Twoje kryteria wyszukiwania:
Stan wyjątkowy - klasyk!
9 200 złbrutto
Opel Omega 2.0 16V
2 500 złbrutto
5 400 złbrutto
W CAŁOŚCI LUB ROZBIÓRKA (uszkodzony)
900 złbrutto
BDB STAN KLIMATRONIC
9 999 złbrutto
cena PROMOCYJNA
2 899 złbrutto
użytkownik: Paweł
liczba głosów: 390
Zalety: miękki benzynowy silnik nie klekocze jak diesel i w przeliczeniu mniej kasy za 100 km niż nawet golf w dizlu, nie szarpie, gaz - tania eksploatacja, niskie koszty zakupu przy dobrym wyposażeniu i dużym komforcie, ładne wykończenie, nie razi miernota plastikowych zaślepek i kantów, wnętrze z klasą, miękkie zawieszenie, dobre trzymanie na drodze, napęd na tył, dobre wyposażenie, chłodno przyjemnie i gra muzyka, alusy, ksenony, klimatronik i respekt na drodze. Wady: więcej ulepszeń - więcej mozliwych usterek, korozja wrodzona nieunikniona ale do opanowania, trochę słaby silnik jak na takie auto, nierówna praca silnika - coś się psuje winny temu gaz, standardowo wygnieciony pogłokietnik, wadliwy system poziomowania ksenonów. O aucie najlepiej trochę poczytać i popytać zanim oddamy do partacza mechanika
Benzyna i gaz więc czasem coś się dzieje nie tak, to silniczek krokowy, a to przepływomierz, teraz to nikt nie wie dlaczego trochę nierówno chodzi na wolnych, bo niby wszystko jest dobre a jednak nie jest, Mechanicy to partacze, najlepiej smemu naprawiać auto ale jak to zrobic bez komputera. Niestety mechanik nawet z techem sobie nie radzi a ci co sobie radzą biorą słone pieniądze. Silnik trochę mokry od oleju, 1 l na 10 000 km trzeba dolać
tylne "słupki" przy cofaniu trochę przeszkadzają, no i szkoda że mam pełne zagłówki a nie z otworem
omega to mega komfortowe auto, bardzo cicho, przestrzennie, wygodnie i bezpiecznie, mniej wygodnie na środku tylnej knapy Wersja sport, wysuwane podudzia, dobre trzymanie w fotelach recaro, regulacja pasa lędźwiowego, regulacja przód tył, góra dół, przechylenie fotela, odchylenie oparcia, wysuwane obracane zagłówki, 4 poduszki pow
ergonomia wspaniała, ilość iejsca - za dużo schowków z przodu - 3 zamykane jeden na klucz zamykany, popielnichka (lub schowek dla nie palacych) no i oczywiście na drzwiach, jakość materiałów wysoka - po 10 latach nie widać sladów zuzycia (poza wytarciami na skurzanej kierownicy) ale jak coś trzeba zdiąć żeby gdzieś zajrzeć zaczepy przy plastikach lubią się wtedy połamać, więc trzeba ostrożnie. karosernia nie najlepsza, jak to w oplach, nie widać śladów zadnego cynku o którym wszyscy zapewniają, drzwi przy szybach rdzewieją już w momencie zjeżdżania z taśmy, często lubią rdzewiec nadkola, ale nie u mnie, no i już belki nośne przy punktach mocowania zawieszenia puchną (gdzie ten ocynk???)
Dość porządny układ jezdny,Wymieniłem przednie sprężyny (rózmiły się wtsokością o 2 cm, drążki i lużne tuleje na jednym wachaczu, pewnie nie były wymieniane od nowości, przy okazji sprężyny sportowe wymieniłem na zwykłe i jest bardziej miękko, ale na zakrętach trochę bardziej się wychyla.
Mało kto potrafi naprawiać to auto fachowo, każdy się boi gazu, a jak ktoś już się zna - bierze niebotyczne pieniądze za części, mo i trzeba pilnować stan blacharki niezależnie czy jest niby en ocynk czy go nie ma
Klimatronik - super sprawa, ale u mnie z jakiegoś powodu nie grzeje, mechanik twierdzi że to zawór ogrzewania, ale czy na pewno???
zimą szwankuje centralny zamek, drzwi nie chca się zamykać lub otwierać, pozatym wszystko gra, latem bez problemów, przydałby się wyłacznik oświetlenia wnętrza (ręczny) żeby sie nie paliło gdy tego nie chcemy, aha, szyberdach lubi szwankować, te typy tak mają. ale pod wzgledem elektrycznym fuul wypas, szyby i dach zamykane z pilota, zabezpieczenie elektroniczne, elektryczne podgrzewane lusterka asferyczne antyrefleksyjne i takie tam bajery
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: