 2013r. 222 982km

    1,4i Lift Klima Service NAP !!!

    28 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. mazowieckie Sokołów Podlaski
  • ABS, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, cz. parkowania - tył, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 140KM 2011r. 206 591km

    1.4 Turbo 140KM Cosmo Navi Alu19 Service NAP !!!

    27 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Sokołów Podlaski
  • ABS, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, cz. parkowania - tył, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, książka serwisowa, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.6dm3 110KM 2016r. 182 907km

    1.6CDTI po serwisie doinwestowany gwarancja przebiegu Android Auto

    39 500 złbrutto

    rata od: 794zł
    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. podkarpackie Sędziszów Małopolski
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, akt. asyst. zmiany pasa ruchu, cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ogr. prędkości, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, asyst. pasa ruchu, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, smartcard / hands free / smartkey, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, sys. sterow. głosem, akt. asyst. ham. awaryjnego, ekran dotyk., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, aut. hamulec postojowy, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.4dm3 140KM 2015r. 154 442km

    1.4T(140KM) Lift Kamera Ledy Duża Navi 2xParktronic ASO OPEL

    34 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Ostrów Mazowiecka
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., lampy dzienne LED, podgrz. fotel kier., cz. deszczu, podgrz. przednia szyba, kierownica wielofunkc., DVD, ISOFIX, kam. cofania, ogr. prędkości, ESP, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, aut. hamulec postojowy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.6dm3 115KM 2009r. 180 000km

    1.6 16V SEDAN*ENJOY*Climatronic*Elektryka*Zadbana*Super Stan*ZOBACZ!!!

    12 990 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. wielkopolskie Piła
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., podgrz. fotel kier., cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, cz. parkowania - tył, pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.4dm3 140KM 2010r. 169 256km

    1.4T(140KM) Duża Navi bi-xenon Ledy 2xParktr.Chrom Cosmo Alu 18"

    28 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Ostrów Mazowiecka
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., lampy dzienne LED, podgrz. fotel kier., cz. deszczu, podgrz. przednia szyba, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, aut. hamulec postojowy, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.4dm3 87KM 2011r. 87 175km

    Benzyna Zarejestrowany Ubezpieczony

    25 950 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. warmińsko-mazurskie Elbląg
  • ABS, kontrola trakcji, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, wsp.kier., ISOFIX, ESP, cyfrowy kluczyk, blokada drzwi podczas jazdy
  • Opel Astra 1.6dm3 105KM 2006r. 226 000km

    1.6i*105PS*KLIMATRONIK*Alu*Opłaty*Do*04*2025*Do*Jazdy

    8 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. śląskie Częstochowa
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.6dm3 116KM 2015r. 157 750km

    Benzyna Zarejestrowany Ubezpieczony

    38 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. warmińsko-mazurskie Elbląg
  • ABS, kontrola trakcji, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., kierownica wielofunkc., ISOFIX, cyfrowy kluczyk, samochód bezwypadk., blokada drzwi podczas jazdy
  • Opel Astra 1.6dm3 115KM 2015r. 97 000km

    1.6 16V*Klima*Elektryka*Alu*Serwis*Mały Przebieg*Super Stan*ZOBACZ!!!

    29 990 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. wielkopolskie Piła
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, wsp.kier., kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, pierwszy wł., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.4dm3 140KM 2011r. 158 476km

    1.4T (140KM)Cosmo Duża Navi bi-Xenon Ledy 2XParktronic Chrom

    27 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Ostrów Mazowiecka
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., lampy dzienne LED, podgrz. fotel kier., cz. deszczu, podgrz. przednia szyba, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, aut. hamulec postojowy, hak, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.6dm3 180KM 2011r. 179 476km

    1.6T(180KM) Cosmo bi-Xenon Ledy Duża Navi pół-Skóry Chrom ASO OPEL

    27 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Ostrów Mazowiecka
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., lampy dzienne LED, podgrz. fotel kier., cz. deszczu, podgrz. przednia szyba, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, cz. parkowania - tył, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, aut. hamulec postojowy, hak, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.4dm3 125KM 2016r. 146 879km

    Bi-Xenon Ledy Skóry Navi Kamera Pół-skóry 2xParktr. Chromy

    43 900 złbrutto

    rata od: 883zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Ostrów Mazowiecka
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., lampy dzienne LED, akt. asyst. zmiany pasa ruchu, podgrz. fotel kier., cz. deszczu, podgrz. przednia szyba, kierownica wielofunkc., DVD, ISOFIX, kam. cofania, ogr. prędkości, ESP, asyst. ham. - Brake Assist, asyst. parkowania, asyst. pasa ruchu, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, cz. martwego pola, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, refl. adaptacyjne, sys. ostrzeg. przed kolizją, akt. asyst. ham. awaryjnego, ekran dotyk., pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, aut. hamulec postojowy, hak, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.6dm3 116KM 2011r. 66 550km

    1.6i 16V 115KM Automat Klima OPŁACONY

    25 800 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. lubelskie Łuków
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, wsp.kier., cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, cz. parkowania - tył, ACS - sys. zab. po kolizji, sys. głośnomówiący, garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, stan bardzo dobry
  • Najciekawsze opinie o Oplu Astra

    Zdjęcie użytkownika

    użytkownik:

    liczba głosów: 561

    Opel Astra 1400 1,4 130KM 2012r. hatchback

    Ocena ogólna

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Układ napędowy

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Układ jezdny

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Naprawy

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Autopowiadamiacz

    Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

    Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:


    dane wymagane
    kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.

    Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
    czytaj więcej...