Twoje kryteria wyszukiwania:
Rline DSG 4Motion 340KM Plug-In (uszkodzony)
156 900 złbrutto
3 Lata Gwarancji 3.0 V6 TDI 4Motion DSG Panorama Salon Polska FV 23%
169 900 złbrutto
3,0 tdi 225ps* automat* skóra* climatronic* nawigacja* ICDauto (uszkodzony)
9 500 złbrutto
3.0TDI V6 286KM R-Line 4x4 4Motion Automat DSG 8b VAT 23% Brutto +Koła
289 900 złbrutto
DSG 4Motion 285KM Pamięć fotela Klima 4 strefy (uszkodzony)
89 900 złbrutto
3.0 V6 TDI SCR 4Mot R-Line
334 000 złbrutto
Bezwypadkowy! Serwisowany! 3.0 diesel!
45 000 złbrutto
w wersji Exclusive, bogate wyposażenie, super stan, rok gwarancji,
94 000 złbrutto
*R-LINE*Polski Salon*Serwis w ASO*Bezwypadkowy*Doinwestowany*
65 900 złbrutto
3.0TDI 4x4 led skóra panorama
46 700 złbrutto
3.6 Benzyna 280 KM, 4x4, Skóra, Klimatyzacja, Kamera Cofania, Alufelgi
39 990 złbrutto
4X4 Salon polska automat 1 rej 2008
27 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
Touareg pełna opcja z polskiego salonu
77 900 złbrutto
użytkownik: Andrzej
liczba głosów: 420
Chciałoby się, aby mniej palił. Ale i tak pochłania dużo paliwa bez względu na silni. Trudno, to prawie 3 tony masy!
Jak to przy automacie. Przyspieszenie w normie, a nawet trochę lepiej. Skrzynia pracuje rewelacyjnie. Ale jeśli chce się szybciej jechać, to istnieją dodatkowe warianty: wersja sport lub tiptronic.
To duże auto,, więc wysoko się siedzi. Widać dookoła wszystko. Lusterka idealnie zgrane.
Brak jakichkolwiek uwag. Jak na uterenowionego suv-a lekko twardawy, ale tak ma właśnie być. Zachowuje się niezwykle poprawnie bez względu na dociążenie. Przy dużych prędkościach, z niekorzystnym wiatrem skośnym może, choć nie musi odzywać się szum w uszczelkach.
Przestrzeń wystarczająca, nawet dla "obszernych " pasażerów. Wygoda obsługi. Bagażnik wielki. Karoseria dobra, choć w wielu miejscach zastosowana elementy karoserii nie z metalu a tworzyw sztucznych, np. błotniki. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na ocenę.
Wyśmienity komfort. Chyba jeden z najlepszych wśród SUV-ów. Układ przycisków, dostępność wręcz fantastyczna, jak zawsze u VW. Parkowanie, jak u tego typu auta zawsze obarczone problemami. kwestia przyzwyczajenia.
Do 60 000 km, bo tyle ma, zero napraw, z wyjątkiem przeglądów serwisowych. Koszty wymiany płynów itp niestety bardzo wysokie. U dielera. Nie wiem jak gdzie indziej.
Bez uwag. Wszystko działa jak powinno. Klimatronik 2-strefowy idealnie dopasowuję temp i warunki nadmuchów zgodnie z życzeniem kierowcy i pasażera.
Chodzi. nie nawala, choć czasami komp przy ocenie układów sygnalizuje o poduszce pasażera lub jej wyłączeniu.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: