Twoje kryteria wyszukiwania:
7 OSOBOWY, salon polska, 4x4, manual,,stan bdb!! 2.5/172km
38 900 złbrutto
3,5 BENZYNA 386KM, 4X4, 1 WŁ., I REJ 2020, Zarejestrowany, Gwarancja
96 900 złbrutto
S 3.5L V6 284KM 8os.
144 900 złnetto
178 227 zł brutto
2023 Rock Creek Edition
161 104 złbrutto
( 40 000 USD )
S 3.5L V6 284KM 8os.
144 900 złnetto
178 227 zł brutto
GWARANCJA 2.5DCi 171PS Automat 7miejsc Klimatronik SuperStan Zamiana
32 900 złbrutto
2,5 TD 4x4 dołączany napęd 2wd 4wd BLOKADA 7-osobowy
21 500 złbrutto
użytkownik: Grzegorz
liczba głosów: 333
Stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Możliwości samochodu w terenie są zaskakująco dobre. Pajero nie miało szans na podjazdach i jezdzie po ostrym zboczu z bocznym przechyłem (poprostu ześlizgiwało się bokiem). To czego brakuje mi w tym samochodzie to regulacja wysokości podwozia. Wtedy dałbym 9,5 za całokształt.
Silnik jak na tak małą pojemność sprawuje się doskonale. 190km/h bez problemów. Ciężko wchodzi 2, ale to podobno norma. Zimą skrzynia biegów rozgrzewa się po 10-15 minutach i jest ok. Co do przyspieszenia nie odbiega od Hummera H3 (3,5l benzyna, czy Pajero (3,2 l diesel) - tymi jeździłem więc mogę to stwierdzić
Jak na terenówkę jest ok.
nie jest to limuzyna ale da się rozmawiać w trakcie jazdy. Najglosniej jest przy 120-140 km/h ale to może być mankament opon Scorpion. Komfort zdecydowanie lepszy niż w H3 i trochę gorszy niż w Pajero. W porównaniu z Nawarą, praktycznie nie ma porównania, jest o niebo lepiej.
Nawiewy na tył są raczej dla ozdoby bo klima tam nie dociera. Z przodu wnerwia mnie półka przy drążku zmiany biegów z 3 malutkimi otworami do których najwyżej wejdzie kubek kawy podczas gdy mogłyby być 2 lub 3 duże wnęki na duże flaszki koli, termos itd. schowek jest mały nie wejdzie format A4, a ja właśnie tego bym oczekiwał. Klapki nad szybą bez kieszeni ale za to z lusterkami z ledowym oświetleniem - to chyba ukłon w stronę pań. Co do aranżacji to nie da się w tym samochodzie rozłożyć tylnych foteli tak aby się przespać w długiej trasie - uważam to za duży minus. trzeci żąd foteli niezbyt wygodny ale za to chowany w podłodze - i za to duży plus (rozwiązanie z Pajero jest tragiczne)
Mały skręt w porównaniu np. z HUMMER H3.
Jedyna usterka do tej pory to sprzęgło. od pierwszych objawów do totalnej awarii 2000km. wymiana przy 31 tys km źle wróży na przyszłość. Do końca gwarancji mam jeszcze 2 lata więc liczę się z dwoma wymianami. Słyszałem, że to typowa awaria dla Navar i Pathfinderów. Wynika z tego, że trwałość sprzęgła jest masakrycznie słaba! a wiadomo, że po upływie gwarancji będzie to samo.
Na automacie potrafi nagle zamrozić nogi albo przeziębić gardło w 5 minut. Puszczam ręczne na nogi i szybę - to chyba najlepsze rozwiązanie na lato. Z tyłu zapomnijcie o klimie.
standard
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: