Twoje kryteria wyszukiwania:
*1,6 MPI*navi*tempomat*super stan*z Niemiec*
18 900 złbrutto
Hybryda/Nawigacja/Automat/Bluetooth/Skóry/Podgrz. fotele/Św. dzienne
28 500 złbrutto
Benzyna, automat ,skóry, tempomat, opony wielosezonowe, Isofix
23 500 złbrutto
Benzyna, automat ,skóry, tempomat, światła dzienne, Isofix
28 500 złbrutto
1.4 TSI 150KM*DSG*BOSE*Navi*BiXenon*HIGHLINE*Klimatronic*Kamer*Łopatki
43 200 złbrutto
Serwisowany / Climatronic / Pakiet Zimowy / Navi / MATCH /
29 900 złbrutto
1.8 TFSI 170 KM, Automat, Skóra, Nawigacja, Bluetooth, Kamera, Alu,USB
56 500 złbrutto
F-Vat,Alufegi,Gwarancja,Benzyna
14 900 złbrutto
Comfortline 2.0TDI 150KM M6 2016/2018 r., salon PL, 12 m-cy gwarancji
62 900 złbrutto
1.6 105 km klima, elektryka, zadbany
26 900 złbrutto
2,0 Benz MPI. Automat.Serwis.Klimatyzacja.El.szyby.Centralka,kredyt.
23 900 złbrutto
4-door 1.8 Manual, 90hp, 1991
13 100 złbrutto
automat ledy salon polska highline xsenon
35 900 złbrutto
1.4 TSi 122KM 2012r. tempomat, klimatyzacja, Salon PL, zadbany
28 900 złbrutto
1.4 TSI Trendline ! Z Polskiego Salonu ! Faktura Vat !
39 900 złbrutto
1,9 TDI 105 KM 11 LAT JEDEN WŁAŚCICIEL
10 900 złbrutto
Vw Jetta^*Klima^1,9 T.D.I^Zarej.
14 500 złbrutto
Benzyna 1.6 MPI
15 900 złbrutto
salon Polska, 120 tys km
16 900 złbrutto
Salon Polska
8 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 483
Auto mogłoby mieć więcej miejsca w środku zwłaszcza na tylnej kanapie oraz mogłoby posiadać lepszą widoczność do tyłu. To chyba jedyne wady tego samochodu.
Duże pochwały dla silnika. Mimo zastosowania pompowtryskiwaczy jego dźwięk jest bardzo miły dla ucha podczas jazdy. Przy uruchomieniu pracuje jak typowy diesel. Silnik oraz podzespoły nie dostarczyły jeszcze żadnych problemów. Pod względem elastyczności jest to jednostka wręcz idealna (lepszym autem nie jeździłem a było kilka marek). Samochód bardzo dobrze przyśpiesza na 3 biegu już od 30km/h oraz na czwartym biegu przy prędkości 40-50km/h. Podczas jazdy na szosie z powodzeniem możemy rozpocząć wyprzedzanie na piątym biegu już przy prędkości 80-90km/h.
Widoczność do przodu bardzo dobra do tyłu bardzo zła (trzeba bardzo uważać podczas jazdy do tyłu - mała szyba i duży kufer). Widoczność w lusterkach bez zarzutu.
Auto jest dość twardo zestrojone ale bardzo ładnie pokonuje wszelkie nierówności zarówno poprzeczne jak i podłużne (koleiny). zawieszenie pracuje cicho i do kabiny nie przedostają się żadne hałasy. Przednie fotele są bardzo wygodne i bez problemu można pokonać 400km drogi bez żadnej przerwy (nie można tego powiedzieć o fotelach Citroena czy Renault). Jazda w 5 osób nie należy do przyjemności. VW Jetta jest dość wąski i trzy osoby na tylnej kanapie będą miały z pewnością ciasno.
Jadąc z przodu tym autem można mieć zastrzeżenia do ilości miejsca na wysokości siedzisk foteli (podczas zmiany biegów można zahaczyć o kolano pasażera. Z tyłu ciasno (ilość miejsca na nogi przeciętna). Ergonomia oraz jakość wykonania jak w niemieckim aucie czyli perfekcyjna (wszystko jest na swoim miejscu i jest świetnie spasowane). Nic nie piszczy, trzeszczy ani nie stuka. Łuszczy się jedynie farba na przyciskach do sterowania szyb (wielu użytkowników się na to skarży). Bagażnik jest ogromny (560L) i bardzo praktyczny (płaska podłoga i zawiasy nie wnikają do wnętrza). Jeśli chodzi o ergonomię to na wyróżnienie zasługuje dodatkowo ilość ciekawych i funkcjonalnych schowków w tablicy rozdzielczej.
Auto znakomicie prowadzi się zarówno na prostej drodze jak i w zakrętach. Na kierownice nie są przenoszone żadne drgania. Zawieszenie jest bardzo komfortowe i pracuje bardzo cicho (pod tym względem auta francuskie są mocno przereklamowane). Do drogi hamowania nie można mieć zastrzeżeń (dobry wynik w klasie ok. 38m od 100km/h). Jedyny mankament auta w tej kategorii to manewrowanie na ciasnym parkingu. Samochód jak na swoje wymiary jest zwrotny ale widoczność do tyłu bardzo słaba.
Z autem nie miałem jak na razie żadnych problemów (tylko obowiązkowe przeglądy w ASO co 15 tyś km i wymiana klocków z przodu). Oryginalne części są dość drogie ale dużo nie odbiegają od konkurencji. Są za to bardzo trwałe (klocki przód 60-70 tyś km, klocki tył 70-80tyś km, tarcze 100-120 tyś km, amortyzatory przód i tył 110-120 tyś km)
Do pracy manualnej klimatyzacji ciężko mieć poważne zastrzeżenia. Zimą wnętrze nagrzewa się po przejechaniu kilkuset metrów, latem też nie ma problemów z szybkim schłodzeniem kabiny. Ciężko niestety wybrać optymalną temperaturę podczas jazdy (tutaj poleciłbym klimatronic)
Od nowości przepaliła się żarówka od światła pozycyjnego z przodu i żarówka oświetlenia tablicy rejestracyjnej z tyłu. Poza tym nie wystąpiły żadne problemy z w/w układami.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: