Twoje kryteria wyszukiwania:
2.0 220KM DSG L&K Skóra,Wentyl./GrzaneFotele,El.Klapa,MartwePoleFV23%
92 800 złbrutto
Nawigacja*Serwis*PDC*Zarejestrowany*
32 900 złbrutto
1.5TSI Polski Salon serwis ASO bezwypadkowy gwarancja przebiegu
69 300 złbrutto
2.0TDI nawi bixenon Polski Salon FV23% skóra doinwestowany g przebiegu
51 464 złnetto
63 301 zł brutto
DSG Full Led Matrix Grzane Fotele El.klapa Salon PL 63300 netto FV23
63 333 złnetto
77 900 zł brutto
2.0 Tylko 119tys km - GWARANCJA Ks Serw Tuv CLimatr Alu Bez Rdzy Bezwy
9 900 złbrutto
2.0TDi 190KM DSG 2018r. SALON L&K BiX LED NAVi Ambiente el klapa
76 900 złbrutto
1.6 TDI*LIFT*GREENLINE*Climatronic*BiXenon*Pełna Elektryka*ZOBACZ!!!
20 990 złbrutto
Ambition DSG Hak F-vat Gwarancja Salo Polska
69 837 złnetto
85 900 zł brutto
Ambition F-vat Gwarancja Salo Polska
60 081 złnetto
73 900 zł brutto
Ambition Fvat Gwarancja SaloPL G.Fotele
69 837 złnetto
85 900 zł brutto
Ambition Fvat Gwarancja SaloPL Kamera
64 959 złnetto
79 900 zł brutto
2.0TDi*150PS*Automat*ZAREJESTROWANY*Bezwypadkowy Serwis*GWARANCJA24M
64 900 złbrutto
2.0T 190KM DSG Fvat Gwarancja SaloPL
78 780 złnetto
96 899 zł brutto
F-Vat,Salon PL,Gwarancja,Czujniki Parkowania,DSG
56 829 złnetto
69 900 zł brutto
1.6TDI Facelift Kombi
32 900 złbrutto
1.6TDI Facelift Kombi
32 900 złbrutto
2.0TDI 140KM DSG F.Vat Zarejestrowana w PL
53 500 złnetto
65 805 zł brutto
Lift Alkantara Xenon Led Navi Gwarancja
29 900 złbrutto
2.0TSI L&K DSG 4X4 280KM 2021rok PL Salon FV23%
129 900 złbrutto
użytkownik: Piotr
liczba głosów: 522
pomimo chęci zmiany marki na inną niż skoda po jazdach próbnych hondą accord, citroen C5, mondeo, passat zdecydowałem się jednak na zakup skody superb II. Bezkonkurencyjne połączenie silnika TDI 2,0 170 KM i skrzyni DSG i bardzo bogate wyposażenie. gdyby nie za ładna bryła to passat na pewno mialby b. poważną konkurencję (choć cały kokpit przedni i deska rozdzielcza passata są też po prostu brzydkie). Silniki konkurencji 2,o TDI są dużo słabsze. Jeżeli kogoś nie zraża marka skoda i to iż jest to b. duży samochód to polecam. Najbliżej skody dla mnie palsuje się nowy C5 z uwagi na rewelacyjne wzornictwo - piękny samochód, świetne wyciszenie - dla tych co lubią słuchać muzyki w samochodzie, i hydoaktywne zawieszenie. Z drugiej strony zdecydowanie słabszy diesel 2,0 L i bardzo mało miesjca na nogi dla pasażerów z tyłu ( przy tych samych wymiarach zewnętrznych samochodu co skoda ) to minusy citroena c5.
silnik TDI 2,0 170 KM w połączeniu ze skrzynią automatyczną DSG nie ma sobie równych w tej klasie i tej cenie samochodów. Silnik przyśpiesza do 100 km w 9 s i praktycznie nie ma straty w przyśpieszeniu w porównaniu z manualem, co ma miejsce w mondeo i citroenie. Ponadto DSG jako jedyna skrzynia na rynku ma praktycznie niewyczuwalne przełożenia biegów. Jako jedyny silnik 2,0 l diesel. wśród opisanych powyżej konkurentów ( oczywiście oprócz passata ) osiąga moc 170 KM! io dodatkowo silnik we wszystkich zakresach mocy ma podobną moc, nie ma słabszych zakresów obrotów. Ten silnik i ta skrzynia to największa przewaga skody w porównaniu z niby bardziej markową konkurencją.
Z przodu grube słubki trochę przeszkadzają w widoczności na prawo lewo , przy skrzyzowaniach. Z tyłu mała szyba też nie pomaga. widoczność w dużych lusterkach ok
Jak ktoś jeździ samochodem niemieckim to zna twardzość zawieszenia charakterystyczną dla tych marek. Przeciwieństwem jest zawieszenie hydroaktywne citronena c5 - wyjątkowy komfort na polskie drogi, ale z drugiej strony tak miło się płynie po drodze że pasażerowie na tylnych siedzeniach a przede wszystkim dzieci mogą miec problemy lokomocyjne. Fotele jak zwykle w skodzie b. wygodne z podparciem lędźwiowym bez dopłaty na obydwu przedich fotelach. Lepsze wyciszenie kabiny pasażera osiąga tylko C5 (podwójne akustyczne szyby, podwójne uszczelki w drzwiach, b. dobre wyciszenie hałasu od kół) ale na pewno skoda jest w środku cichsza od mondeo czy hondy accord i o dziwo od passata. lepiej tez resoruje od passata
Zdecydowanie największy samochód w tej klasie - czeska prawdziwa limuzyna. Dla niektórych na pewno za duży. Z drugiej strony jeyny saomochód wśród w/w konkurentów, którym bez przeszkód i komfortowo w trasę mogą się wybrać 4 osoby o wzroście pow 180 cm. Bagażnik też największy wśród konkurencji no i twindoor system. dla mnie stylizacja zewnętrzna samochodu/bryła nadwozia to jedyny duży minus samochodu. Jest po prostu nieładny.
We wszystkich poniższych ocenach porównuję skodę superb II z nowym citroenem c5, passatem, mondeo i accordem, którymi przed zakupem skody odbyłem długie jazdy próbne. Wszystkie samochody miały podobne ceny 100 - 125 tys zł, i silniki 2,0 TDI skoda ma twarde zawieszenie typowe dla samochodów niemieckich, prowadzi się b. dobrze i precyzyjny układ kierowniczy, wynoszenie na zakrętach nie istnieje, jedyna trudność to promień zawaracania i parkowanie tyłem z uwagi na wielkość samochodu
awaryjność - na bazie dotychczasowym doświadczeń ze skodami octavia
nimus - to głośny wentylator klimatyzacji i mała ilość stopni nawiewu
okaże się po 3 latach ...
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: