Twoje kryteria wyszukiwania:
Benzyna Klima Alufelgi
7 900 złbrutto
Seat Toledo
11 900 złbrutto
1.2TSi 105KM 2013r. Polski SALON 99tkm KLIMA POLECAM
28 900 złbrutto
1.8 LPG sedan niedrogo Tanie Auta SCS Białystok Fasty Szosa Knyszyńska
3 699 złbrutto
2002 1.6 benzyna, sprowadzony, po opłatach
7 900 złbrutto
2,0 TDi 140 KM
11 900 złbrutto
1,9TDI 110KM German Style Piekny kolor Doinwestowany.
7 770 złbrutto
klimatonik, Tempomat, el.szyby x4, Isofix, alu, zarejestrowany
12 800 złbrutto
Krajowy BEZWYPADKOWY 70tys.km.Serwisowany 1-wł. Stan Bardzo dobry
35 800 złbrutto
Samochód Krajowy, Faktura VAT
42 900 złbrutto
1.9 Tdi 105 KM,
13 400 złbrutto
SKUP AUT dojeżdżamy dzwon pisz
6 900 złbrutto
2.0 TDI 140 KM # Klima # Elektryka # Tempomat # Halogeny # Alu Felgi
12 900 złbrutto
Seat Toledo 1.6
7 900 złbrutto
I Właściciel, Serwis, 48tyś km, Podgrzewane siedzenia
38 700 złbrutto
1.4 TSI 122KM Automat Nawigacja Klimatronic Opłacony Bogata Opcja 2014
31 999 złbrutto
STAN BARDZO DOBRY 2.0 TDI STYLANCE
24 000 złbrutto
SEAT TOLEDO po kolizji (uszkodzony)
2 900 złbrutto
Reference
34 900 złbrutto
stan perfekcyjny
16 500 złbrutto
użytkownik: Radek
liczba głosów: 408
Auto eceniam bardzo dobrze, jest to solidne auto zrobione wg starej szkoły, proste zawieszenie, sprawdzony silnik, części pochodzące z wielu modeli koncernu Volkswagena, są tanie i ogólnie dostępne. Auto nie jest awaryjne, czasami jakieś drobiazgi się trafią. Kupiłem to auto w salonie i zrobiłem nim już 70 tyś i jestem bardzo zadowolony. POLECAM:)
Silnik 1.9TDI 110KM jest jedną z lepszych konstrukcji tamtego okresu, jeszcze nie na pompowtryskiwaczach, co czyni go tańszym w eksploatacji i nie czułym tak na jakość paliwa. Najsilniejszą stroną jest trwałość tej jednostki przy odpowiednim serwisowaniu i użytkowaniu oczywiście. Przyspieszenia jak i elastyczność są na bardzo dobrym poziomie jak na jednostkę 110KM/235NM i masę ~1300kg. Skrzynia jest precyzyjna i ma dosyć krótki skok lewarka, mi brakuje tylko 6\'tego przełożenia. Silnik świetnie się "podkręca" (modyfikacje oprogramowania). Dźwięk silnika na zimno jak to w większości ropniaków budzi pewne zastrzeżenia, ale jak się nagrzeje to się uspakaja i jest ok. Przy dynamicznej jeździe potrafi nawet całkiem bojowo warczeć jak nie dziesel.
Widoczność do przodu jest bardzo dobra, na boki widok ograniczają nam trochę szerokie słupki, ale idzie do tego przywyknąć. Do tyłu jest gorzej auto ma unoszący się tył więc to trochę utrudnia manewry na wstecznym. Lusterka są dobre, widoczność jest bardzo dobra.
Z racji sportowych aspiracji Seata komfort jazdy jest niższy niż w porównywalnej Octavii, auto jest dosyć sztywne i daje znać o nierównościach dosyć dobitnie, ale bez przesady nie jest to "deska". Zawieszenie pracuje dosyć cicho, nie dobija na nierównościach. Zestrojenie zawieszenia skłąnia do szybkiej jazdy po zakrętach i daje sporo frajdy. Przednie fotele są wygodne, dosyć twarde i oferują dobre trzymanie boczne. Tylna kanapa nie grzeszy komfortem jak dla mnie jest za miękka i średnio wygodna. Zawieszenie jest na tyle dobre, że nawet z dużym obciążeniem jest przewidywalne. Wyciszenie auta trzeba dobrze ocenić, głośniej robi się dopiero po przekroczeniu 120 i wtedy szukamy 6-tego biegu, którego w tej wersji nie ma.
Miejsca z przodu jest sporo nawet dla wysokiej osoby, mam 192cm i swobodnie się czuję na przednich fotelach. Z tyłu jest trochę gorzej myślę, że tylko 2 osoby mogą tam podróżować wygodnie w dłuższej trasie, musimy pamiętać, że płyta podłogowa pochodzi z Golfa IV. Bagażnik jest bardzo duży, 500l aczkolwiek mało praktyczny- wada klasycznych sedanów, szkoda, że nie ma Toledo Liftback (stanowiłby za dużą konkurencję dla Octavii a komu potrzebna jest wewnętrzna konkurencja;) We wnętrzu wszystko jest na swoim miejscu jak to we wszystkich „volkswagenach”, wzorowa ergonomia. Materiały są dosyć surowe, dobrze spasowane, choć sprawiają różne wrażenie, po latach jednak okazują się trwałe, tapicerka siedzeń nawet po kilku ładnych latach wygląda bardzo dobrze. Linia Toledo bardzo mi się podoba, jest dynamicznie narysowana, auto unosi się ku tyłowi, choć ta cecha utrudnia troszkę wyczucie tyłu przy parkowaniu tyłem.
Układ jezdny należy uznać za udany, sztywno zestrojony, sprężysty, daje doskonałe wyczucie auta, w dodatku układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny. Seat w kwestii zawieszenia poszedł w stronę sportu, dlatego cierpi na tym komfort jazdy, układ kierowniczy również bardziej pasuje do auta sportowego- świetna precyzja i wyczucie, ale jest dosyć słabo wspomagany. Hamulce są dobre, da się dobrze dozować siłę hamowania i dają odpowiednie poczucie bezpieczeństwa. ABS działa bardzo dyskretnie i spokojnie nawet na bardzo śliskiej nawierzchni interweniuje w ostateczności i bardzo sprawnie.
Wentylacja jest bardzo dobra, klimatyzacja również spisuje się wyśmienicie. Silniki Diesla mają to do siebie, że troszkę dłużej się nagrzewają niż benzyniaki, co skutkuje troszkę dłuższym nagrzewaniem się wnętrza.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: