Twoje kryteria wyszukiwania:
2022 Ford Transit Passenger Wagon XLT
239 450 złnetto
294 524 zł brutto
2022 Ford Transit Passenger Wagon XLT
240 450 złnetto
295 754 zł brutto
2022 Ford Transit Passenger Wagon XLT
239 450 złnetto
294 524 zł brutto
2022 Ford Transit Passenger Wagon XLT
240 450 złnetto
295 754 zł brutto
2023 Ford Expedition Limited
290 450 złnetto
357 254 zł brutto
2023 Ford Expedition Limited
285 450 złnetto
351 104 zł brutto
2023 Ford Expedition Limited
290 450 złnetto
357 254 zł brutto
2023 Ford Expedition Limited
285 450 złnetto
351 104 zł brutto
XLT 98 z silnikiem 5.4 v8 Tritron czarne alu XD kangur
12 900 złbrutto
LINCOLN NAVIGATOR 2001r silnik 5.4 32V intech SUV ładne wnetrze zdrowy (uszkodzony)
14 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 354
Ogólnie autko bezawaryjne na trasie. Z kosztowniejszych rzeczy wymieniłem silnczek krokowy, maglownice i sprzegło. Autkiem zrobiłem 90 tys na LPG II generacji beż żadnych niespodzianek. Cześci nie są najtańsze - wersja 16V ...
Przyspieszenie jak na pojemnosc 1,6 całkiem przyzwoite, tymbardziej ze na LPG. Na autostradzie można swobodnie pomykać 170 km/h
Ogólnie widocznosć ok.
Auto o sztywnym zawieszeniu, stąd nieprzyjemne uczucie podczas jazdy po naszych dziurawych drogach. Na prostej drodze bez zarzutu.
W autku jak na tą klasę jest dość miejsca zarówno dla pasażerów z tyłu jak i z przodu. Bagażnik też dosyć pojemny + dzielona kanapa. Po zakupie polecam zabezpieczyć dobrym środkiem tylne nadkola i założyc plastikowe. Tym sposobem uchronimy autko przed korozja która lubi w tym miejscu się zagnieżdzać.
Auto o sztywnym zawieszeniu, prowadzi sie dobrze na zakrętach. Bolączką zawieszenia są szybko zużywające się łączniki stabilizatorów. Przy przebiegu powyżej 100 tys trzeba uważać na wycieki z maglownicy - ja u siebie regenerowałem 2x. Stosunkowo niski koszt części w porównaniu z robocizną ...
Autko super grzeje zimą, pod warunkiem ze mamy sprawny termostat.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: