Twoje kryteria wyszukiwania:
*Zamiana* TSI 160KM ładny STAN zadbany ALU serwisowany
15 900 złbrutto
-Style 1.5TSI 130KM M6 2021 r., salon PL, I wł., f-a VAT, gwarancja
74 900 złbrutto
-Style 1.5TSI 130KM M6 2021 r., salon PL, I wł., f-a VAT, gwarancja
74 900 złbrutto
-Style 1.5TSI 130KM M6 2021 r., salon PL, I wł., f-a VAT, gwarancja
74 900 złbrutto
ST Xcellence 1.5TSI 150KM DSG 2019 r., salon PL, VAT
81 900 złbrutto
-Style 1.5TSI 130KM M6 2021 r., salon PL, I wł., f-a VAT, gwarancja
85 900 złbrutto
FR 2.0TSI 190KM DSG 2018 r., salon PL, gwarancja,rejestrator p/t
90 900 złbrutto
Xcellence 1.4TSI 125KM M6 2018 r., salon PL, gwarancja
70 900 złbrutto
Style 1.0TSI 115KM M6 2019 r., salon PL, gwarancja
53 900 złbrutto
-ST FR 1.5TSI 150KM DSG 2019 r., salon PL, gwarancja
74 900 złbrutto
-Style 1.5TSI 130KM M6 2021 r., salon PL, I wł., f-a VAT, gwarancja
83 900 złbrutto
-ST Style 1.6TDI 115KM M5 2020 r., salon PL, VAT
61 900 złbrutto
-Style 1.5TSI 130KM M6 2022 r., salon PL, I wł., f-a VAT, gwarancja
91 900 złbrutto
-ST Style 1.0TSI 115KM M6 2019 r., salon PL, gwarancja fabryczna
63 500 złbrutto
DSG Full Led Navi Kamera Półskóry 2xPDC Klimatronik Sensory Tempomat
49 900 złbrutto
-ST FR 1.5TSI 130KM M6 2019 r., salon PL, I wł., f-a VAT, gwarancja
74 900 złbrutto
-Cupra 2.0TSI 290KM DSG 2020 r., f-a VAT, NAVI, FullLink, DCC, kamera
135 900 złbrutto
-ST Xcellence 1.5TSI 130KM M6 2019 r., salon PL, I wł., f-a VAT
73 900 złbrutto
-Xcellence 1.5TSI 130KM M6 2019 r., salon PL, I wł., f-a VAT
69 900 złbrutto
-Style 1.5TSI 130KM M6 2021 r., salon PL, I wł., f-a VAT, gwarancja
83 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 393
Przyzwoite lecz jak dla mnie za głośne
1. Silnik nie lubi obrotów poniżej 1500, trzeba redukować na niższy bieg bo klekocze 2. Przyspieszenie ok 10s do 100. Fajna dynamika na 3-4 biegu przy wyprzedzaniu 60-120 km. TIR mija na krótkich odcinkach :-)
1. Przednia szyba trochę mała, duże środkowe lusterko + jeszcze ewentualna nawigacja na szybie i .... trzeba się przyzwyczaić. Boczne słupki dość grube i trzeba przy zakręcaniu w łukach przerzucać wzrok na boczną szybę (szczególnie przy skręcie w lewo) 2. Z tyłu tez nie łatwo - mała szyba, grube boczne słupki - Ja używam bocznych lusterek
1. Jak wyżej twarde zawieszenie i czuć każda dziurę 2. Z obciążeniem traci dynamikę - ale to chyba wszędzie 3. Głośny Głośny Głośny - silnik nie wyciszony (przydałby się pokrywy na silnik takie jak są w Passacie i Golfie). Hałas od wiatru i opon odczuwalny już przy 80 km/h 4. Fotel z przodu dla mnie trochę nie wygony - plecy mnie bolą. Z tyłu nie wiem
1. Miejsca z przodu jest dość sporo - mam 188 cm, jedynie ergonomia fotela mi doskwiera. 2 Z tyłu przyzwoicie choć częściej jestem z przodu 3. Wszystkie przyciski w zasięgu, OK 4. Wykończenie przyzwoite (na przyciskach od otwierania szyb mam już zdartą farbę:-) a paznokcie przycinam regularnie), wnętrze mi się bardzo podoba (czerwone podświetlenie robi fajny efekt) ale oczywiście to kwestia gustu 5. Bagażnik przyzwoity (2 os zima na narty się zmieściły) 6. Na przedniej masce jest już kilka małych odprysków od kamyczków spod kół TIRów. Nie wiem czy słaba wytrzymałość czy to normalne. Brak listw bocznych (dzięki temu jest ładny) powoduje że jest poobijany i obcierany przez łajzy nie umiejące otwierać delikatnie drzwi.
1. Auto prowadzi się bardzo dobrze, wejście w zakręt z pełna prędkością - nie zarzuca go. 2. Zawieszenie bardzo twarde do tego mam opony 205/55/15 - czuć każda dziurę. No ale albo pkt 1 albo pkt. 2
j.w.
1. Przednia szyba paruje w czasie deszczu latem, należny używać klimy - To nie wielki problem. Żeby grzał ciepły powietrze zima trochę trzeba odczekać 2. Klimatyzacja (po włączeniu i wyłączeniu po długie pracy) śmierdzi przez ok 5 min. Trzeba na max włączyć wentylację aż wywietrzeje. Czyszczenie ( w ASO) nie wiele pomaga
1. 100000 km przejechana, gwarancja minęła a w czasie deszczu (przy dużej wilgotności) czasami traci chwilowo moc i zapala się kontrolka awarii silnika. W serwisie powiedzieli że przepustnica powietrza do wymiany (skromne 2500 z robocizną). Problem tylko w czasie deszczu !!! - więc na razie jeżdżę 2. Układ elektroniczny ma pare fajnych bajerów które przynajmniej moja uwagę zwróciły: - wycieraczki na szybkim trybie jak się zatrzymasz (np. na światłach) automatycznie przechodzą w tryb czasowej pracy, a tylna wycieraczka mimo że była wyłączona przy wrzuceniu wstecznego kontrolnie raz przejedzie i zetrze wodę z tylnej szyby - autoalarm przy nie domkniętych szybach i zamknięciu auta sygnałem informuje o tym fakcie. - gdy próbujesz ruszyć na ręcznym tez masz sygnały głosowe Bajerki jak na tę klasę auta to chyba ciekawość
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: