Twoje kryteria wyszukiwania:
2.0 MJet skóra biksenon nawi kamera wentylowane podgrzewane fotele
68 300 złbrutto
KJ 2.4 147KM Manual GAZ XII.2004r. Polski SALON Klima 4x4 HAK Zadbany
17 500 złbrutto
2.4i*182PS*ZAREJESTROWANY*Bezwypadkowy*Automat*Serwis*VIP GWARANCJA24M
62 900 złbrutto
2.8 CRD Limited, 200 KM,4x4, bezwypadkowy, automat, f-ra VAT 23%
41 900 złbrutto
Overland Telefon: 505_686_262 Lokalizacja: Otwock
65 000 złbrutto
91 900 złbrutto
91 900 złbrutto
4x4 Podniesiony 214 ps
22 900 złbrutto
2.4 180KM Eu6 Limited Automat -Skóra el. reg +grzane fot i kierownica
63 900 złbrutto
Samochód w bardzo dobrym stanie , 3.2 benzyna moc 272 KM, automat
56 800 złbrutto
2,4 benzyna 177 KM 4X4 Automat Webasto Zarejestrowany
43 000 złbrutto
3.2 V6 VVT 272KM Pentastar Limited 4x4 Eu6 Automat -Skóra
83 900 złbrutto
*3.2B*272KM*4x4*9 biegowy ZF*
52 900 złbrutto
Jeep Cherokee Limited (uszkodzony)
61 770 złbrutto
Jeep Cherokee 2.0 M-Jet Longitude FWD Klimatronic
46 999 złbrutto
Jeep Cherokee 2.4 BENZYNA 186KM
84 900 złbrutto
4X4,Kamera.Zarejestrowany
70 900 złbrutto
Jeden Właściciel Perfekcyjny Stan Jak Nowy Bardzo Bogata Wersja Okazja
89 999 złbrutto
2.4B+LPG Fajny Stan Gwarancja 6-mieś!!!
49 900 złbrutto
-SPRZEDANY- Salon PL,Full opcja,4X4,Sam parkuje,Aktywny temp.Skóra
58 900 złbrutto
użytkownik: Sebastian
liczba głosów: 360
Za te pieniądze (zakup 7-10 tys) to naprawdę porządny samochód. Posiada napęd na jedną oś, 4x4, reduktor więc w terenie też sobie poradzi (kwestia właściwych opon). Wyposażenie bdb: skóry, klima, tempomat, el. fotele, el. szyby, el. lusterka. Stosunek ceny do jakości dobry. Komfort przyzwoity, choć w osobówce (chyba jakiejkolwiek) będzie na pewno lepszy. Moim zdaniem warto jeśli tylko czasem potrzebujesz zjechać z asfaltu.
Skrzynia biegów - japoński automat - działa super: żadnego szarpania, płynnie zmienia biegi w górę i w dół. Silnik pracuje cicho, miękko i bez problemów. Pomimo poj. 4.0 nie jest to rakieta, ale jeśli nie oczekujesz rajdówki to w zupełności wystarczy do sprawnego wyprzedzania.
Widoczność dobra. Lusterka duże.
Samochód jest dosyć twardy, ale bez obaw - plomby nie wypadają. Fotele przednie - takie niby kapitańskie - miękkie ale wygodne (kręgosłup nie boli po dłuższej jeździe). Tylna kanapa prosta, bez zagłówków. Wyciszenie niestety słabe - zwłaszcza bardzo mocno słychać szum powietrza, ale ten model jest aerodymaniczny jak budka telefoniczna...
Miejsce z przodu i z tyłu bez rewelacji ale dla osób do 180 cm wzrostu bez problemów wystarczy (z zapasem). Ergonomia - projektanci chyba nie znali tego pojęcia. Bagażnik OK, ale jak włożysz butlę z gazem i obok położysz koło robi się bardzo mało miejsca. Wtedy najlepiej koło przenieść na dach. Karoseria - ponoć najszybciej zaczynają rdzewieć progi. U mnie rdzy nie widać.
Prowadzenie auta wymaga przyzwyczajenia nawet jeśli wymienisz całe zawieszenie na nowe. Jeśli dotąd jeździłeś osobówką to Jeep bedzie "pływał" po szosie. Układ kierowniczy - super wspomaganie, całość umiarkowanie precyzyjna, mały promień skrętu. Hamulce bardzo słabe - to nie wada mojego egzemplarza tylko ten typ tak ma.
Jeśli się o samochód dba to awaryjność nie jest większa niż w każdym innym samochodzie. Ja robię rocznie ok 15-20 tys km i do warsztatu jeżdżę raz na pół roku i zazwyczaj zostawiam od 1000 do 2000 zł.
Grzanie bez rewelacji ale wystarczające. U mnie jest klima ale nie działa - niestety układ jest przystosowany do starego (już nielegalnego) czynnika którym bez znajomości nikt nie nabije. Można to przerobić na nowy czynnik - 3 lata temu chcieli za to 800-1000 zł.
Po kupnie miałem jakieś problemy z niedziałającymi różnymi czujnikami - okazało się że coś padło w głównej wiązce. Nie wymieniłem jej tylko zostały porobione jakieś obejścia i na razie działa. Przez 3 lata wymieniłem chyba ze 3 razy jakąś żarówkę.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: