Twoje kryteria wyszukiwania:
3.0TDI V6 286KM R-Line 4x4 4Motion Automat DSG 8b VAT 23% Brutto +Koła
299 900 złbrutto
3.0 V6 TDI 4Motion DSG Panorama Dach Hak Salon Polska Serwis ASO FV23%
169 900 złbrutto
Comfortline Clima Aut. (uszkodzony)
25 900 złbrutto
39 700 złbrutto
140 601 złnetto
172 939 zł brutto
3.6 Benzyna 280 KM, 4x4, Skóra, Klimatyzacja, Kamera Cofania, Alufelgi
39 990 złbrutto
36 072 złnetto
44 369 zł brutto
4X4 Skóra Navi Automat Hak 3,0 240 km
29 900 złbrutto
4X4 Salon polska automat 1 rej 2008
34 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
3,0 TDI 262KM R-Line
95 000 złbrutto
3.0 V6 TDI SCR 4Mot. Kombi. WX4465C
210 600 złbrutto
R-Line*4Motion*Pneumatyka*Hak*Masaże (uszkodzony)
189 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
użytkownik: Andrzej
liczba głosów: 411
Chciałoby się, aby mniej palił. Ale i tak pochłania dużo paliwa bez względu na silni. Trudno, to prawie 3 tony masy!
Jak to przy automacie. Przyspieszenie w normie, a nawet trochę lepiej. Skrzynia pracuje rewelacyjnie. Ale jeśli chce się szybciej jechać, to istnieją dodatkowe warianty: wersja sport lub tiptronic.
To duże auto,, więc wysoko się siedzi. Widać dookoła wszystko. Lusterka idealnie zgrane.
Brak jakichkolwiek uwag. Jak na uterenowionego suv-a lekko twardawy, ale tak ma właśnie być. Zachowuje się niezwykle poprawnie bez względu na dociążenie. Przy dużych prędkościach, z niekorzystnym wiatrem skośnym może, choć nie musi odzywać się szum w uszczelkach.
Przestrzeń wystarczająca, nawet dla "obszernych " pasażerów. Wygoda obsługi. Bagażnik wielki. Karoseria dobra, choć w wielu miejscach zastosowana elementy karoserii nie z metalu a tworzyw sztucznych, np. błotniki. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na ocenę.
Wyśmienity komfort. Chyba jeden z najlepszych wśród SUV-ów. Układ przycisków, dostępność wręcz fantastyczna, jak zawsze u VW. Parkowanie, jak u tego typu auta zawsze obarczone problemami. kwestia przyzwyczajenia.
Do 60 000 km, bo tyle ma, zero napraw, z wyjątkiem przeglądów serwisowych. Koszty wymiany płynów itp niestety bardzo wysokie. U dielera. Nie wiem jak gdzie indziej.
Bez uwag. Wszystko działa jak powinno. Klimatronik 2-strefowy idealnie dopasowuję temp i warunki nadmuchów zgodnie z życzeniem kierowcy i pasażera.
Chodzi. nie nawala, choć czasami komp przy ocenie układów sygnalizuje o poduszce pasażera lub jej wyłączeniu.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: