Twoje kryteria wyszukiwania:
użytkownik:
liczba głosów: 444
90 KM to trochę zbyt mało dla ważącego 1220 kg auta. Jest to odczuwalne szczególnie w trasie, pod dużym obciążeniem. Za to 8 zaworowy silnik k7m jest bardzo elastyczny. W opinii mechaników silnik ten jest stworzony do pracy z instalacją gazową. Nie czuć utraty mocy, silnik pracuje miękko. Czasami mam wrażenie, że lepiej niż na benzynie. Między wymianami oleju nie trzeba go dolewać. Stan pozostaje bez zmian.
Tylne fotele stosunkowo wąskie. Jazda trzech osób z tyłu mało wygodna. Za to dwie osoby po wyjęciu środkowego fotela i przesunięciu skrajnych do środka mają wyjątkową ilość miejsca.
Pierwsza korozja pojawia się na rantach nadkoli tylnych po 8-9 latach. Jest to korozja powierzchowna na skutek uszkodzenia lakieru przez materiał podrywany przez koła. Lakier bardzo trwały, nie traci wyglądu nawet po wielu latach. Sama karoseria powinna być bardziej sztywna. Różnica w stosunku do samochodów niemieckich.
Zawieszenie jak przystało na francuza - miękko zestrojone. Kto chce się ścigać niech szuka innego samochodu. Dla rodziny na wakacje i dojazd codzienny do pracy po naszych nie zawsze równych drogach świetny samochód.
Koszty napraw bardzo wysokie jeśli korzystamy z serwisu Renault i oryginalnych części. Naprawiając w solidnym lecz nie autoryzowanym warsztacie i używając zamienników (nie koniecznie gorszej jakości) redukujemy koszty o połowę.
Założenie gazu obniża sprawność ogrzewania. Staje sie to problemem przy minus 15, 20 stopniach Celsjusza. Pozostają zaparowane tylne boczne szyby i jest chłodno we wnętrzu wozu.
Czujnik położenia kola zamachowego (zliczający zęby na wieńcu koła) potrafi odmówić pracy po zabrudzeniu. (dwa razy w czasie całej eksploatacji) Jeśli wiesz gdzie szukać usterki wystarczy przetarcie nawet palcem lub tylko poruszenie tego czujnika.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: