Twoje kryteria wyszukiwania:
Przewóz osób niepełnosprawnych!Dofinansowanie Pfron
219 000 złbrutto
Zarejestrowany 7-osobowy VAN 2.0
4 999 złbrutto
8 Osobowy!
7 800 złbrutto
RATY BEZ BANKU super DIESELEK
1 000 złbrutto
super DIESEL
4 900 złbrutto
9 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 465
Daje 7 przez twarde zawieszenie. Od amerykańca oczekiwałem komfortu ale jak widać początkowy mezalians chryslera z mercem wyszedł mu tylko na złe.
Świetny odprężony silnik, na dłuuugie dystanse bez remontu - spokojnie na 500 000km. Wystarczająco mocny żeby rozpędzić 2 tonowe auto w 12 sek do 100. Masa całkowita auta to ponad 2,5 tony i w takiej masie nie testowałem. Przyspieszenie powyżej 100 świetne, auto lekko rozpędza się do 160. 180KM i 325Nm, to sporo nawet przy tej masie i automatycznej skrzyni. Sama skrzynia przełącza miękko i jest wystarczająco szybka. Ocena pod kątem vana a nie sporotwego auta czy osobówki.
Nic do zarzucenia, jest dobrze. Lusterka duże i szyb sporo.
Tutaj w zawieszeniu grzebali niemcy i usprawnili go do potrzeb europejczyków, czyli siebie. Auto jest bardzo twarde i wcale nie jest komfortowe. Jeśli szukasz komfortu to patrz na wersje z USA. Siedzenia są wystarczająco wygodne ale to nie jest to samo co we francuzach, na szczęscie nie są tak twarde jak w niemieckich autach. Mam 6 kapitańskich foteli. Miejsca na nogi tak sobie ale wystarcza, tylne dwa rzędy są bardziej komfortowe niż przednie siedzenia. Skóra nie jest czymś wspaniałym... Przy większym obciązeniu znacznie przyjemniej tłumi nasze dziurlandie. Cicho jest do 70-80 potem zaczyna szumieć. Nie słychać pracy silnika, jest dobrze wyciszony, dopiero jak się depnie to zarczy jak na odpręzone V6 przystało.
Wewnątrz miejsca wystarczy dla dużej rodzinki ale nie grubasów. Sporo miejsc na napoje. Bagażnik to może jest ale w wersji grand, tutaj jest miejsca na zakupy. Nie jest aż tak plastikowo jak ludziska gadają i nic nie trzeszczy. Karoseria ocynkowana i jest z grubej blachy. Od spodu nie ma żadnej gumy, bitexu itp. a nic nie rdzewieje.
Ze względu na dużą twardość - seryjnie gazowe amorki i twarde sprężyny i resory, auto świetnie wchodzi w zakręty. Nie przechyla się jak van i można jeździć jak osobówką. Bardzo dobrze hamuje - 4 tarcze, nawet ze 160.
Naprawiam sam bo to lubię. Części tanie jak barszcz, mity o drogich naprawach tylko w warsztatach które zdzierają niewiadomo dlaczego po kilkaset zł za wymianę pierdołka za 100zł. Auto jest tak skonstruowane żeby się łatwo naprawiało. Kpl. klocków na 4 koła to 200zł; pompa wody 110zł, pasek wielorowkowy 80zł, kpl. świec na 160000km z kablami to 200-300zł, filtr oleju 12zł, filtr powietrza 30zł, filtr oleju skrzyni z uszczelką 60zł.
Chłodzi błsykawicznie, nagrzewa również. Szkoda że nie ma klimatronica i trzeba ręcznie "ustalać" temp. Po włączeniu nadmuchu na szybe włącza się klima i zaraz odparowana.
Nie miałem żadnej awarii elektryki czy elektroniki. Jednak trzeba uważać, żeby nie zostawiać otwartych drzwi w deszczu bo zaleje wyłączniki szyb i może się coś nie otwierać.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: