Twoje kryteria wyszukiwania:
Mitsubishi Pajero 2.5D 84km 88r 4x4 7 os
6 700 złbrutto
3.2 DI-D 200 KM AWD AT / Wersja INTENSE + / Hak / 7-os. / Salon PL
52 900 złbrutto
Dakar Competition
34 999 złbrutto
25 300 złbrutto
Wypiaskowana i zabezpieczona rama / Wyciągarka/ Lift 2.5 cal/ FV Marża
39 900 złbrutto
3,2 did manual 4x4 dołączany napęd 2wd 4wd BLOKADA dif.
55 700 złbrutto
3.5v6 + gaz LPG, podwozie super, Klima, Blokada mostu, Super
49 900 złbrutto
3.2DI-D 200KM 4x4 AWD Super Select -7 Osób VAT 23% Brutto -4WD -Euro 5
73 900 złbrutto
klima 4x4 super stan zarejestrowany
45 900 złbrutto
III 2,5 tdi manual 4x4 dołączany napęd 2wd 4wd BLOKADA dif.
35 900 złbrutto
2,5 tdi manual 4x4 dołączany napęd 2wd 4wd BLOKADA dif.
35 700 złbrutto
3,2 did manual 4x4 dołączany napęd 2wd 4wd BLOKADA dif.
49 700 złbrutto
2,5 99KM 4x4 blokada reduktor
23 700 złbrutto
III 3,5 V6 4x4 dołączany napęd 2wd 4wd BLOKADA dif. skóra LED
37 700 złbrutto
III 2,5 TD 4x4 dołączany napęd 2wd 4wd BLOKADA dif.
29 700 złbrutto
2,5 TD 4x4 dołączany napęd 2wd 4wd BLOKADA
19 900 złbrutto
13 900 złbrutto
SPROWADZONY, OPŁACONY / SKÓRA / PODGRZEWANE FOTELE
19 999 złbrutto
przed rabatem: 21 999 zł brutto
III (2000-2006)
34 900 złbrutto
22 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 291
Niestety z mojich juz 5 Pajero jakie mialem TEN MODEL jest Niedzielnym Modelem i nie ma prawie czesci ktora by sie nie zepsula poczawszy od silnika ,po pompe hamulcowa,i pompe paliwowa,nie mmowiac o lozyskach prawej strony nasze dziurki na drodze.W ostatnim modelu 2.8 L po przejechaniu 690.000KM nusialem tylko naprawic 5 bieg i NIC wiecej. Bo to byl juz wczesniej sprawdzony model a ten byl przy zakupie za nowy.Wniosek nie kupowac nowych modeli,taka moja rada.Kulante naprawy to tylko mydlenie oczu klientowi aby kupil nowy woz i wyjechal za brame,dopiero pozniej zaczynaja sie schody. Przyjemnosci przy zakupie nowego auta.
Jak wyzej skrzynia biegow gdy byla nowa to chodzila po 100.juz zaczelly sie problemy.
Okey
Okey
Okey
Niestety z mojich juz 5 Pajero jakie mialem TEN MODEL jest Niedzielnym Modelem i nie ma prawie czesci ktora by sie nie zepsula poczawszy od silnika ,po pompe hamulcowa,i pompe paliwowa,nie mmowiac o lozyskach prawej strony nasze dziurki na drodze.W ostatnim modelu 2.8 L po przejechaniu 690.000KM nusialem tylko naprawic 5 bieg i NIC wiecej. Bo to byl juz wczesniej sprawdzony model a ten byl przy zakupie za nowy.Wniosek nie kupowac nowych modeli,taka moja rada.Kulante naprawy to tylko mydlenie oczu klientowi aby kupil nowy woz i wyjechal za brame,dopiero pozniej zaczynaja sie schody. Przyjemnosci przy zakupie nowego auta.
Okey
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: