Twoje kryteria wyszukiwania:
3.2i 272KM 4x4 Limited
98 800 złbrutto
4,0l. Benz. Polecam !
48 900 złbrutto
2.4B+LPG 186KM Automat 2017r. LED Kamera POLECAM
69 900 złbrutto
Skórzana Tapicerka | Tempomat| Brak rdzy | Super Stan
24 900 złbrutto
2.8 CRD Limited, 4x4,automat, bezwypadkowy
37 400 złbrutto
2.8 CRD Limited, 200 KM,4x4, bezwypadkowy, automat, f-ra VAT 23%
49 900 złbrutto
49 500 złbrutto
(uszkodzony)
30 305 złnetto
37 275 zł brutto
Polski salon 4x4
29 500 złbrutto
26 600 złbrutto
13 100 złbrutto
Jeep Cherokee
112 900 złbrutto
4x4 Limited, 4x4, 1-wł, FV23%, Gwarnacja, DOSTAWA
89 900 złbrutto
4x4 Limited, 4x4, 1-wł, FV23%, Gwarnacja, DOSTAWA
89 900 złbrutto
2.0 MJD 4x2 Longitude EU6 Faktura VAT 23%
47 500 złnetto
58 425 zł brutto
Jeep Cherokee
105 900 złbrutto
2.4B+LPG Fajny Stan!!!
55 900 złbrutto
Jeep Cherokee Limited
111 900 złbrutto
TRAILHAWK 3.2 V6 272KM 4X4,super stan,faktura vat 23%
95 500 złbrutto
LIMITED, salon Polska
56 800 złbrutto
użytkownik: Sebastian
liczba głosów: 306
Za te pieniądze (zakup 7-10 tys) to naprawdę porządny samochód. Posiada napęd na jedną oś, 4x4, reduktor więc w terenie też sobie poradzi (kwestia właściwych opon). Wyposażenie bdb: skóry, klima, tempomat, el. fotele, el. szyby, el. lusterka. Stosunek ceny do jakości dobry. Komfort przyzwoity, choć w osobówce (chyba jakiejkolwiek) będzie na pewno lepszy. Moim zdaniem warto jeśli tylko czasem potrzebujesz zjechać z asfaltu.
Skrzynia biegów - japoński automat - działa super: żadnego szarpania, płynnie zmienia biegi w górę i w dół. Silnik pracuje cicho, miękko i bez problemów. Pomimo poj. 4.0 nie jest to rakieta, ale jeśli nie oczekujesz rajdówki to w zupełności wystarczy do sprawnego wyprzedzania.
Widoczność dobra. Lusterka duże.
Samochód jest dosyć twardy, ale bez obaw - plomby nie wypadają. Fotele przednie - takie niby kapitańskie - miękkie ale wygodne (kręgosłup nie boli po dłuższej jeździe). Tylna kanapa prosta, bez zagłówków. Wyciszenie niestety słabe - zwłaszcza bardzo mocno słychać szum powietrza, ale ten model jest aerodymaniczny jak budka telefoniczna...
Miejsce z przodu i z tyłu bez rewelacji ale dla osób do 180 cm wzrostu bez problemów wystarczy (z zapasem). Ergonomia - projektanci chyba nie znali tego pojęcia. Bagażnik OK, ale jak włożysz butlę z gazem i obok położysz koło robi się bardzo mało miejsca. Wtedy najlepiej koło przenieść na dach. Karoseria - ponoć najszybciej zaczynają rdzewieć progi. U mnie rdzy nie widać.
Prowadzenie auta wymaga przyzwyczajenia nawet jeśli wymienisz całe zawieszenie na nowe. Jeśli dotąd jeździłeś osobówką to Jeep bedzie "pływał" po szosie. Układ kierowniczy - super wspomaganie, całość umiarkowanie precyzyjna, mały promień skrętu. Hamulce bardzo słabe - to nie wada mojego egzemplarza tylko ten typ tak ma.
Jeśli się o samochód dba to awaryjność nie jest większa niż w każdym innym samochodzie. Ja robię rocznie ok 15-20 tys km i do warsztatu jeżdżę raz na pół roku i zazwyczaj zostawiam od 1000 do 2000 zł.
Grzanie bez rewelacji ale wystarczające. U mnie jest klima ale nie działa - niestety układ jest przystosowany do starego (już nielegalnego) czynnika którym bez znajomości nikt nie nabije. Można to przerobić na nowy czynnik - 3 lata temu chcieli za to 800-1000 zł.
Po kupnie miałem jakieś problemy z niedziałającymi różnymi czujnikami - okazało się że coś padło w głównej wiązce. Nie wymieniłem jej tylko zostały porobione jakieś obejścia i na razie działa. Przez 3 lata wymieniłem chyba ze 3 razy jakąś żarówkę.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: