Twoje kryteria wyszukiwania:
2.0HDi 140KM Manual 2010r. Climatronic TEMPOMAT alufelgi
14 900 złbrutto
2.0 HDI 136KM # Navi # Climatronic # Parktronic # Bez Pneumatyki !!!
18 700 złbrutto
Exclusive Skóry Bi-Xenon Ledy Navi Kamera Masaże Hydro z Niemiec
35 900 złbrutto
2.0 HDI*Exclusive*Automat*Lift*Alu*Skóry*Xenon*149.000km*Z Niemiec
17 000 złbrutto
Nawigacji | Czujniki parkowania | Bezwypadkowy| Super Stan
19 900 złbrutto
2.0D Climatronic PDC Gwarancja
17 900 złbrutto
2.0 HDI 136 KM, Automat, Klimatyzacja, Alufelgi, Isofix, Pneumatyka
17 490 złbrutto
** Exclusive Tourer ** 2,0 HDI **
25 500 złbrutto
| Hak | 1.6hdi | 112 Km |
4 999 złbrutto
Kombi 1.6HDI 109KM 2009r Klima, Niski Przebieg !
17 900 złbrutto
Klima/ Zarejestrowany / TANIO
6 900 złbrutto
90 200 złnetto
110 946 zł brutto
12 500 złbrutto
14 900 złbrutto
AUTOMAT + Salon POLSKA + Serwis + Navigacja + SKÓRA+ Xenon !!!
19 888 złbrutto
Citroën C5 Tourer HDi 165KM
19 399 złbrutto
2.0HDI#EXCLUSIVE#Bixenon#Skóry#Pano#Navi#Climatr#Świeży Import#Gwaranc
21 999 złbrutto
Citroen C5 kombi , benzyna+lpg, 2002r manual
2 700 złbrutto
Citroen C5 kombi , benzyna+lpg, 2002r manual
3 700 złbrutto
2.0hdi 180km automat serwis
32 900 złbrutto
użytkownik: Marcin
liczba głosów: 489
Jestem na prawdę zadowolony z zakupu A i nie przejmujcie się plotkami, że niby Hydraulika szwankuje to nie prawda po tylu latach sprzedaży okazuje się, że to akurat najrzadziej się psuje.
Silnik bardzo elastyczny w zasadzie nie odczuwa się żadnych negatywnych skutków jazdy na obrotach w wysokości ok 1200/minutę. Ciągnie już z dolnych zakresów a max moment obrotowy (315Nm) osiąga już przy 2000 obr/min. Jednak aby bardzo dynamicznie przyspieszyć należy to robić przy 2,5 -3, tys. obr.
Duże gabaryty i klockowata konstrukcja powoduje, że z tą widocznością jest różnie. Mimo to tragedii nie ma.
Jak już pisałem samochód posiada Hydrauliczne zawieszenie co powoduje, że nie ma dla niego znaczenia czy jedzie się samemu czy z kompletem pasażerów. Prześwit zawsze jest taki sam. Tylne fotele "tylko" 8 ze względu na to że dach szybko przechodzi w dół przez co osoby o wzroście powyżej 180 cm wadzę o podsufitkę. Wyciszenie jest ok silnika prawie nie słychać a i dziury ładnie tłumi.
Przestrzeń z przodu i jej fotele to tak jakby siedzieć w salonie na ulubionym fotelu prawdziwy luksus.Z tyłu tak jak pisałem wcześniej wysokie osoby mogą mieć problem z głową ale kolanami wadzić nie będą no chyba, że z przodu siądzie osoba o wzroście powyżej 190 cm. Wszystko jest pod ręką bardzo tu pomagają przełączniki przy kierownicy. bagażnik duży pojemny i foremny klapa bagażnika zatrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Materiały bardzo wytrzymałe i mimo, że auto ma już 7 lat nie widać większego zużycia choć (z powodu jeżdżenia po \"dziurawym\" Wrocławiu) trochę już słychać bardzo delikatne trzaski. Tylna kanapa rozkłada się w układzie 2/3 i 1/3 w bardzo prosty i szybki sposób. Karoseria to chyba największy plus mimo siedmiu lat nie wykazuje żadnych (tu ręka na sercu) ognisk rdzy. 5+
Auto bardzo płynnie się prowadzi, wszelkie nierówności pokonuje niemal że nie odczuwalnie czego powodem jest hydroaktywne zawieszenie. Na zakrętach nie wyrzuca poza tym automatycznie dopasowuje twardość zawieszenia do drogi i prędkości. Parkowanie tylko 6 bo: 1. Bardzo słaby skręt 2. Mała widoczność z tyłu (ratują tu sytuację czujniki parkowania)oraz z przodu. Co do hamulców to ostatnio miałem okazję się przekonać o ich skuteczności na autostradzie jak ze 140 km/h musiałem natychmiast zwolnić do 0 km/h to zdarzenie spowodowało, że nabrałem jeszcze większego zaufania do mojego \"wieloryba\".
ASO Citroena należy do bardzo drogich u nas w kraju (trochę taniej wychodzi nawet za naszą zachodnią granbicą) do tego trzeba uważać bo serwis nie zawsze jest wyznacznikiem jakości. Ostatnio w rankingu AutoŚwiata serwis Citroena zajął 14 miejsce w Polsce (ostatnie)
Klimatronik dwu strefowy. Jak się o nią dba to bardzo umila podróżowanie.
Z elektryką w tym samochodzie jeszcze nie było, wiem to samochód od nowości w rodzinie więc innej oceny dać n ie mogę. Co do elektroniki no to jest pięta Achillesowa C5 miałem już z nią problemy zwłaszcza z czujnikiem wysokiego ciśnienia w układzie paliwowym. Poza tym komputer, rzadko a nawet bardzo rzadko, ale jednak potrafi nagle się zresetować co nie jest przyjemne podczas jazdy.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: