Twoje kryteria wyszukiwania:
Kamera cofania, Skórzana tapicerka, Automat, LATITUDE, 2.4 Ben. 4x4
79 900 złbrutto
2.8 CRD 163KM 4x4*LIMITED Edition*Klima*Stan Perfekcyjny*Z NIEMIEC
32 500 złbrutto
118 900 złbrutto
96 900 złbrutto
V6 - Automat - Bogate Wyposażenie - GWARANCJA - Zakup Door to Door
107 900 złbrutto
zarejestrowany wsiadac i jezdzic
9 500 złbrutto
2023 Jeep Cherokee
135 200 złnetto
166 296 zł brutto
3.2 272KM 4x4 Automat TRAILHAWK - Raty Zamiana Gwarancja
129 000 złbrutto
2023 Jeep Cherokee
135 200 złnetto
166 296 zł brutto
Salon Polska, 2-gi Właściciel
68 900 złbrutto
Zadbany Serwisowany Zarejestrowany
33 500 złbrutto
29 900 złbrutto
35 900 złbrutto
Salon Polska Gaz Super Stan !
33 600 złbrutto
4x4 z Włoch,zero korozji,automat,technicznie wszystko sprawne
27 900 złbrutto
2.8 CRD*LIMITED*4x4*Automat*HAK
39 900 złbrutto
2.4 Benzyna 180KM 4x4 automat
94 000 złbrutto
12 500 złbrutto
ALTITUDE LUX / 3,2 / V6 / 274 KM / AUTOMAT 9-stop. / 4x4 / PANOR / HAK
129 900 złbrutto
3.2 BENZYNA 272 KM, Nawigacja, Bluetooth, Wi-Fi, Klimatyzacja,Tempomat
56 900 złbrutto
użytkownik: Sebastian
liczba głosów: 282
Za te pieniądze (zakup 7-10 tys) to naprawdę porządny samochód. Posiada napęd na jedną oś, 4x4, reduktor więc w terenie też sobie poradzi (kwestia właściwych opon). Wyposażenie bdb: skóry, klima, tempomat, el. fotele, el. szyby, el. lusterka. Stosunek ceny do jakości dobry. Komfort przyzwoity, choć w osobówce (chyba jakiejkolwiek) będzie na pewno lepszy. Moim zdaniem warto jeśli tylko czasem potrzebujesz zjechać z asfaltu.
Skrzynia biegów - japoński automat - działa super: żadnego szarpania, płynnie zmienia biegi w górę i w dół. Silnik pracuje cicho, miękko i bez problemów. Pomimo poj. 4.0 nie jest to rakieta, ale jeśli nie oczekujesz rajdówki to w zupełności wystarczy do sprawnego wyprzedzania.
Widoczność dobra. Lusterka duże.
Samochód jest dosyć twardy, ale bez obaw - plomby nie wypadają. Fotele przednie - takie niby kapitańskie - miękkie ale wygodne (kręgosłup nie boli po dłuższej jeździe). Tylna kanapa prosta, bez zagłówków. Wyciszenie niestety słabe - zwłaszcza bardzo mocno słychać szum powietrza, ale ten model jest aerodymaniczny jak budka telefoniczna...
Miejsce z przodu i z tyłu bez rewelacji ale dla osób do 180 cm wzrostu bez problemów wystarczy (z zapasem). Ergonomia - projektanci chyba nie znali tego pojęcia. Bagażnik OK, ale jak włożysz butlę z gazem i obok położysz koło robi się bardzo mało miejsca. Wtedy najlepiej koło przenieść na dach. Karoseria - ponoć najszybciej zaczynają rdzewieć progi. U mnie rdzy nie widać.
Prowadzenie auta wymaga przyzwyczajenia nawet jeśli wymienisz całe zawieszenie na nowe. Jeśli dotąd jeździłeś osobówką to Jeep bedzie "pływał" po szosie. Układ kierowniczy - super wspomaganie, całość umiarkowanie precyzyjna, mały promień skrętu. Hamulce bardzo słabe - to nie wada mojego egzemplarza tylko ten typ tak ma.
Jeśli się o samochód dba to awaryjność nie jest większa niż w każdym innym samochodzie. Ja robię rocznie ok 15-20 tys km i do warsztatu jeżdżę raz na pół roku i zazwyczaj zostawiam od 1000 do 2000 zł.
Grzanie bez rewelacji ale wystarczające. U mnie jest klima ale nie działa - niestety układ jest przystosowany do starego (już nielegalnego) czynnika którym bez znajomości nikt nie nabije. Można to przerobić na nowy czynnik - 3 lata temu chcieli za to 800-1000 zł.
Po kupnie miałem jakieś problemy z niedziałającymi różnymi czujnikami - okazało się że coś padło w głównej wiązce. Nie wymieniłem jej tylko zostały porobione jakieś obejścia i na razie działa. Przez 3 lata wymieniłem chyba ze 3 razy jakąś żarówkę.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: