Twoje kryteria wyszukiwania:
automatyczna klima.
27 900 złbrutto
Limited 4x4 automat full time part time
31 900 złbrutto
Latitude Aut. Climatronic Inst. LPG (uszkodzony)
26 900 złbrutto
*LIMITED*4x4*LPG*LIFT 2 CALE"*Zarejestrowany*
32 900 złbrutto
2020, 2.4L, po gradobiciu
79 000 złbrutto
46 260 złnetto
56 900 zł brutto
Latitude, 2021, 3.2L, 4x4, od ubezpieczalni
102 000 złbrutto
Trailhawk, 3.2L, 4x4, porysowany lakier
78 000 złbrutto
2015, 3.2L, Latitude, po gradobiciu
60 000 złbrutto
2019, 2.4L, 4x4, LATITUDE, od ubezpieczalni
75 000 złbrutto
4X4 Limited 3,7-benzyna+Gaz-full time
32 900 złbrutto
Gwarancja 12 miesięcy, DARMOWA DOSTAWA, raport techniczny, ONLINE
73 900 złbrutto
Gwarancja 12 miesięcy, DARMOWA DOSTAWA, raport techniczny, ONLINE
66 200 złbrutto
65 200 złnetto
80 196 zł brutto
4x4 Full Time Part Time Limited 2,8 CRD
25 800 złbrutto
2021, 3.2L, 4x4, TRAILHAWK, od ubezpieczalni
109 000 złbrutto
Limited 4x4 automat full time part time
34 800 złbrutto
2019, 2.4L, 4x4, ALTITUDE, od ubezpieczalni
70 000 złbrutto
2019, 3.2L, LIMITED, od ubezpieczalni
82 000 złbrutto
2019, 2.4L, LATITUDE PLUS, po kradzieży
80 000 złbrutto
użytkownik: Sebastian
liczba głosów: 252
Za te pieniądze (zakup 7-10 tys) to naprawdę porządny samochód. Posiada napęd na jedną oś, 4x4, reduktor więc w terenie też sobie poradzi (kwestia właściwych opon). Wyposażenie bdb: skóry, klima, tempomat, el. fotele, el. szyby, el. lusterka. Stosunek ceny do jakości dobry. Komfort przyzwoity, choć w osobówce (chyba jakiejkolwiek) będzie na pewno lepszy. Moim zdaniem warto jeśli tylko czasem potrzebujesz zjechać z asfaltu.
Skrzynia biegów - japoński automat - działa super: żadnego szarpania, płynnie zmienia biegi w górę i w dół. Silnik pracuje cicho, miękko i bez problemów. Pomimo poj. 4.0 nie jest to rakieta, ale jeśli nie oczekujesz rajdówki to w zupełności wystarczy do sprawnego wyprzedzania.
Widoczność dobra. Lusterka duże.
Samochód jest dosyć twardy, ale bez obaw - plomby nie wypadają. Fotele przednie - takie niby kapitańskie - miękkie ale wygodne (kręgosłup nie boli po dłuższej jeździe). Tylna kanapa prosta, bez zagłówków. Wyciszenie niestety słabe - zwłaszcza bardzo mocno słychać szum powietrza, ale ten model jest aerodymaniczny jak budka telefoniczna...
Miejsce z przodu i z tyłu bez rewelacji ale dla osób do 180 cm wzrostu bez problemów wystarczy (z zapasem). Ergonomia - projektanci chyba nie znali tego pojęcia. Bagażnik OK, ale jak włożysz butlę z gazem i obok położysz koło robi się bardzo mało miejsca. Wtedy najlepiej koło przenieść na dach. Karoseria - ponoć najszybciej zaczynają rdzewieć progi. U mnie rdzy nie widać.
Prowadzenie auta wymaga przyzwyczajenia nawet jeśli wymienisz całe zawieszenie na nowe. Jeśli dotąd jeździłeś osobówką to Jeep bedzie "pływał" po szosie. Układ kierowniczy - super wspomaganie, całość umiarkowanie precyzyjna, mały promień skrętu. Hamulce bardzo słabe - to nie wada mojego egzemplarza tylko ten typ tak ma.
Jeśli się o samochód dba to awaryjność nie jest większa niż w każdym innym samochodzie. Ja robię rocznie ok 15-20 tys km i do warsztatu jeżdżę raz na pół roku i zazwyczaj zostawiam od 1000 do 2000 zł.
Grzanie bez rewelacji ale wystarczające. U mnie jest klima ale nie działa - niestety układ jest przystosowany do starego (już nielegalnego) czynnika którym bez znajomości nikt nie nabije. Można to przerobić na nowy czynnik - 3 lata temu chcieli za to 800-1000 zł.
Po kupnie miałem jakieś problemy z niedziałającymi różnymi czujnikami - okazało się że coś padło w głównej wiązce. Nie wymieniłem jej tylko zostały porobione jakieś obejścia i na razie działa. Przez 3 lata wymieniłem chyba ze 3 razy jakąś żarówkę.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: