Twoje kryteria wyszukiwania:
1.6 4X4 STAN SALONOWY ! Jak Nowy ! Bezwypadkowy ! Serwisowany w ASO
39 900 złbrutto
Impreza GT rajdowka Kjs spec szutrowy
49 800 złbrutto
24 900 złbrutto
62 350 złbrutto
Raty/Zamiana Gwarancja 2.0R Comfort automat super stan serwis ASO
24 500 złbrutto
SW 2.0 WRX 4x4 - 225KM 2005r - Fa VAT
28 500 złbrutto
Kjs Klatka zdrowa buda reduktor 4x4 szpera spec szutrowy zamiana
11 500 złbrutto
GT Turbo 260KM Super stan !!!
18 999 złbrutto
GT Turbo 260KM Super stan !!!
19 500 złbrutto
użytkownik: Lech Wójcik
liczba głosów: 375
Drogie auto, droga eksploatacja (hamulce często wymieniane, koszty paliwa), ale odpłaca się z nawiążką jeśli chodzi o parametry jezdne, bezpieczeństwo i radość z jazdy po śliskim.
Nie ma się do czego przyczepić. Przyspiesza rewelacyjnie, elastycznośc ze względu na silnik Boxer, właściwie każdy bieg rozpędza auto.
Trzy wyskoie zagłówki ograniczają trochę widoczność, ale od tego są regulowane lusterka.
Auto nie jest ani przesadnie twarde, ani miękkie. Nie ma problemu na gładkim asfalcie, nie ma na dziurach, chociaż niski profil opon nie pozwala traktować auta jako terenówki. Fotele sportowe z przodu pozwalaja na przejechanie tysiąca kilometrów bez odczuwania jakiegokolwiek zmęczenia. Z tyłu nie jeździłem ;-) Dzwięk jest basowy i miły dla ucha. Cicho nie jest, ale to zaleta.
Dla kierowcy i pasażera przestrzeni bardzo dużo. Z tyłu za maksymalnie odsuniętymi fotelami zostaje wówczas miejsca na styk. Auto jest tak skonstruowane, że najpotrzebniejsze rzeczy są pod ręką i tam gdzie powinny być. To się nazywa ergonomia. Gorzej jest z wymaganiami pasażerów (żony i dzieci). Nie ma schowków, schoweczków, zakamarków. To nie ten rodzaj samochodu. Materiały wykończeniowe na wysokim poziomie. Nic nie trzeszczy i nie trąci tandetą.
Auto pozbawione elektroniki pozwala na szybka jazde, ktora w ekstremalnych warunkach bije na głowę konkurentów. Kompletnie nie czuje się, że jedziemy tak szybko. Niestety, łatwo uzyskiwana prędkość na seryjnych hamulcach jest mankamentem. 1,5 tony, 250 km/godz., wielotłoczkowe seryjne zaciski i zaledwie 294 mm średnicy tarcze hamulcowe z przodu. Troche zbyt mało. Jednak jeżdżąc normalnie, nie ma z tym kłopotu. Parkowanie jest utrudnione dużym promieniem skrętu.
Nikt w to nie uwierzy zapewne, ale do przebiegu 160 tys. km nie wymieniono ŻADNEJ części poza rozrządem, który jest obliczony na 120 tys. km. Jedyny wyjatek to akumulator, który ma gwarancję roczną (ciekawe) i nie dał rady po 2 zimach.
Klimatyzacja i wszystko co potrzebne.
Nie mam uwag. Trudny dostęp do żarówek.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: