Twoje kryteria wyszukiwania:
3.6 Benzyna + LPG, Wersja S, Skóra, NAVI, Bluetooth, Kamera, Automat
108 990 złbrutto
Pojazd Specjalistyczny dla osób niepełnosprawnych !
178 000 złbrutto
S Appearance Package! stan jak nowy!
139 900 złbrutto
Touring Plus Plug-In Hybrid (uszkodzony)
25 241 złnetto
( 6 350 USD )
31 046 zł brutto
Touring L (uszkodzony)
37 763 złnetto
( 9 500 USD )
46 448 zł brutto
Touring L (uszkodzony)
37 763 złnetto
( 9 500 USD )
46 448 zł brutto
Touring Plus Plug-In Hybrid (uszkodzony)
25 241 złnetto
( 6 350 USD )
31 046 zł brutto
2017 CHRYSLER PACIFICA Touring-L
67 400 złnetto
82 902 zł brutto
2017 Chrysler Pacifica Limited FWD
77 400 złnetto
95 202 zł brutto
2018 Chrysler Pacifica Touring L Plus FWD
79 800 złnetto
98 154 zł brutto
Hybrid Limited
98 400 złnetto
121 032 zł brutto
Touring L 7os.
87 500 złnetto
107 625 zł brutto
Hybrid Limited
78 600 złnetto
96 678 zł brutto
Limited 8os.
89 700 złnetto
110 331 zł brutto
Hybrid Limited
95 400 złnetto
117 342 zł brutto
Touring L 8os.
117 100 złnetto
144 033 zł brutto
2022 Limited
168 143 złbrutto
( 42 300 USD )
2018 Chrysler Pacifica Touring L Plus FWD
79 800 złnetto
98 154 zł brutto
2017 Chrysler Pacifica Limited FWD
77 400 złnetto
95 202 zł brutto
2017 CHRYSLER PACIFICA Touring-L
67 400 złnetto
82 902 zł brutto
użytkownik:
liczba głosów: 420
Jestem zadowolony z auta. Warte uwagi i polecenia. Wyróżnia się wśród innych. Oczywiście pozytywnie. Nawet to spalanie, jeśli auto ma LPG to koszt przejechania 100km jest porównywalny do jazdy np. Oplem Corsą 1.4, czy każdym innym autem o podobnej klasie.
Auto nie jest demonem szybkiego startu. Ilość koni pod maską nie przekłada się dynamikę jazdy. Silnik pracuje pięknie i cicho.
Przód ok. Tył - jeśli jest czujnik parkowania, to nie ma problemu.
Na nierównościach niestety słychać przednie zawieszenie. Bez względu czy auto jest obciążone czy nie. Wyciszenie bardzo dobre, fotele wygodne. Trzeci rząd foteli dla niższych osób, najlepiej dzieci.
Auto przestronne. Bagażnik, po złożeniu trzeciego rzędu siedzeń, olbrzymi. Materiały użyte przy wykończeniu auta typowe dla USA. Obok skóry tandetny plastik. Korozji nie widać. Blachy dosyć miękkie.
Auto, z racji rozmiarów, prowadzi się świetnie. Jedyna uwaga - słaby skręt kół przednich. To utrudnia parkowanie. Hamulce, a przede wszystkim tarcze hamulcowe mają tendencję do odkształcania się. Przy ostrym hamowaniu drży cała kierownica.
Przejechałem ok. 10.000 km - bez awarii. Naprawa w zaprzyjaźnionym warsztacie może być znacznie tańsza od napraw w ASO. Dostępność części - bezproblemowa.
Jestem z niej zadowolony.
Jak do tej pory nie miałem żadnych problemów. Wszystko pracuje idealnie.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: