Twoje kryteria wyszukiwania:
LED*Masaże*Szyberdach*Park assist*Alufelgi* Bogata wersja!!4 Control
59 999 złbrutto
nawi*full led pure vision*multi sense*ambient*bluetooth*7os*
69 800 złbrutto
Szyberdach Navi Wolne Ręce Klimatronik 2xPDC Full Led Sensory Alu
63 900 złbrutto
2.0 Benzyna 114 KM, Klimatyzacja, Siedmioosobowy, Dwa Szyberdachy, HAK
7 900 złbrutto
3.5 V6 241KM*Lifting*Initiale Paris*Panorama*HAND'S Free*Xen*Z NIEMIEC
33 900 złbrutto
2.0 DCi 173KM*Privilege*LED*Xenon*Panorama*HAND'S Free*Z NIEMIEC
27 900 złbrutto
Automat 7 Osobowy Bogata Wersja Wyposażenia
74 900 złbrutto
2.0 dCi 130KM Klimatronic NAVI 7 osób
26 800 złbrutto
2.0 136KM: Climatronic*
13 500 złbrutto
Bardzo ładny stan,bezwypadkowy,bogato wyposażony
18 900 złbrutto
2.0DCI 150KM Lift Zarejestrowany w PL
19 900 złbrutto
Blue Intens 2.0 DCi 200 KM Klimatronic Navi 7 Osób Automat Kredyt
103 000 złbrutto
1.6 DCI * manual * SZYBERDACH * navi * FULL LED * perfekcyjny * FILM
63 900 złbrutto
3,0HDi 178KM AUTOMAT, Pełnosprawny, Zarejestrowany, Ubezpieczony,
10 900 złbrutto
Espace V 1.8T 225km Panorama Bose 7-osób F-Vat23% Lukas Car
93 900 złbrutto
Celsium 2.0turbo 170km navi TomTom panorama od Lukas CAR
38 900 złbrutto
Espace Lift 2.0dci 150km CELSIUM od LukasCAR
37 900 złbrutto
ALCANTARA 2.0Dci AUTOMAT DVD panorama od LukasCAR
29 900 złbrutto
2.0 Benzyna. Oryginalny Przebieg 199tys! Super Stan. 2 komplety kół.
9 900 złbrutto
2.0d Xenon Skóra Navi Stan idealny z Niemiec bezwypadkowy opłacony
23 500 złbrutto
użytkownik: Sławek
liczba głosów: 489
Bardzo dobry samochód, o wiele lepszy niż Sharan/Galaxy/Alhambra. Bardzo miłe i przytulne wnętrze. Bardzo dobre wyciszenie i silnik 3.0 V6 (który jest chyba zmorą mechaników, bo nie mogą włożyć rąk-tak jest poupychane wszystko). Myślę, ze jak się robi wszystkie wymiany na bieżąco nie powienien sprawiac kłopotów. Koszty eksploatacji na gazie (który silnik bardzo dobrze znosi- ja mam wtrysk sekwencyjny) są porównywalne z dieslem 2.2/113 KM ale to jest V6, które fantastycznie brzmi na wysokich obrotach i nie ma wibracji jak diesel (po prostu-aksamit.... miłosnicy V6 wiedzą co mam na myśli). Skrzynia biegów powinna mieć conajmniej 5 biegów i opcję zmiany biegów nawet na 4 przy 50/60 km/h jeśli się jedzie ze stałą prędkością (nowoczesne automaty tak robią). Auto spalało by o wiele mniej w mieście. Ale może wersja V6 została stworzona do pokonywania długich dystansów......? Do tego się nadaje jak mało które auto. Wg mnie: najładniejszy VAN z końca 90-tych lat i rzecz niedoceniona przez większość: pierwszy VAN na świecie, w którym producent pomyślał o bezpieczeństwie pasażerów podczas wypadku. Zajrzyjcie na stronę EURO-NCAP i zobaczcie wyniki testów dla Espace, a potem zajrzyjcie do Voyagera, Sharana itp. NO COMENT...
Silnik 3.0 jest super ale ta skrzynia 4-biegowy automat z beznadziejnym programem sterującym to POMYŁKA!!! Samochód zmienia biegi przy minimalnych prędkościach: 3 wrzuca przy 52 km/h, a 4 przy minimum 72 km/h.
Kiedyś się bałem VAN-ów, no bo przodu nie widać zza kierownicy:) Ale teraz wiem,że można parkować "na centymetry". Samochód jest plastikowy i nie pęka od razu:) Widoczność do tyłu jest OK (tył jest pionowy więc "No problem". Ale jak ktoś lubi można zainwestować w czujniki parkowania (nawet 8-sensorowe, przód-tył z wyświetlaczem odległosci do przeszkody) i wtedy parkowanie nawet nocą to zabawa.
Samochód jest rewelacyjnie wyciszony (słyszałem o tym wcześniej i jest to prawda). Zawieszenie oceniam jako twarde (myślałem, że "francuz" będzie bardziej miękki...) i dość głośne (ale to raczej wina poduszek trzymających silnik i zawieszenie tzw. wózek). Zdecydowanie lepiej auto resoruje jak jest obciążone. Fotele jak dla mnie są zbyt małe (mam 183 cm wzrostu) ale są obite w całości welurem a to lubie najbardziej :))) Mam elektryczną regulację i ogrzewanie i te elementy polecam wszystkim, którzy tego jeszcze nie mieli, przede wszystkim zimą można sobie podgrzać "4 litery", a i ciepły tyłeczek kobiety też jest ważny :)))
ESPACE - znaczy przestrzeń, tu nie ma co komentować, jest rewelacyjnie!!! Do obsługi szybko można się przyzwyczaić. Ogromna ilość schowków (i ten największy centralny) to jest to!!!. Materiały plastikowe nie są najwyższej jakości (jak to zwykle w Renault-tkaniny o wiele lepsze lepsze niż plastiki. Fatalnie wykończona tylna klapa od wewnątrz, wszystko się rusza i hałasuje na nierównościach. Możliwości aranżacji (jeśli macie wersję z szynami do foteli) są ogromne. 2+3+2, 2+2+2, 2+2+1 itp. jak dusza zapragnie, fotele nie są cięzkie i montaż na prawdę prosty. Wygląd karoserii to wg mnie jeden z największych atutów (min. dlatego go kupiłem bo uważam, że to najładniejszy VAN z tamtych lat. Bardzo opływowy i przez to cichy, no i te lusterka boczne z żeberkami.... Miodzio...
Jak na tą wielkość auta fantastyczna widoczność (brak słupków przednich jak w normalnych autach) i poczucie przestrzeni (ESPACE znaczy przestrzeń :)). Układ kierowniczy mało precyzyjny i słabo wyczuwa się co się dzieje z przednimi kołami. Hamulce dość dobre ale przy tej masie i hamulcami z Laguny nie spodziewajcie się, że auto stanie dęba... lepiej rozpocząć hamowanie wcześniej:) ABS dość późno się włącza więc to zaliczam "in plus". Z racji takiego ciężkiego silnika i przedniego napędu samochód ma tendencję do wyjeżdżania przodem na zewnątrz łuku ale nie jest to trudne do opanowania.
Elektryka to pierwsza rzecz, która mnie zawiodła i unieruchomiła w trasie. Padł całkiem alternator i rozrusznik (zużyte wszystko wewnątrz, tulejki, łożyska itp.) Były wcześniej sygnały jak go kupowałem ale olałem je i "się zesrało" z bagażami w trasie w środku puszczy augustowskiej, hihihihi. Ale kochani gospodarze pomogli i mieliśmy wydłużony urlop o czas naprawy. Często nie wiedzieć czemu zapala się SERVICE (nawet jak jest rezerwa benzyny) i trzeba się nauczyć nie denerwować na zapas tymi komunikatami. Raz się przepaliła przednia żarówka (H1 - koszt tylko 10 zł i bajecznie prosta wymiana- tutaj "szacun" dla Renault za myśl techniczną), hehehehe...
Bardzo wydajne, klima chłodzi bardzo szybko. Szkoda, że nie ma osobnej nagrzewnicy na tył... Tylne szyby boczne są uchylane (szkoda, że nie elektrycznie jak w Galaxy czy Carnivalu) ale bardzo poprawiają wentylację jak nie chcecie chłodzić auta klimą. Ogrzewanie zimą bardzo wydajne i fajną rzeczą jest dwustrefowy nadmuch (osobno prawa i lewa strona).
Elektryka to pierwsza rzecz, która mnie zawiodła i unieruchomiła w trasie. Padł całkiem alternator i rozrusznik (zużyte wszystko wewnątrz, tulejki, łożyska itp.) Były wcześniej sygnały jak go kupowałem ale olałem je i "się zesrało" z bagażami w trasie w środku puszczy augustowskiej, hihihihi. Ale kochani gospodarze pomogli i mieliśmy wydłużony urlop o czas naprawy. Często nie wiedzieć czemu zapala się SERVICE (nawet jak jest rezerwa benzyny) i trzeba się nauczyć nie denerwować na zapas tymi komunikatami. Raz się przepaliła przednia żarówka (H1 - koszt tylko 10 zł i bajecznie prosta wymiana- tutaj "szacun" dla Renault za myśl techniczną), hehehehe...
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: