Twoje kryteria wyszukiwania:
2.0HDI(163KM)*Exclusive*Xenon*Navi*Skóry*Masaże*El.Klapa*Alu 17"ASO
28 900 złbrutto
2.0HDI(163KM)*Hydro*Lift*Exclusive*Xenon*Led*Navi*Skóry*Masaże
32 900 złbrutto
3.0 V6 HDi*By Carlsson*Automat*Skóry KOMFORTY*Exclusive*HiFi Audio
41 000 złbrutto
2.0 HDI 136 KM, Klimatyzacja, El. Fotele, Grzane Fotele, Xenon, Welur
9 490 złbrutto
Automat/Mocny silnik/Nawigacja/Klimatyzacja mrozi/Hak/Import
11 900 złbrutto
Lift 2.0 HDI 163KM Led Navi Klimatronik 2xPDC Sensory Relingi Alu
29 900 złbrutto
Poszukiwany sedan/Parktronik/Bluetooth, USB, Aux/Oszczędny/Zarej.
17 900 złbrutto
2.0HDI 163KM Exclusive Lift Automat Xenon El.Klapa Skóra Pamięć Foteli
26 900 złbrutto
automatyczna klima.
18 900 złbrutto
2.0 16v 140KM # EXCLUSIVE # HydroACTIVE # Xenon # Mały Przebieg !!!
11 300 złbrutto
Climatronic*Alufelgi*JBL,Welur* 2.0 140KM*
11 900 złbrutto
1.6E-HDi*OPŁACONY*Bezwypadkowy*Klimatronik*Navi*Serwis*GWARANCJA24M
23 900 złbrutto
2,0 HDi Serwis wyposażenie Gwarancja
18 900 złbrutto
3.0-240KM ZAREJESTROWANY W KRAJU !!
31 500 złbrutto
2.0 -136KM ZŁOTY METALIK @@
16 900 złbrutto
2,0 HDi automat wyposażenie 2szt. Gwarancja
21 900 złbrutto
2.0 Blue-HDi Millenium Business, 12/2016,automat,nawigacja ,skóra
49 900 złbrutto
2.0 BlueHDI 150kM, klima, nawigacja, LED,
39 990 złbrutto
2.0HDI 163PS 2013r. BEZ HYDRO bogata opcja zarejestrowana
29 800 złbrutto
Citroen C5 1.6 HDi Selection, Darmowa dostawa
38 600 złbrutto
użytkownik: Marcin
liczba głosów: 396
Jestem na prawdę zadowolony z zakupu A i nie przejmujcie się plotkami, że niby Hydraulika szwankuje to nie prawda po tylu latach sprzedaży okazuje się, że to akurat najrzadziej się psuje.
Silnik bardzo elastyczny w zasadzie nie odczuwa się żadnych negatywnych skutków jazdy na obrotach w wysokości ok 1200/minutę. Ciągnie już z dolnych zakresów a max moment obrotowy (315Nm) osiąga już przy 2000 obr/min. Jednak aby bardzo dynamicznie przyspieszyć należy to robić przy 2,5 -3, tys. obr.
Duże gabaryty i klockowata konstrukcja powoduje, że z tą widocznością jest różnie. Mimo to tragedii nie ma.
Jak już pisałem samochód posiada Hydrauliczne zawieszenie co powoduje, że nie ma dla niego znaczenia czy jedzie się samemu czy z kompletem pasażerów. Prześwit zawsze jest taki sam. Tylne fotele "tylko" 8 ze względu na to że dach szybko przechodzi w dół przez co osoby o wzroście powyżej 180 cm wadzę o podsufitkę. Wyciszenie jest ok silnika prawie nie słychać a i dziury ładnie tłumi.
Przestrzeń z przodu i jej fotele to tak jakby siedzieć w salonie na ulubionym fotelu prawdziwy luksus.Z tyłu tak jak pisałem wcześniej wysokie osoby mogą mieć problem z głową ale kolanami wadzić nie będą no chyba, że z przodu siądzie osoba o wzroście powyżej 190 cm. Wszystko jest pod ręką bardzo tu pomagają przełączniki przy kierownicy. bagażnik duży pojemny i foremny klapa bagażnika zatrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Materiały bardzo wytrzymałe i mimo, że auto ma już 7 lat nie widać większego zużycia choć (z powodu jeżdżenia po \"dziurawym\" Wrocławiu) trochę już słychać bardzo delikatne trzaski. Tylna kanapa rozkłada się w układzie 2/3 i 1/3 w bardzo prosty i szybki sposób. Karoseria to chyba największy plus mimo siedmiu lat nie wykazuje żadnych (tu ręka na sercu) ognisk rdzy. 5+
Auto bardzo płynnie się prowadzi, wszelkie nierówności pokonuje niemal że nie odczuwalnie czego powodem jest hydroaktywne zawieszenie. Na zakrętach nie wyrzuca poza tym automatycznie dopasowuje twardość zawieszenia do drogi i prędkości. Parkowanie tylko 6 bo: 1. Bardzo słaby skręt 2. Mała widoczność z tyłu (ratują tu sytuację czujniki parkowania)oraz z przodu. Co do hamulców to ostatnio miałem okazję się przekonać o ich skuteczności na autostradzie jak ze 140 km/h musiałem natychmiast zwolnić do 0 km/h to zdarzenie spowodowało, że nabrałem jeszcze większego zaufania do mojego \"wieloryba\".
ASO Citroena należy do bardzo drogich u nas w kraju (trochę taniej wychodzi nawet za naszą zachodnią granbicą) do tego trzeba uważać bo serwis nie zawsze jest wyznacznikiem jakości. Ostatnio w rankingu AutoŚwiata serwis Citroena zajął 14 miejsce w Polsce (ostatnie)
Klimatronik dwu strefowy. Jak się o nią dba to bardzo umila podróżowanie.
Z elektryką w tym samochodzie jeszcze nie było, wiem to samochód od nowości w rodzinie więc innej oceny dać n ie mogę. Co do elektroniki no to jest pięta Achillesowa C5 miałem już z nią problemy zwłaszcza z czujnikiem wysokiego ciśnienia w układzie paliwowym. Poza tym komputer, rzadko a nawet bardzo rzadko, ale jednak potrafi nagle się zresetować co nie jest przyjemne podczas jazdy.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: