Twoje kryteria wyszukiwania:
2.8 CRD Limited, 200 KM,4x4, bezwypadkowy, automat, f-ra VAT 23%
49 700 złbrutto
2,4L, 180KM benzyna, automat KUPIONY w transporcie do PL (uszkodzony)
31 500 złbrutto
W POLSCE 2.4l Po wszystkich opłatach. faktura VAT (uszkodzony)
39 500 złbrutto
4x4 2,4L, 180KM benz, automat KUPIONY w transporcie do PL (uszkodzony)
36 500 złbrutto
2019 Cherokee TRAILHAWK - W POLSCE po opłatach i akcyzie Faktura VAT (uszkodzony)
63 500 złbrutto
TRAILHAWK 4X4 3,2l KUPIONY w transporcie do Polski (uszkodzony)
36 500 złbrutto
4X4, 3,2L pali, benzyna, automat KUPIONY w transporcie do PL (uszkodzony)
38 500 złbrutto
4X4,Kamera.Zarejestrowany
75 900 złbrutto
Kupiony jako nowy w salonie przez aktualnego właściciela.
64 900 złbrutto
Limited/Białe skóry/kamera/grzana kierownica/bixenon/el.klapa
93 000 złbrutto
Jeden Właściciel Perfekcyjny Stan Jak Nowy Bardzo Bogata Wersja Okazja
89 999 złbrutto
59 999 złbrutto
Zadbany Serwisowany Zarejestrowany
18 500 złbrutto
Limited 3.2 272KM 4x4 Automat - Raty Zamiana Gwarancja
83 000 złnetto
102 090 zł brutto
/ Drugi właściciel / Tempomat / Keyless / Kamera cofania / FV marża
89 900 złbrutto
Jeep Cherokee
108 700 złbrutto
2.4B+LPG Fajny Stan Gwarancja 6-mieś!!!
53 900 złbrutto
Jeep Cherokee Limited
108 800 złbrutto
Salon PL,Full opcja,4X4,Sam parkuje,Aktywny temp.Skóra,GWARANCJA,ZAMIA
58 800 złbrutto
29 900 złbrutto
użytkownik: Sebastian
liczba głosów: 324
Za te pieniądze (zakup 7-10 tys) to naprawdę porządny samochód. Posiada napęd na jedną oś, 4x4, reduktor więc w terenie też sobie poradzi (kwestia właściwych opon). Wyposażenie bdb: skóry, klima, tempomat, el. fotele, el. szyby, el. lusterka. Stosunek ceny do jakości dobry. Komfort przyzwoity, choć w osobówce (chyba jakiejkolwiek) będzie na pewno lepszy. Moim zdaniem warto jeśli tylko czasem potrzebujesz zjechać z asfaltu.
Skrzynia biegów - japoński automat - działa super: żadnego szarpania, płynnie zmienia biegi w górę i w dół. Silnik pracuje cicho, miękko i bez problemów. Pomimo poj. 4.0 nie jest to rakieta, ale jeśli nie oczekujesz rajdówki to w zupełności wystarczy do sprawnego wyprzedzania.
Widoczność dobra. Lusterka duże.
Samochód jest dosyć twardy, ale bez obaw - plomby nie wypadają. Fotele przednie - takie niby kapitańskie - miękkie ale wygodne (kręgosłup nie boli po dłuższej jeździe). Tylna kanapa prosta, bez zagłówków. Wyciszenie niestety słabe - zwłaszcza bardzo mocno słychać szum powietrza, ale ten model jest aerodymaniczny jak budka telefoniczna...
Miejsce z przodu i z tyłu bez rewelacji ale dla osób do 180 cm wzrostu bez problemów wystarczy (z zapasem). Ergonomia - projektanci chyba nie znali tego pojęcia. Bagażnik OK, ale jak włożysz butlę z gazem i obok położysz koło robi się bardzo mało miejsca. Wtedy najlepiej koło przenieść na dach. Karoseria - ponoć najszybciej zaczynają rdzewieć progi. U mnie rdzy nie widać.
Prowadzenie auta wymaga przyzwyczajenia nawet jeśli wymienisz całe zawieszenie na nowe. Jeśli dotąd jeździłeś osobówką to Jeep bedzie "pływał" po szosie. Układ kierowniczy - super wspomaganie, całość umiarkowanie precyzyjna, mały promień skrętu. Hamulce bardzo słabe - to nie wada mojego egzemplarza tylko ten typ tak ma.
Jeśli się o samochód dba to awaryjność nie jest większa niż w każdym innym samochodzie. Ja robię rocznie ok 15-20 tys km i do warsztatu jeżdżę raz na pół roku i zazwyczaj zostawiam od 1000 do 2000 zł.
Grzanie bez rewelacji ale wystarczające. U mnie jest klima ale nie działa - niestety układ jest przystosowany do starego (już nielegalnego) czynnika którym bez znajomości nikt nie nabije. Można to przerobić na nowy czynnik - 3 lata temu chcieli za to 800-1000 zł.
Po kupnie miałem jakieś problemy z niedziałającymi różnymi czujnikami - okazało się że coś padło w głównej wiązce. Nie wymieniłem jej tylko zostały porobione jakieś obejścia i na razie działa. Przez 3 lata wymieniłem chyba ze 3 razy jakąś żarówkę.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: