Twoje kryteria wyszukiwania:
LPG, niski przebieg Salon PL Tanie AUta SCS Bstok Fasty
2 699 złbrutto
!!! OŻARÓW MAZ !!! 0.8 Benzyna, 2000 rok !!! KOMIS TYSIAK !!!
2 500 złbrutto
Matiz Friend, bezwypadkowy, mały przebieg, 2 komplety opon
3 499 złbrutto
Daewoo Matiz, 2002, mały przebieg
2 200 złbrutto
JOY 800 Elektryczne szyby - Wspomaganie (uszkodzony)
1 999 złbrutto
przed rabatem: 3 500 zł brutto
800 Friend
1 999 złbrutto
przed rabatem: 3 500 zł brutto
EKONOMICZNY CENA PROMOCYJNA
3 999 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 573
Jak na tę klasę auta i na cenę - R E W E L A C J A !!!
Wiadomo, że jeśli chodzi o przyspieszenie, to nie należy spodziewać się cudów po tak małym silniczku, ale... jeśli była taka możliwość, prawie zawsze ustawiałem się przed światłami na szybszym pasie i to ja denerwowałem się na tych, którzy blokowali drogę, to ja krzyczałem "nie spać! jechać!". Generalnie i wbrew pozorom, oceniam, że ze wszystkich manewrów wyprzedzania, w 80% to ja byłem tym, który wyprzedzał. Owszem, większość tych wyprzedzonych przeze mnie samochodów miała większe możliwości, ale właściciele ich nie wykorzystywali.
Jak na tę klasę auta, nie mam żadnych zastrzeżeń!
W tym samochodzie jest naprawdę więcej miejsca, niż mogłoby się wydawać! (I pisze to człowiek, o którym z pewnością nie można powiedzieć, że jest mały, niski, drobny, etc.) Bagażnik mógłby być nieco większy, ale wtedy całe autko musiałoby być dłuższe. Jeśli potrafi się odpowiednio zapakować bagaże, to zmieści się ich jednak sporo. W przypadku, gdy z tyłu nie ma pasażerów, dość łatwo złożyć kanapę (jedyne utrudnienie, to potrzeba wyjęcia z niej zagłówków) - robi się wtedy "mała ciężarówka". Karoseria - cud! Auto 11 lat - zero rdzy! Nie było nawet kropeczki! (Może dlatego, że rzadko go myłem?) Aha, auto nie było nigdy garażowane, za czasów pierwszego właściciela również.
Brak wspomagania nie był dla mnie zauważalny. Nawet bez niego człowiek nie poci się przy kręceniu kierownicą (no chyba, że ktoś bardzo stresuje się przy parkowaniu). Jeździłem zawsze dosyć szybko, ale wbrew pozorom nie przechylało mnie na zakrętach ponad miarę. Oczywiście nie polecam brania zakrętu, na którym obowiązuje 50km/h, z prędkością 80km/h. ;)
Zgodnie z sugestią nie wymieniałem tu części eksploatacyjnych (amortyzatory-tył, rozrząd, przepalona żarówka, akumulator, wymiana płynów, etc.)
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: