Twoje kryteria wyszukiwania:
Salon PL|GWAR. PRODUC.|1.właściciel|31tyś km|czujniki park|SKODA RAPID
47 900 złbrutto
1.4 TSI Style DSG
45 900 złbrutto
Seat Toledo 1.4 TDI Reference 2016 99 000 km Diesel Sedan
37 000 złbrutto
1.6 TDI Reference Salon PL! 1wł! ASO!FV23%!
42 900 złbrutto
1.6 TDI Reference Salon PL! 1wł! ASO!FV23%!
42 900 złbrutto
*1.6 TDi *Klimatyzacja *Alufelgi *Gwarancja 6 m.
27 800 złbrutto
1.6 TDI Reference Salon PL! 1wł! ASO!FV23%!
40 400 złbrutto
1.6 TDI Reference Salon PL! 1wł! ASO!FV23%!
40 400 złbrutto
1.6 TDI Reference Salon PL! 1wł! ASO!FV23%!
38 900 złbrutto
1.6 TDI Reference Salon PL! 1wł! ASO!FV23%!
38 900 złbrutto
52 200 złbrutto
1,6 b KLIMA stan b.dobry przygotowany do rej. koszt rej tylko 245zł
6 500 złbrutto
1.6 TDI STYLE DSG
49 900 złbrutto
1.6 TDI Reference DW6U917
46 900 złbrutto
1.6 TDI Reference DW6U917
46 900 złbrutto
1.6 TDI Reference Salon PL! 1wł! ASO!FV23%!
37 900 złbrutto
1.6 TDI Reference Salon PL! 1wł! ASO!FV23%!
37 900 złbrutto
1.2 TSI Reference
37 900 złbrutto
1.6 TDI/115KM, REFERENCE, Salon PL, FV23%, PO7EA84
40 000 złbrutto
1.6 TDI Reference Salon PL! 1wł! ASO!FV23%!
36 900 złbrutto
użytkownik: Radek
liczba głosów: 357
Auto eceniam bardzo dobrze, jest to solidne auto zrobione wg starej szkoły, proste zawieszenie, sprawdzony silnik, części pochodzące z wielu modeli koncernu Volkswagena, są tanie i ogólnie dostępne. Auto nie jest awaryjne, czasami jakieś drobiazgi się trafią. Kupiłem to auto w salonie i zrobiłem nim już 70 tyś i jestem bardzo zadowolony. POLECAM:)
Silnik 1.9TDI 110KM jest jedną z lepszych konstrukcji tamtego okresu, jeszcze nie na pompowtryskiwaczach, co czyni go tańszym w eksploatacji i nie czułym tak na jakość paliwa. Najsilniejszą stroną jest trwałość tej jednostki przy odpowiednim serwisowaniu i użytkowaniu oczywiście. Przyspieszenia jak i elastyczność są na bardzo dobrym poziomie jak na jednostkę 110KM/235NM i masę ~1300kg. Skrzynia jest precyzyjna i ma dosyć krótki skok lewarka, mi brakuje tylko 6\'tego przełożenia. Silnik świetnie się "podkręca" (modyfikacje oprogramowania). Dźwięk silnika na zimno jak to w większości ropniaków budzi pewne zastrzeżenia, ale jak się nagrzeje to się uspakaja i jest ok. Przy dynamicznej jeździe potrafi nawet całkiem bojowo warczeć jak nie dziesel.
Widoczność do przodu jest bardzo dobra, na boki widok ograniczają nam trochę szerokie słupki, ale idzie do tego przywyknąć. Do tyłu jest gorzej auto ma unoszący się tył więc to trochę utrudnia manewry na wstecznym. Lusterka są dobre, widoczność jest bardzo dobra.
Z racji sportowych aspiracji Seata komfort jazdy jest niższy niż w porównywalnej Octavii, auto jest dosyć sztywne i daje znać o nierównościach dosyć dobitnie, ale bez przesady nie jest to "deska". Zawieszenie pracuje dosyć cicho, nie dobija na nierównościach. Zestrojenie zawieszenia skłąnia do szybkiej jazdy po zakrętach i daje sporo frajdy. Przednie fotele są wygodne, dosyć twarde i oferują dobre trzymanie boczne. Tylna kanapa nie grzeszy komfortem jak dla mnie jest za miękka i średnio wygodna. Zawieszenie jest na tyle dobre, że nawet z dużym obciążeniem jest przewidywalne. Wyciszenie auta trzeba dobrze ocenić, głośniej robi się dopiero po przekroczeniu 120 i wtedy szukamy 6-tego biegu, którego w tej wersji nie ma.
Miejsca z przodu jest sporo nawet dla wysokiej osoby, mam 192cm i swobodnie się czuję na przednich fotelach. Z tyłu jest trochę gorzej myślę, że tylko 2 osoby mogą tam podróżować wygodnie w dłuższej trasie, musimy pamiętać, że płyta podłogowa pochodzi z Golfa IV. Bagażnik jest bardzo duży, 500l aczkolwiek mało praktyczny- wada klasycznych sedanów, szkoda, że nie ma Toledo Liftback (stanowiłby za dużą konkurencję dla Octavii a komu potrzebna jest wewnętrzna konkurencja;) We wnętrzu wszystko jest na swoim miejscu jak to we wszystkich „volkswagenach”, wzorowa ergonomia. Materiały są dosyć surowe, dobrze spasowane, choć sprawiają różne wrażenie, po latach jednak okazują się trwałe, tapicerka siedzeń nawet po kilku ładnych latach wygląda bardzo dobrze. Linia Toledo bardzo mi się podoba, jest dynamicznie narysowana, auto unosi się ku tyłowi, choć ta cecha utrudnia troszkę wyczucie tyłu przy parkowaniu tyłem.
Układ jezdny należy uznać za udany, sztywno zestrojony, sprężysty, daje doskonałe wyczucie auta, w dodatku układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny. Seat w kwestii zawieszenia poszedł w stronę sportu, dlatego cierpi na tym komfort jazdy, układ kierowniczy również bardziej pasuje do auta sportowego- świetna precyzja i wyczucie, ale jest dosyć słabo wspomagany. Hamulce są dobre, da się dobrze dozować siłę hamowania i dają odpowiednie poczucie bezpieczeństwa. ABS działa bardzo dyskretnie i spokojnie nawet na bardzo śliskiej nawierzchni interweniuje w ostateczności i bardzo sprawnie.
Wentylacja jest bardzo dobra, klimatyzacja również spisuje się wyśmienicie. Silniki Diesla mają to do siebie, że troszkę dłużej się nagrzewają niż benzyniaki, co skutkuje troszkę dłuższym nagrzewaniem się wnętrza.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: