Twoje kryteria wyszukiwania:
2 000 złbrutto
Fabrycznie nowy z prywatnej kolekcji Heinza Macchi
79 899 złbrutto
F z 1990 roku z silnikiem 1.8 o mocy 103 KM Fabrycznie Nowa
79 899 złbrutto
323 1.6 GLX 4d Samochód fabrycznie Nowy
79 899 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 708
Skrzynia biegów krótka, elastyczna lecz aby uzyskać dynamike przyśpieszenia trzeba "wkrecać" ten silnik na obroty. Silnik jest cichy do 100 km/h potem robi się głośno. Ostatni zauważyłem ciężko "wchodzące" biegi. Muszę to sprawdzić i wtedy coś dopiszę.
Jest bardzo dobrze.
Zawieszenie dość twarde, ale ja to lubie. Fotele wygodne zarówno z tyłu jak i z przodu. Wysocy pasażerowie mogą mieć problemy na tylnej kanapie.
Miejsca dużo ale z tyłu kłopoty mają wysocy pasażerowie,umiarkowana ilość schowków,ergonomicznie. Materiały jak na ten segment i wiek świetne, miekki kokpit, który nie skrzypi. Karoseria ma niestety wady. Szybko pojawia się rdza pod autem a z czasem kłopoty pojawiają się na progach. Radzę szybko zabezpieczyć podwozie.
Oceniam to auto w odnisieniu do danej klasy i porównuję z równolatkami, ponieważ uważam że tylko taki opis ma sens. Auto prowadzi się świetnie, dobrze trzyma się drogi jest twarde a awaryjność zawieszenia jest powyżej przeciętnej biorąc pod uwagę polskie nawierzchnie. Niestety bolączką są dość słabe hamulce tego modelu. Parkowanie łatwe ze względu na gabaryty auta i specyficznej dodatkowej tylnej szybie w klapie bagażnika.
Polecam zamienniki firm japońskich i niemieckich jak LUK, Valeo. Nie radzę jednocześnie pozornie oszczędzać
W gorące upały brak klimatyzacji daje się we znaki, za to zimą szybko "łapie" temperaturę.
Jeśli chodzi o elektrykę wszystko jest niezawodne, przynajmniej jak dotąd. W komorze silnika dodatkowa magistrala CAS z dużym 80A bezpiecznikiem który powinien uratować komputer i moduł podczas zwarcia. Bardzo fachowo.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: