Twoje kryteria wyszukiwania:
3.6 V6 291 KM, Skóra, Automat, Polskie MENU, Kamera, Isofix, Bluetooth
118 000 złbrutto
3.6 Benzyna 291 KM, Navi, LED, Polskie Menu, Bluetooth, Skóra, Kamera
109 990 złbrutto
3,6 v6 nowe Lpg Limited stan idealny mod 2018 zamiana
139 000 złbrutto
2018, 3.6L, od ubezpieczalni
98 000 złbrutto
Limited, 2020, 3.6L, porysowany
165 000 złbrutto
Limited AWD, 2021, od ubezpieczalni
140 000 złbrutto
2020, 3.6L, Touring, od ubezpieczalni
90 000 złbrutto
2018, 3.6L, Touring Plus, po gradobiciu
92 000 złbrutto
15 300 złbrutto
8-osobowa*fak23%*Gwarancja*Led
159 900 złbrutto
2019, 3.6L, TOURING L, od ubezpieczalni
85 000 złbrutto
Touring Limited 2019
89 900 złnetto
110 577 zł brutto
2018 Chrysler Pacifica Touring L Plus FWD
79 800 złnetto
98 154 zł brutto
2017 Chrysler Pacifica Limited FWD
77 400 złnetto
95 202 zł brutto
2017 CHRYSLER PACIFICA Touring-L
67 400 złnetto
82 902 zł brutto
Touring 2020
172 600 złnetto
212 298 zł brutto
Touring Limited 2020
133 400 złnetto
164 082 zł brutto
2017 Chrysler Pacifica Limited FWD
98 700 złnetto
121 401 zł brutto
Touring L 8os.
117 100 złnetto
144 033 zł brutto
Hybrid Limited
78 600 złnetto
96 678 zł brutto
użytkownik:
liczba głosów: 390
Jestem zadowolony z auta. Warte uwagi i polecenia. Wyróżnia się wśród innych. Oczywiście pozytywnie. Nawet to spalanie, jeśli auto ma LPG to koszt przejechania 100km jest porównywalny do jazdy np. Oplem Corsą 1.4, czy każdym innym autem o podobnej klasie.
Auto nie jest demonem szybkiego startu. Ilość koni pod maską nie przekłada się dynamikę jazdy. Silnik pracuje pięknie i cicho.
Przód ok. Tył - jeśli jest czujnik parkowania, to nie ma problemu.
Na nierównościach niestety słychać przednie zawieszenie. Bez względu czy auto jest obciążone czy nie. Wyciszenie bardzo dobre, fotele wygodne. Trzeci rząd foteli dla niższych osób, najlepiej dzieci.
Auto przestronne. Bagażnik, po złożeniu trzeciego rzędu siedzeń, olbrzymi. Materiały użyte przy wykończeniu auta typowe dla USA. Obok skóry tandetny plastik. Korozji nie widać. Blachy dosyć miękkie.
Auto, z racji rozmiarów, prowadzi się świetnie. Jedyna uwaga - słaby skręt kół przednich. To utrudnia parkowanie. Hamulce, a przede wszystkim tarcze hamulcowe mają tendencję do odkształcania się. Przy ostrym hamowaniu drży cała kierownica.
Przejechałem ok. 10.000 km - bez awarii. Naprawa w zaprzyjaźnionym warsztacie może być znacznie tańsza od napraw w ASO. Dostępność części - bezproblemowa.
Jestem z niej zadowolony.
Jak do tej pory nie miałem żadnych problemów. Wszystko pracuje idealnie.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: