Twoje kryteria wyszukiwania:
3.6 Benzyna 291 KM, Navi, LED, Polskie Menu, Bluetooth, Skóra, Kamera
105 990 złbrutto
Platinum 3.6 eHybrid 264KM 2017r. Plug-in Full Panorama Skóra Kamera36
168 800 złbrutto
3.6 V6 291KM 2017r. Touring L Skóra Kamera LED DVD
105 000 złbrutto
207 500 złbrutto
2021, 3.6L, TOURING, od ubezpieczalni
118 000 złbrutto
Limited S * 7- mio osobowy
179 000 złbrutto
2022 Limited
177 250 złbrutto
( 42 300 USD )
2022 Limited
177 250 złbrutto
( 42 300 USD )
2018 Chrysler Pacifica Touring L Plus FWD
79 800 złnetto
98 154 zł brutto
2017 Chrysler Pacifica Limited FWD
77 400 złnetto
95 202 zł brutto
2017 CHRYSLER PACIFICA Touring-L
67 400 złnetto
82 902 zł brutto
Touring 2020
172 600 złnetto
212 298 zł brutto
Touring Limited 2020
133 400 złnetto
164 082 zł brutto
2021, 3.6L, 4x4, LIMITED, od ubezpieczalni
169 000 złbrutto
3.6 V6 Limited - Piękna - raty od 1799PLN / ZAMIANA
147 000 złbrutto
2020, 3.6L, TOURING L PLUS, od ubezpieczalni
89 000 złbrutto
2021, 3.6L, od ubezpieczalni
125 000 złbrutto
2018, 3.6L, od ubezpieczalni
108 000 złbrutto
3.6 benzyna 288 kM* 7 os.*Navi*Skóra*Tempomat
94 900 złbrutto
2021, 3.6L, hybryda, od ubezpieczalni
145 000 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 414
Jestem zadowolony z auta. Warte uwagi i polecenia. Wyróżnia się wśród innych. Oczywiście pozytywnie. Nawet to spalanie, jeśli auto ma LPG to koszt przejechania 100km jest porównywalny do jazdy np. Oplem Corsą 1.4, czy każdym innym autem o podobnej klasie.
Auto nie jest demonem szybkiego startu. Ilość koni pod maską nie przekłada się dynamikę jazdy. Silnik pracuje pięknie i cicho.
Przód ok. Tył - jeśli jest czujnik parkowania, to nie ma problemu.
Na nierównościach niestety słychać przednie zawieszenie. Bez względu czy auto jest obciążone czy nie. Wyciszenie bardzo dobre, fotele wygodne. Trzeci rząd foteli dla niższych osób, najlepiej dzieci.
Auto przestronne. Bagażnik, po złożeniu trzeciego rzędu siedzeń, olbrzymi. Materiały użyte przy wykończeniu auta typowe dla USA. Obok skóry tandetny plastik. Korozji nie widać. Blachy dosyć miękkie.
Auto, z racji rozmiarów, prowadzi się świetnie. Jedyna uwaga - słaby skręt kół przednich. To utrudnia parkowanie. Hamulce, a przede wszystkim tarcze hamulcowe mają tendencję do odkształcania się. Przy ostrym hamowaniu drży cała kierownica.
Przejechałem ok. 10.000 km - bez awarii. Naprawa w zaprzyjaźnionym warsztacie może być znacznie tańsza od napraw w ASO. Dostępność części - bezproblemowa.
Jestem z niej zadowolony.
Jak do tej pory nie miałem żadnych problemów. Wszystko pracuje idealnie.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: