Opel Astra - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 20 spośród 852

Twoje kryteria wyszukiwania:

Sortuj po:

Opel Astra 1.4dm3 150KM 2017r. 75 000km

1.4 150KM Asyst.Pasa, Rozp. Znaków,El. Szyberdach, Navi, Full LED,

57 800 złbrutto

rata od: 1162zł
benzyna
4/5 drzwiowy
5 miejscowy
klimatyzacja ręczna
Reg. śląskie Mysłowice
  • ABS, światła do jazdy dziennej, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, el-chromat.lusterka.tył, komputer pok., nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., pierwszy wł., samochód bezwypadk., serwisowany w ASO, możliwa zamiana, blokada drzwi podczas jazdy
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.9dm3 100KM 2007r. 211 000km

    Bardzo ładna 1,9 CDTI Hatchack z Niemiec

    13 900 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. śląskie Częstochowa
  • ABS, alarm, immobiliser, el.ster.lusterka, samochód bezwypadk., gwarancja, wł. niepalący, stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 140KM 2011r. 171 797km

    1,4T Klima Alu Service NAP !!!

    27 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. mazowieckie Sokołów Podlaski
  • ABS, dziel. tylna kanapa, światła do jazdy dziennej, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, el-chromat.lusterka.boczne, el-chromat.lusterka.tył, komputer pok., autom. światła, wsp.kier., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, hak, stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 140KM 2011r. 206 591km

    1.4 Turbo 140KM Cosmo Navi Alu19 Service NAP !!!

    28 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Sokołów Podlaski
  • ABS, dziel. tylna kanapa, światła do jazdy dziennej, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, el-chromat.lusterka.boczne, el-chromat.lusterka.tył, komputer pok., nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, książka serwisowa, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 140KM 2011r. 226 304km

    Sport1,4 Turbo 140KM Cosmo Xenon Navi Alu NAP !!!

    28 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Sokołów Podlaski
  • ABS, dziel. tylna kanapa, światła do jazdy dziennej, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, el-chromat.lusterka.boczne, el-chromat.lusterka.tył, komputer pok., nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., relingi, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, książka serwisowa, hak, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 140KM 2011r. 196 114km

    1,4 Turbo 140KM Cosmo Navi Alu Service NAP

    28 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Sokołów Podlaski
  • dziel. tylna kanapa, światła do jazdy dziennej, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, el-chromat.lusterka.boczne, el-chromat.lusterka.tył, komputer pok., nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., relingi, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, książka serwisowa, aut. hamulec postojowy, hak, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.7dm3 110KM 2011r. 172 823km

    Pół skórzana tapicerka, Xsenon, Czujniki cofania, Duża Nawigacja, LED

    27 900 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. kujawsko-pomorskie Bydgoszcz
  • ABS, światła do jazdy dziennej, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, hak, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.6dm3 116KM 2009r. 225 000km

    Skóry Podgrzewane Fotele 100% Bezwypadkowy

    16 900 złbrutto

    benzyna
    2/3 drzwiowy
    4 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. pomorskie Rywałd
  • ABS, dziel. tylna kanapa, światła do jazdy dziennej, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, el-chromat.lusterka.boczne, el-chromat.lusterka.tył, komputer pok., autom. światła, wsp.kier., pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.7dm3 110KM 2011r. 228 000km

    1.7CDTI 110KM Klimatyzacja Książka Serwis Alu Gwarancja Zamiana

    23 900 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. pomorskie Słupsk
  • ABS, dziel. tylna kanapa, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., wsp.kier., samochód bezwypadk., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.7dm3 100KM 2006r. 201 000km

    1,7CDTI 100KM Klimatronic Książka Serwisowa Gwarancja Zamiana

    11 600 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    Reg. pomorskie Słupsk
  • ABS, dziel. tylna kanapa, immobiliser, c.zamek, wsp.kier., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.7dm3 131KM 2012r. 177 000km

    Bardzo zadbana ! 100% Orygin. lakier !

    26 400 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Grodzisk Mazowiecki
  • ABS, dziel. tylna kanapa, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, el-chromat.lusterka.tył, komputer pok., autom. światła, wsp.kier., relingi, samochód bezwypadk., garażow., gwarancja, dod. komplet opon, książka serwisowa, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1dm3 105KM 2017r. 76 739km

    1.0Turbo nawigacja PDCx2 Android Auto Car Play gwarancja przebiegu

    49 900 złbrutto

    rata od: 1003zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. podkarpackie Sędziszów Małopolski
  • ABS, dziel. tylna kanapa, światła do jazdy dziennej, alarm, c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., spoiler, garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.6dm3 136KM 2017r. 163 000km

    *nawi*cosmo*pół skóra*asystent pasa ruchu*bluetooth*full led*kamera

    49 800 złbrutto

    rata od: 1001zł
    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. małopolskie Alwernia
  • ABS, dziel. tylna kanapa, światła do jazdy dziennej, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, el-chromat.lusterka.boczne, el-chromat.lusterka.tył, komputer pok., nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, aut. hamulec postojowy, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.6dm3 110KM 2016r. 142 173km

    1.6CDTI CarPlay nawigacja doinwestowany bezwypadkowy gwaranc przebiegu

    38 300 złbrutto

    rata od: 770zł
    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. podkarpackie Sędziszów Małopolski
  • ABS, dziel. tylna kanapa, światła do jazdy dziennej, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, el-chromat.lusterka.tył, komputer pok., nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., relingi, spoiler, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, książka serwisowa, możliwa zamiana, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1dm3 105KM 2017r. 123 000km

    led*nawi*gwarancja*bluetooth*nowe opony*tempomat*

    48 800 złbrutto

    rata od: 981zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. małopolskie Alwernia
  • ABS, dziel. tylna kanapa, światła do jazdy dziennej, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.7dm3 125KM 2011r. 235 581km

    1.7CDTI(125KM)*Chromy Parktronic Grzana kierownica*ASO Opel

    23 900 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Ostrów Mazowiecka
  • ABS, dziel. tylna kanapa, światła do jazdy dziennej, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, el-chromat.lusterka.boczne, el-chromat.lusterka.tył, komputer pok., autom. światła, wsp.kier., relingi, pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.4dm3 140KM 2012r. 145 125km

    1.4T(140KM)*145tys.km*Kolorowa Navi Chromy*I Wł*Alu 17"ASO Opel

    32 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Ostrów Mazowiecka
  • ABS, dziel. tylna kanapa, światła do jazdy dziennej, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, el-chromat.lusterka.boczne, el-chromat.lusterka.tył, komputer pok., nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.7dm3 125KM 2008r. 151 000km

    1.7CDTI, 125KM, 2008r, Przebieg 151tyś km, Z Niemiec-Zarejestrowany

    17 900 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. mazowieckie Radom
  • ABS, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., wsp.kier., relingi, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.4dm3 150KM 2016r. 214 879km

    1.4T(150KM)*Radar*Xenon*Led*Skóry*Wentyl.Fotele*Navi*Kamera*Alu18"FULL

    49 900 złbrutto

    rata od: 1003zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Ostrów Mazowiecka
  • ABS, dziel. tylna kanapa, światła do jazdy dziennej, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, el-chromat.lusterka.boczne, el-chromat.lusterka.tył, komputer pok., nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., spoiler, pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, aut. hamulec postojowy, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.7dm3 110KM 2009r. 250 000km

    Wersja po liftingu/Hak/Opony wielosezonowe/8 airbag/ESP/z Niemiec

    13 500 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. pomorskie Wejherowo
  • ABS, dziel. tylna kanapa, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., wsp.kier., pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, hak, stan bardzo dobry
  • Najciekawsze opinie o Oplu Astra

    Zdjęcie użytkownika

    użytkownik:

    liczba głosów: 528

    Opel Astra 1400 1,4 130KM 2012r. hatchback

    Ocena ogólna

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Układ napędowy

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Układ jezdny

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Naprawy

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Autopowiadamiacz

    Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

    Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:


    dane wymagane
    kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.

    Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
    czytaj więcej...