Twoje kryteria wyszukiwania:
**NAWIGACJA*** Zarejestrowny w kraju
15 900 złbrutto
Opłacony Zdrowy Zadbany Serwisowany z Klimatyzacją 1 WŁ
19 999 złbrutto
1.4 8V EVO Racing 124 tys km ! perła alufelgi klima stan bardzo dobry
17 990 złbrutto
22 756 złbrutto
15 999 złbrutto
1.2 Benzyna, Zarejestrowany, Zadbany, Ekonomiczny, Rok Gwarancji,
18 500 złbrutto
Sport Panorama grzane fotele
19 900 złbrutto
Bezwypadek
16 900 złbrutto
Bezwypadkowy. Zadbany. Prosto z Niemiec.
14 900 złbrutto
Czarny Zadbany
14 400 złbrutto
1,2i Klimatyzacja Alu Opłacony Bezwypadkowy 1.Właściciel VIP Gwarancja
22 900 złbrutto
Klimatyzacja / Gwarancja / 1.4 / 77KM
17 990 złbrutto
Klima - Prosty Silnik - Niski Przebieg - GWARANCJA Zakup Door To Door
16 900 złbrutto
Koła aluminiowe gratis
13 650 złbrutto
Klima - Super Stan - Polecam - GWARANCJA Zakup Door To Door
15 900 złbrutto
1.4 Benzyna 77KM | Klima | Nawigacja | El. Szyby | El. Lusterka
31 900 złbrutto
Zarejestrowany Klimatyzacja
22 200 złbrutto
1.4 SOHC Young
27 900 złbrutto
Zarejestrowane 1.3JTD 80KM Serwis 100% ORG. Start/Stop City Alu
20 900 złbrutto
Salon Polska! Klimatyzacja, Niski przebieg, serwisowany w ASO!
23 990 złbrutto
użytkownik: luk
liczba głosów: 363
Jest to moja pierwsza "wloszczyzna", z jednej strony szalu nie ma, z drugiej strony w tej klasie aut z fabrycznym gazem nie ma czego wybrac- badziewna Fabie z zerowa widocznoscia do przodu, Aveo z kalkulatorem zamiast licznikow, kosmiczie drogiego Seata (ZA CO????) czy rdzewiejaca Corse...
Jezdzac tym silnikiem poczulem sie jak za dawnych czasow, kiedy mialem okazje prowadzic niedoladowanego klekota- ropedza sie niczym zaladowany pociag towarowy. Ten silnik to absolutne minimum do tej masy auta. Szkoda, ze przez ekooszolomow nie ma wlasciwie czego wybrac sposrod niedoladowanych jednostek...
Zona narzeka, ze szerokie slupki A jej przeszkadzaja- ja nie podzielam tej opinii. Kiepsa widocznosc do tylu kompensuje dobra widocznosc w lusterkach.
Autko w zakretach spisuje sie nadspodziewanie dobrze, chyba ze po prostu z tym silnikiem nie da sie skorupy wytracic z rownowagi.Zawieszenie niestety dosc glosno daje znac o tym, ze bierze na siebie polskie dziurska. Fotele za waskie dla mnie w ramionach na dluzsze uzytkowanie i za slabo podparty odcinek ledzwiowy. Wyciszenie z jednej strony jest dobre i zle- dobre bo obla karoseria jest cicha, ale halas silnika przy wiekszych predkosciach jest nie do zniesienia na dluzsza mete- z zatyczkami to maksymalnie da sie wytrzymac 120-130 km/h... Z tylu sporo miejsca na nogi, ale dla 3 osob to raczej w wieku wszesno szkolnym.
Ergonomia... No coz, cale zycie jezdzilem niemacami albo japoncami i po prostu trzeba sie nauczyc- kompletnie nieergonomiczna obsluga wycieraczek jak dla mnie. Bagaznik maly, ale ustawny, jakosc materialow i wyglad auta w tej klasie nie ma rownych sobie- po obejrzeniu tego autka i wejsciu do Fabii, z tej drugiej ucieklismy niemal z krzykiem... mozliwosc aranzacji? Kilka schowkow, ale wiekszosc z nich ze wzgledu na rozmiar badz ksztalt jes tniepraktyczna, lakiery sa eko, wiec tak jak wszedzie- po kazdej jezdzie na autostradzie zostaja dziury- na szczescie auto nie rozpedza sie do takich predkosci, wiec moze dziur tez nie bedzie.
Jak na ten przebieg to tylko odpadla dysza nawiewu kierowcy- pod nogami. Gaz wymaga kalibracji, bo check engine szaleje.
Testowane tylko zima- szybko sie nagrzewa, ale pozniej mimo ustawienia na 2 nadmuch (w skali 1-4) szyby czesto paruja. Dosc glosny strumien powietrza z wentylacji.
Totalnym badziewiem jest wielkosc otworu i jego umiejscowienie od zbiornika na plyn do spryskiwaczy- fabryka powinna dodawac lejek, zwlaszcza ze obok sa jakies kostki i przewody elektryczne.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: