Twoje kryteria wyszukiwania:
RX 270 Xdi Automatik Skóra NAVI Szyberdach Zadbany
29 900 złbrutto
2.2 Diesel 180 KM, 4x4, Automat, Kamera Cofania, Nawigacja, LED, HAK
84 990 złbrutto
Nowy Rexton Wild 2.2 D 202KM Podgrz. i wentyl f. Salon PL VAT23%
219 800 złbrutto
Nowy Rexton Wild 2.2 D 202KM Podgrz. i wentyl f. Salon PL VAT23%
219 800 złbrutto
Nowy Rexton Wild 2.2 D 202KM Podgrz. i wentyl f. Salon PL VAT23%
219 800 złbrutto
SsangYong Rexton Wild Black Edition, podemonstracyjny!
265 000 złbrutto
przed rabatem: 308 400 zł brutto
SsangYong Rexton Wild Black Edition, podemonstracyjny!
265 000 złbrutto
przed rabatem: 308 400 zł brutto
SsangYong Rexton Wild Black Edition, podemonstracyjny!
265 000 złbrutto
przed rabatem: 308 400 zł brutto
SsangYong Rexton Wild Black Edition, podemonstracyjny!
265 000 złbrutto
przed rabatem: 308 400 zł brutto
SsangYong Rexton Wild Black Edition, podemonstracyjny!
265 000 złbrutto
przed rabatem: 308 400 zł brutto
SsangYong Rexton Wild Black Edition, podemonstracyjny!
265 000 złbrutto
przed rabatem: 308 400 zł brutto
SsangYong Rexton Wild Black Edition, podemonstracyjny!
265 000 złbrutto
przed rabatem: 308 400 zł brutto
SsangYong Rexton Wild Black Edition, podemonstracyjny!
265 000 złbrutto
przed rabatem: 308 400 zł brutto
SsangYong Rexton Wild Black Edition, podemonstracyjny!
265 000 złbrutto
przed rabatem: 308 400 zł brutto
SsangYong Rexton Wild Black Edition, podemonstracyjny!
265 000 złbrutto
przed rabatem: 308 400 zł brutto
Automat. 4 x 4. Pełna opcja wyposażenia. Limitowana edycja.
98 900 złbrutto
BLACK EDITION 2.2 e-XDI 202 KM AT8 4WD Demo dealera!
261 900 złbrutto
BLACK EDITION 2.2 e-XDI 202 KM AT8 4WD Demo dealera!
261 900 złbrutto
BLACK EDITION 2.2 e-XDI 202 KM AT8 4WD Demo dealera!
261 900 złbrutto
2,7 XDi 165ps * AUTOMAT * climatronic * ICDauto
12 500 złbrutto
użytkownik: andrzej
liczba głosów: 213
Jak jeździ - to fajnie ! Jak się popsuje - to chyba lepiej kupić we Francji lub GB za 10.ooo drugiego i potraktować jak dawcę organów , choć nie ma gwarancji że na szmelcu długo pojeździ. Ale jak przyjdzie zapłacić za nową chłodnicę wody 2500, klimy 2000 i jeszcze trzeba na nie czekać 3 tygodnie to może brakować cierpliwości !!!!
Praktycznie da się nim jeździć w zakresie 50 -120 bez zmiany biegów - bardzo elastyczny , baaardzo brakuje 6 biegu ! Skrzynie - ma bardzo krótkie przełożenia , a powyżej 100 da się jechać tylko na 5 biegu - żadna redukcja nie poprawi przyspieszenia . Przyspiesza tak sobie/ łamane przez nieźle , ale wyje przy tym jak stado pawianów
Widoczność oceniam bardzo dobrze - wysoko się siedzi , do przodu i na boki widać wszystko. DO tyłu widoczność pogarszają zagłówki. Do cofania dobrze sprawdza się kamerka . Lusterka całkiem przyzwoite . Na pochwałę zasługuje ich bardzo wydajne ogrzewanie elektryczne (szybkie odszranianie)
Dość dobrze zestrojone zawieszenie , zadziwiająco komfortowe, na pewno nie powoduje wypadania plomb z zębów nawet na wyboistych drogach , choć na krótkich , gęsto rozsianych nierównościach trochę myszkuje. Podobna charakterystyka z pełnym obciążenie, z tym że jakby wygodniej i stabilniej ! fotele przednie dobrze wyprofilowane i dają się nieźle ustawić - nawet w dalszych trasach wysiada się bez wrażenia zmęczenia . tylne dzięki regulowanemu oparciu tylnemu -też są chwalone. Trzeci rząd (auto 7-mio miejscowe ) wygodne tylko u osób po amputacji kończyn dolnych ! Wyciszenie w miarę - przy prędkościach do 100 km/h nawet dobre , przy 140 szum nie do wytrzymania na dłuższą trasę - po 50 -100 km autostrady odruchowo zwalnia się poniżej 120 i da się jechać .
10 lat i brak rdzy, przy całkiem przyzwoitej powłoce lakierniczej . Fotele łatwo składane /rozkładane w każdej konfiguracji (2+5, 2+3, 2+2 2+1,2+0+2, 2+0+1) materiały wykończeniowe mogły być lepszej jakości (przy przebiegu 90000 wyglądają jak passat po 300000). Bagażnik świetnie dostępny, klapa tylna otwiera się na tyle wysoko ,że nie rozbija się głowy . Schowki i uchwyty na napoje -poprawne , wtyczki prądu rozmieszczone rozsądnie , to co trzeba dostępne z miejsca kierowcy w sposób zadowalający. Na brak miejsca może utyskiwać tylko pasażer trzeciego rzędu foteli (o ile da radę się jeszcze odezwać !) .
Auto duże, wysokie i ciężkie zatem na nierównościach , koleinach itp. niezbyt precyzyjne, mimo to uciążliwego bujania na boki nie zaobserwowałem. kwestia przyczepności - to głównie kwestia opon, oraz sprawności amortyzatorów (trzeba zadbać jak w każdym ciężkim aucie ). Hamulce tutaj lepiej nazwać spowalniaczami . Ręczny co 2 miesiące do podciągnięcia i regulacji . Parkowanie z kamerką z tyłu -bez problemu,
sami przyznacie, że "grubo" jak na tak symboliczny przebieg i kilka miesięcy od jednej naprawy do drugiej . Jakość podzespołów -pożal się Boże ! Z chłodnic obsypują się lamelki po trzaśnięciu klapą silnika niczym igły z bożonarodzeniowej choinki w maju !!!! koszty i D O S T Ę P N O Ś Ć (!) części -tragedia . Jedyne co można zapisać na + (plus) to fakt ,że jak dotąd zawsze dojechał do domu
Wydajność bardziej niż poprawna . Nie oceniłem na 10 ponieważ latem klima zbyt wydajna - i trzeba ustawiać temperaturę na 25-26 stopni żeby nie zamarznąć . Ogrzewanie szybko dostępne po uruchomieniu silnika i bardzo wydajne. Rewelacyjne klimatyzowanie całego auta poprzez nawiewy 2 i 3 rzędu . Przy tym auto w słońcu się zbyt mocno i szybko nie nagrzewa (o dziwo bo ciemny grafit) , może przez fabrycznie przyciemnione szyby ??
ze zdziwieniem nie mam się do czego przyczepić . Wszystko działa .
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: