Twoje kryteria wyszukiwania:
4.4 SD V8 Autobiography 4x4 jedyny taki Polski Salon hak brązowa skóra
129 300 złnetto
159 039 zł brutto
Range Rover MY24 4.4P V8 615 KM AWD Auto SV LWB
1 199 000 złbrutto
55 000 złbrutto
4.4P V8 530 KM First Edition LWB. Gwarancja do 04.2026. FV23%.
735 000 złbrutto
Pneumatyka / Meridian / Asystent pasa / Head Up / FV marża
239 900 złbrutto
Range Rover L460 3.0D I6 350 PS AWD Auto Autobiography JLR Marvel Demo
865 900 złbrutto
4.4d V8 Autobiography Full Opcja Raty Zamiana
169 900 złbrutto
VOGUE 96 tys. kilometrów. 4.4 V8 Nagł. Harman Kardon
36 000 złbrutto
96 567 złnetto
118 777 zł brutto
Autobiography, el. wysuwane progi
198 000 złbrutto
Bezwypadkowy! Salon PL! Serwis ASO! VAT 23%! 4.4 d.
215 447 złnetto
265 000 zł brutto
409 500 złbrutto
/ Bezwypadkowy / Tempomat / Nawigacja / Kamera cofania / FV marża
329 900 złbrutto
Land Rover Range Rover 5.0 525 KM
569 000 złbrutto
Tempomat / 7 os. / Pneumatyka / Nawigacja / Kamera cofania / FV marża
84 900 złbrutto
Meridian / DVD / Panorama / Dociąganie drzwi / Masaż / FV23%
144 900 złbrutto
5.0 V8 S/C AB! Z Polskiego Salonu! Faktura VAT!
329 700 złbrutto
STARTECH / 4.4 V8 / Bezwypadkowy / Salon Polska FV 23% Carbon Piekny
159 998 złbrutto
4.4 SDV8 Vogue. 22". TV. Drive Pro. Dociąganie. Ostatni taki silnik.
425 000 złbrutto
3.0 290KM 150 TYS Km
89 999 złbrutto
użytkownik: Łukasz
liczba głosów: 471
Ja jestem bardzo zadowolony, za te pieniądze nie kupi sie nic z tak komfortowego, z takimi mozliwościami w terenie. Jednym słowem- pełnowartościowa terenówka, która śmiało podjedzie pod opere. Takich aut na prawde jest niewiele...
Skrzynia biegów bardzo fajna w teren, na drodze do setki tak sobie, ale powyżej 80-ciu przyspiesza się nim bardzo fajnie. Nie jest to auto wyścigowe.
Byłem przyzwyczajony do explorera bez zagłówków z tyłu. W tym zagłówki troszke mi przeszkadzają... ale coś za coś.
Mógłby być lepiej wyciszony, BMW i Opel z tym samym silnikiem są zdecydowanie cichsze. Miejsca bardzo dużo, z przodu, z tyłu.
Jakość wykończenia- jest ok, ale niektóre elementy mogłyby byc lepiej spasowane. Bagażnik- olbrzymi. Karoseria- aluminiowa- żadnych kłopotów z korozją nawet w nastolatku...
Jak na 2 tonowe auto terenowe na ramie z mostami - prowadzi sie rewelacyjnie. Z parkowaniem jest problem- jeździłem bardziej zwrotnymi terenówkami.
Nie psuje się często, ale jak już sie cos popsuje, to trzeba zacisnąć pasa...
Klima działa ok, ale jak sie ją wyłączy ciężko ustawić odpowiednią temperaturę. Odmrażanie przedniej szyby- bardzo przydatne.
Drobnostki, ale sie lubią popsuć, szczególnie jak się jeździ w terenie- pyuł kurz etc- lubi przeszkadzać np. elektrycznym szybom...
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: