Twoje kryteria wyszukiwania:
1.4 150KM Parktronik, Tempomat, Apple Car/AutoAndroid, FV 23%
62 800 złbrutto
Xsenon, LED, Podgrzewane fotele, Czujniki parkowania, Salon Polska
39 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
Po liftingu/Benzyna 1,4/Klimatronik/Parktronik/Tempomat/Zadbany/Zarej.
19 800 złbrutto
2.0TDI(184KM) VRS Bi-Xenon Ledy Skóry 2xParktronic ASO Skoda
53 900 złbrutto
FV23% Lift DSG bi-Xenon Ledy Navi Columbus ASO Oryginał
57 900 złbrutto
2.0TDI automat gwarancja przebiegu wirtual kokpit nawi alkantara
91 300 złnetto
112 299 zł brutto
2.0TDI nawi bixenon Polski Salon FV23% skóra doinwestowany g przebiegu
65 900 złnetto
81 057 zł brutto
41 900 złbrutto
Top - krajowy + Laurin&Klement + 272 konie
139 900 złbrutto
4X4 1.9TDI 105 KM Salon PL 1 WŁ. Po serwisie 2 komplety opon
13 900 złbrutto
4x4 2.0TDi 190KM DSG SALON Niski przebieg L&K BiX LED Kamera NAVi
88 900 złbrutto
1.6 TDI*LIFT*GREENLINE*Climatronic*Xenon*Elektryka*Led*Navi*ZOBACZ!!!
32 990 złbrutto
2.0 TDI*Climatronic*Alu*Pełna Elektryka*Zadbany*Serwisowany*ZOBACZ!!!
33 990 złbrutto
1.4 TSI 140KM na pasku*Skóry Alcantara*Navi GPS*Tempomat*XenoZ Niemiec
35 000 złbrutto
4x4 2.0TDI 190KM L&K ! Full Opcja ! FV23%
87 700 złbrutto
2007 r 1.6 MPI 102 KM Klima Elektryka Serwisowana HAK Zarejestrowana
16 900 złbrutto
2.0 TDI*Style*Climatronic*Alu*Navi*Pełna Elektryka*TOP Stan*ZOBACZ!!!
70 990 złbrutto
2006 r 1.6 MPI 102 KM Klima Elektryka Serwisowana Alumy Zarejestrowana
15 900 złbrutto
1,5 TSI Salon Polska Virtual Cocpit Navi Gwarancja F VAT
86 900 złbrutto
1.8 Turbo 160KM Automat DSG Skóra Navi
29 900 złbrutto
użytkownik: Piotr
liczba głosów: 501
pomimo chęci zmiany marki na inną niż skoda po jazdach próbnych hondą accord, citroen C5, mondeo, passat zdecydowałem się jednak na zakup skody superb II. Bezkonkurencyjne połączenie silnika TDI 2,0 170 KM i skrzyni DSG i bardzo bogate wyposażenie. gdyby nie za ładna bryła to passat na pewno mialby b. poważną konkurencję (choć cały kokpit przedni i deska rozdzielcza passata są też po prostu brzydkie). Silniki konkurencji 2,o TDI są dużo słabsze. Jeżeli kogoś nie zraża marka skoda i to iż jest to b. duży samochód to polecam. Najbliżej skody dla mnie palsuje się nowy C5 z uwagi na rewelacyjne wzornictwo - piękny samochód, świetne wyciszenie - dla tych co lubią słuchać muzyki w samochodzie, i hydoaktywne zawieszenie. Z drugiej strony zdecydowanie słabszy diesel 2,0 L i bardzo mało miesjca na nogi dla pasażerów z tyłu ( przy tych samych wymiarach zewnętrznych samochodu co skoda ) to minusy citroena c5.
silnik TDI 2,0 170 KM w połączeniu ze skrzynią automatyczną DSG nie ma sobie równych w tej klasie i tej cenie samochodów. Silnik przyśpiesza do 100 km w 9 s i praktycznie nie ma straty w przyśpieszeniu w porównaniu z manualem, co ma miejsce w mondeo i citroenie. Ponadto DSG jako jedyna skrzynia na rynku ma praktycznie niewyczuwalne przełożenia biegów. Jako jedyny silnik 2,0 l diesel. wśród opisanych powyżej konkurentów ( oczywiście oprócz passata ) osiąga moc 170 KM! io dodatkowo silnik we wszystkich zakresach mocy ma podobną moc, nie ma słabszych zakresów obrotów. Ten silnik i ta skrzynia to największa przewaga skody w porównaniu z niby bardziej markową konkurencją.
Z przodu grube słubki trochę przeszkadzają w widoczności na prawo lewo , przy skrzyzowaniach. Z tyłu mała szyba też nie pomaga. widoczność w dużych lusterkach ok
Jak ktoś jeździ samochodem niemieckim to zna twardzość zawieszenia charakterystyczną dla tych marek. Przeciwieństwem jest zawieszenie hydroaktywne citronena c5 - wyjątkowy komfort na polskie drogi, ale z drugiej strony tak miło się płynie po drodze że pasażerowie na tylnych siedzeniach a przede wszystkim dzieci mogą miec problemy lokomocyjne. Fotele jak zwykle w skodzie b. wygodne z podparciem lędźwiowym bez dopłaty na obydwu przedich fotelach. Lepsze wyciszenie kabiny pasażera osiąga tylko C5 (podwójne akustyczne szyby, podwójne uszczelki w drzwiach, b. dobre wyciszenie hałasu od kół) ale na pewno skoda jest w środku cichsza od mondeo czy hondy accord i o dziwo od passata. lepiej tez resoruje od passata
Zdecydowanie największy samochód w tej klasie - czeska prawdziwa limuzyna. Dla niektórych na pewno za duży. Z drugiej strony jeyny saomochód wśród w/w konkurentów, którym bez przeszkód i komfortowo w trasę mogą się wybrać 4 osoby o wzroście pow 180 cm. Bagażnik też największy wśród konkurencji no i twindoor system. dla mnie stylizacja zewnętrzna samochodu/bryła nadwozia to jedyny duży minus samochodu. Jest po prostu nieładny.
We wszystkich poniższych ocenach porównuję skodę superb II z nowym citroenem c5, passatem, mondeo i accordem, którymi przed zakupem skody odbyłem długie jazdy próbne. Wszystkie samochody miały podobne ceny 100 - 125 tys zł, i silniki 2,0 TDI skoda ma twarde zawieszenie typowe dla samochodów niemieckich, prowadzi się b. dobrze i precyzyjny układ kierowniczy, wynoszenie na zakrętach nie istnieje, jedyna trudność to promień zawaracania i parkowanie tyłem z uwagi na wielkość samochodu
awaryjność - na bazie dotychczasowym doświadczeń ze skodami octavia
nimus - to głośny wentylator klimatyzacji i mała ilość stopni nawiewu
okaże się po 3 latach ...
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: