Twoje kryteria wyszukiwania:
1.1 CRDI*SPIRIT*Klima*Elektryka*5l/100km*Zadbana*Serwisowana*ZOBACZ!!!
20 990 złbrutto
1,4 Benzyna 97 KM, Klimatyzacja, 4 x Elektryczne szyby, Bluetooth
11 900 złbrutto
1 Właściciel, 2012r, Wyjątkowo Zadbany, Full Serwis, Z Niemiec
26 900 złbrutto
1,4 90 KM Lift Led Grzana Kiera Navi Stan BDB
29 900 złbrutto
Gwarancja,Serwis
22 800 złbrutto
Wyątkowa Wersja
35 600 złbrutto
Niski Przebieg IV NOWY MODEL
46 400 złbrutto
Śliczny Niski Przebieg
11 990 złbrutto
1,0T 100KM BusinessLine/LED/Kamera/LaneAssist/Klimatronik/USB/Bluetoth
44 900 złbrutto
1,4i 109KM PlatinumEdition/Ledy/Climatronic/Parktronic/USB/Model2012
28 900 złbrutto
1.4 d M ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
36 900 złbrutto
1.4 d M ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
36 900 złbrutto
1.4 d M ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
36 900 złbrutto
1.2 84KM M5 2015 r., salon PL, serwisowana, 12 m-cy gwarancji
38 500 złbrutto
1.2 CVVT 85KM [Eu5] GAZ LPG Fabr. -Serwis ASO -1 Wł -Kraj -Euro 5
24 700 złbrutto
!!! KRAJOWY !!! GWARANCJA !!! 19 tyś km !!!
49 900 złbrutto
Spirit Navi Kamera cofania (uszkodzony)
39 900 złbrutto
Klimatyzacja / Gwarancja / 1.2 / 86KM
28 900 złbrutto
M+Smart 1.0T-GDI 100KM DCT 2021/2022 r., salon PL, I wł., f-a VAT, gw.
62 900 złbrutto
Niski przebieg Raty kredytowe
44 900 złbrutto
użytkownik: Michał
liczba głosów: 234
Bardzo dobry, dynamiczny, ekonomiczny i mało awaryjny samochód za rozsądną cenę.
czasem ciężko wchodzi wsteczny bieg i pojawia się tzw. turbodziura
Dobrą strona Rio jest prawy podłokietnik dla kierowcy
Plastiki o jakości typowej jak w autach klasy średniej niższej. Szyba przednia podatna na porysowanie, ale to chyba we wszystkich tańszych samochodach tak jest. Co do korozji to pojawiły się rudawe ślady widoczne od spodu auta; trzeba chyba będzie zakonserwować. Ale i tak to jest nic w porównaniu z niektórymi współczesnymi samochodami, które już po 2 latach zaczynają rdzewieć.
Bardzo dobre hamulce - tarczowe z przodu i tyłu. Podczas jazdy nie radzę w ogóle używać hamulca ręcznego, bo jest za ostry i możemy nagle zmienić kierunek jazdy.
Mało jest warsztatów i sklepów specjalizujących się w Kia, w ogóle nie ma książek po polsku, na szczęście prawie wszystko można kupić w internecie, zaś dobre warsztaty naprawią Rio bez problemu, zwłaszcza ze jest to samochód podobny do innych koreańczyków.
Dzięki fabrycznemu zastosowaniu elektrycznego dogrzewania płynu chłodzącego (600W) oraz założeniu maty wygłuszająco-izolującej (niestety fabrycznie nie było jej; zaadoptowałem od Skody) z nawiewów bardzo szybko zaczyna lecieć ciepłe powietrze, nawet zimą podczas dużych mrozów.
Układy działają prawie bezawaryjnie (wyjątek - podgrzewanie filtra paliwa). przewody mogłyby być grubsze, ale we współczesnych samochodach to standard. Złącza solidne, nie noszą śladów korozji. Niestety mój model nie posiada komputera pokładowego ani lusterek elektrycznych, zaś klima jest manualna. Mam pretensję do producenta, że wyposażył auto w dziwaczny moduł DRL "świateł dziennych", który nie da się wyłączyć do końca (światła pozycyjne) aby zamontować światła dzienne na LED. Musiałem sporo się namęczyć, aby obejść ten moduł i załozyć lampy. W okresie gwarancyjnym został wymieniony 1 reflektor - plastikowy klosz był popękany - wada fabryczna. Reflektory bardzo dobrze oświetlają drogę, szczególnie po założeniu dobrych żarówek typu "+90%", szkoda tylko że dali standardowe H4, a nie lepsze. Spadek napięcia pomiędzy akumulatorem a żarówkami jest bardzo mały, pomimo ze dla "oszczędności" nie wyposażono auta w przekaźniki świateł mijania/drogowych. Tak więc polecam założenie świateł dziennych - zaoszczędzimy na reflektorach i przełącznikach świateł. Głośniki fabryczne do kitu - ale można wymienić i brzmienie jest duuużo lepsze.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: