Opel Astra - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 20 spośród 1 034

Twoje kryteria wyszukiwania:

Sortuj po:

Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 120KM 2011r. 207 785km

1.4 Turbo SPORT Navi Alu Service NAP

26 900 złbrutto

benzyna
4/5 drzwiowy
5 miejscowy
klimatyzacja automatyczna
Reg. mazowieckie Sokołów Podlaski
  • dziel. tylna kanapa
  • światła do jazdy dziennej
  • alarm
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.lusterka
  • el-chromat.lusterka.boczne
  • el-chromat.lusterka.tył
  • komputer pok.
  • nawigacja sat.
  • autom. światła
  • tempomat
  • wsp.kier.
  • alu.felgi, samochód bezwypadk.
  • garażow.
  • serwisowany w ASO
  • gwarancja
  • książka serwisowa
  • blokada drzwi podczas jazdy
  • stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 140KM 2011r. 230 958km

    Sports Tourer 1,4 Turbo 140KM Cosmo Xenon Navi Alu 19 NAP !!!

    28 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Sokołów Podlaski
  • ABS
  • dziel. tylna kanapa
  • światła do jazdy dziennej
  • alarm
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.szyb.tył
  • el.ster.lusterka
  • el-chromat.lusterka.boczne
  • el-chromat.lusterka.tył
  • komputer pok.
  • nawigacja sat.
  • autom. światła
  • ksenony
  • tempomat
  • wsp.kier.
  • alu.felgi
  • relingi, samochód bezwypadk.
  • garażow.
  • serwisowany w ASO
  • gwarancja
  • książka serwisowa
  • hak
  • blokada drzwi podczas jazdy
  • stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 120KM 2011r. 225 628km

    1,4 Turbo 120KM Sports Tourer Alu Service NAP

    25 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. mazowieckie Sokołów Podlaski
  • dziel. tylna kanapa
  • światła do jazdy dziennej
  • alarm
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.szyb.tył
  • el.ster.lusterka
  • el-chromat.lusterka.boczne
  • el-chromat.lusterka.tył
  • komputer pok.
  • autom. światła
  • tempomat
  • wsp.kier.
  • alu.felgi, samochód bezwypadk.
  • garażow.
  • serwisowany w ASO
  • gwarancja
  • książka serwisowa
  • hak
  • blokada drzwi podczas jazdy
  • stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.7dm3 125KM 2011r. 183 000km

    1.7 CDTI*Klima*Elektryka*Alu*DRL*PDC*Super Stan*ZOBACZ!!!

    21 990 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. wielkopolskie Piła
  • ABS
  • kontrola trakcji
  • dziel. tylna kanapa
  • światła do jazdy dziennej
  • alarm
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.lusterka
  • halogeny
  • komputer pok.
  • autom. światła
  • wsp.kier.
  • alu.felgi
  • przyc. szyby
  • spoiler, pierwszy wł.
  • samochód bezwypadk.
  • garażow.
  • serwisowany w ASO
  • wł. niepalący
  • książka serwisowa
  • możliwa zamiana
  • hak
  • stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.6dm3 115KM 2010r. 178 000km

    1.6 16V*Klima*Elektryka*Alu*FLEXFIX*Serwisowany*Super Stan*ZOBACZ!!!

    22 990 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. wielkopolskie Piła
  • ABS
  • kontrola trakcji
  • dziel. tylna kanapa
  • alarm
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.lusterka
  • halogeny
  • komputer pok.
  • tempomat
  • wsp.kier.
  • alu.felgi
  • spoiler, pierwszy wł.
  • samochód bezwypadk.
  • garażow.
  • serwisowany w ASO
  • wł. niepalący
  • książka serwisowa
  • możliwa zamiana
  • stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 140KM 2011r. 186 000km

    1.4Turbo 140KM SalonPL Klimatyzacja Książka Serwis Zamiana FaktuVAT23%

    22 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. pomorskie Słupsk
  • ABS
  • dziel. tylna kanapa
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.lusterka
  • halogeny
  • wsp.kier., samochód bezwypadk.
  • serwisowany w ASO
  • wł. niepalący
  • książka serwisowa
  • możliwa zamiana
  • stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 120KM 2010r. 156 000km

    *Gwarancja* Klima* Ks.serwis*

    25 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. małopolskie KRAKÓW
  • ABS
  • dziel. tylna kanapa
  • światła do jazdy dziennej
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el-chromat.lusterka.tył
  • komputer pok.
  • autom. światła
  • tempomat
  • wsp.kier., samochód bezwypadk.
  • garażow.
  • serwisowany w ASO
  • wł. niepalący
  • książka serwisowa
  • stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.6dm3 116KM 2009r. 225 000km

    Skóry Podgrzewane Fotele 100% Bezwypadkowy

    18 900 złbrutto

    benzyna
    2/3 drzwiowy
    4 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. pomorskie Rywałd
  • ABS
  • kontrola trakcji
  • dziel. tylna kanapa
  • światła do jazdy dziennej
  • alarm
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.szyb.tył
  • el.ster.lusterka
  • el-chromat.lusterka.boczne
  • el-chromat.lusterka.tył
  • komputer pok.
  • autom. światła
  • tempomat
  • wsp.kier.
  • alu.felgi, pierwszy wł.
  • samochód bezwypadk.
  • garażow.
  • serwisowany w ASO
  • wł. niepalący
  • książka serwisowa
  • możliwa zamiana
  • blokada drzwi podczas jazdy
  • stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.6dm3 115KM 2011r. 127 876km

    1.6 16V wejdź i przeczytaj dokładnie opis STAN PERFEKT

    31 990 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. wielkopolskie Czarnków
  • ABS
  • kontrola trakcji
  • dziel. tylna kanapa
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.lusterka
  • komputer pok.
  • tempomat
  • wsp.kier.
  • przyc. szyby
  • relingi, samochód bezwypadk.
  • garażow.
  • serwisowany w ASO
  • wł. niepalący
  • aut. hamulec postojowy
  • hak
  • blokada drzwi podczas jazdy
  • stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.6dm3 105KM 2009r. 187 000km

    Bardzo zadbana ! 100% sprawna ! Gwarancja ! 1-właśc.

    22 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. mazowieckie Grodzisk Mazowiecki
  • ABS
  • kontrola trakcji
  • dziel. tylna kanapa
  • alarm
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.lusterka
  • el-chromat.lusterka.boczne
  • el-chromat.lusterka.tył
  • komputer pok.
  • autom. światła
  • tempomat
  • wsp.kier., pierwszy wł.
  • samochód bezwypadk.
  • garażow.
  • gwarancja
  • wł. niepalący
  • możliwa zamiana
  • stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.4dm3 140KM 2010r. 104 300km

    1.4T(140KM)*104tys.km*Cosmo*Xenon*Led*Navi*Skóry**I Wł*Alu 17"ASO Opel

    31 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Ostrów Mazowiecka
  • ABS
  • kontrola trakcji
  • dziel. tylna kanapa
  • światła do jazdy dziennej
  • alarm
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.szyb.tył
  • el.ster.lusterka
  • el-chromat.lusterka.boczne
  • el-chromat.lusterka.tył
  • komputer pok.
  • nawigacja sat.
  • autom. światła
  • ksenony
  • tempomat
  • wsp.kier.
  • alu.felgi
  • przyc. szyby, pierwszy wł.
  • samochód bezwypadk.
  • garażow.
  • serwisowany w ASO
  • wł. niepalący
  • książka serwisowa
  • stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.6dm3 136KM 2017r. 187 000km

    Navi Xenon El.Klapa Grzane Fotele+Kierwonica Led Radar Asystent 2xPDC

    48 900 złbrutto

    rata od: 983zł
    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. wielkopolskie Wągrowiec
  • ABS
  • dziel. tylna kanapa
  • światła do jazdy dziennej
  • alarm
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.szyb.tył
  • el.ster.lusterka
  • el-chromat.lusterka.tył
  • komputer pok.
  • nawigacja sat.
  • autom. światła
  • tempomat
  • wsp.kier.
  • alu.felgi
  • przyc. szyby
  • relingi, gwarancja
  • książka serwisowa
  • możliwa zamiana
  • aut. hamulec postojowy
  • blokada drzwi podczas jazdy
  • stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.7dm3 110KM 2011r. 160 000km

    Serwisowana Klima Grzane Fotele Relingi Alu Tempomat Halogeny Zadbana

    22 900 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. wielkopolskie Wągrowiec
  • ABS
  • dziel. tylna kanapa
  • światła do jazdy dziennej
  • alarm
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.lusterka
  • komputer pok.
  • tempomat
  • wsp.kier.
  • alu.felgi
  • relingi, serwisowany w ASO
  • gwarancja
  • możliwa zamiana
  • blokada drzwi podczas jazdy
  • stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.4dm3 140KM 2012r. 160 254km

    1.4T(140KM)*Skóry*Grzana Kierownica*2xParktronik*Alu 17"ASO Opel

    29 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Ostrów Mazowiecka
  • ABS
  • kontrola trakcji
  • dziel. tylna kanapa
  • światła do jazdy dziennej
  • alarm
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.lusterka
  • halogeny
  • el-chromat.lusterka.boczne
  • el-chromat.lusterka.tył
  • komputer pok.
  • autom. światła
  • tempomat
  • wsp.kier.
  • alu.felgi
  • przyc. szyby
  • relingi, pierwszy wł.
  • samochód bezwypadk.
  • garażow.
  • serwisowany w ASO
  • wł. niepalący
  • książka serwisowa
  • aut. hamulec postojowy
  • stan bardzo dobry
  • Opel Astra 2dm3 160KM 2011r. 190 800km

    2.0 CDTi 160 KM Bezwypadkowy

    24 900 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. wielkopolskie Suchorzew
  • ABS
  • dziel. tylna kanapa
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.lusterka
  • halogeny
  • komputer pok.
  • autom. światła
  • tempomat
  • wsp.kier., samochód bezwypadk.
  • gwarancja
  • stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.8dm3 140KM 2009r. 190 000km

    1.8*140PS*Klima*190*tkm*ALU*17*esp*1*wl*niemcy*OPŁACONA

    16 300 złbrutto

    benzyna
    2/3 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. śląskie Częstochowa
  • ABS
  • kontrola trakcji
  • dziel. tylna kanapa
  • alarm
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.lusterka
  • halogeny
  • el-chromat.lusterka.tył
  • komputer pok.
  • nawigacja sat.
  • wsp.kier.
  • alu.felgi, pierwszy wł.
  • samochód bezwypadk.
  • garażow.
  • serwisowany w ASO
  • gwarancja
  • wł. niepalący
  • książka serwisowa
  • możliwa zamiana
  • hak
  • blokada drzwi podczas jazdy
  • stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.6dm3 110KM 2018r. 107 504km

    1.6 CDTI 110KM Salon PL Serwis ASO Pierwszy wł. Fv23%

    57 900 złbrutto

    rata od: 1164zł
    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. łódzkie Łódź
  • ABS
  • kontrola trakcji
  • dziel. tylna kanapa
  • światła do jazdy dziennej
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.szyb.tył
  • el.ster.lusterka
  • halogeny
  • komputer pok.
  • autom. światła
  • tempomat
  • wsp.kier.
  • alu.felgi
  • relingi, pierwszy wł.
  • samochód bezwypadk.
  • serwisowany w ASO
  • gwarancja
  • wł. niepalący
  • książka serwisowa
  • blokada drzwi podczas jazdy
  • stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.4dm3 100KM 2013r. 95 733km

    1.4Benzyna kamera cofania klima gwarancja przebiegu doinwestowany

    36 800 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. podkarpackie Sędziszów Małopolski
  • ABS
  • kontrola trakcji
  • dziel. tylna kanapa
  • światła do jazdy dziennej
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.lusterka
  • komputer pok.
  • tempomat
  • wsp.kier.
  • alu.felgi
  • przyc. szyby, samochód bezwypadk.
  • garażow.
  • serwisowany w ASO
  • gwarancja
  • wł. niepalący
  • książka serwisowa
  • możliwa zamiana
  • stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.4dm3 90KM 2009r. 150 000km

    Po liftingu/2 kpl. kół/Benzyna/8 airbag/Gwarantowany niski przebieg

    14 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. pomorskie Wejherowo
  • ABS
  • kontrola trakcji
  • dziel. tylna kanapa
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.lusterka
  • komputer pok.
  • wsp.kier., pierwszy wł.
  • samochód bezwypadk.
  • garażow.
  • gwarancja
  • dod. komplet opon
  • możliwa zamiana
  • stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.6dm3 160KM 2016r. 106 000km

    ON STAR 1.6 CDTI 160KM Navi Kamera Radar 2xPDC Asystent Grzane Fotele

    56 900 złbrutto

    rata od: 1144zł
    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. wielkopolskie Wągrowiec
  • ABS
  • dziel. tylna kanapa
  • światła do jazdy dziennej
  • alarm
  • immobiliser
  • c.zamek
  • el.ster.szyb
  • el.ster.szyb.tył
  • el.ster.lusterka
  • el-chromat.lusterka.tył
  • komputer pok.
  • nawigacja sat.
  • autom. światła
  • tempomat
  • wsp.kier.
  • alu.felgi
  • przyc. szyby, gwarancja
  • możliwa zamiana
  • aut. hamulec postojowy
  • blokada drzwi podczas jazdy
  • stan bardzo dobry
  • Najciekawsze opinie o Oplu Astra

    Zdjęcie użytkownika

    użytkownik:

    liczba głosów: 495

    Opel Astra 1400 1,4 130KM 2012r. hatchback

    Ocena ogólna

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Układ napędowy

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Układ jezdny

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Naprawy

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Autopowiadamiacz

    Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

    Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:


    dane wymagane
    kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.

    Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Paderewskiego 50, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
    czytaj więcej...