Twoje kryteria wyszukiwania:
2.0 HDI Moc 163KM Automat Exclusive
35 900 złbrutto
LiftExclusive Skóry Masaże Hifi 2xParkt. Ledy Navi Hydro el.klapa
33 900 złbrutto
Lift ! Exclusive Equilibre Navi 2.0HDI 163KM ! Full Opcja !
29 700 złbrutto
2.0 HDi 140KM EXCLUSIVE*Skóry*El.Fotele*Tempomat*ALU*Z Niemiec
26 200 złbrutto
1.8i 125KM ! Gwarancja ! Opłacony ! Zarejestrowany !
18 700 złbrutto
2.0 HDI*Exclusive*Automat*Lift*Alu*Skóry*Xenon*149.000km*Z Niemiec
18 200 złbrutto
1.8 125KM # Niski Przebieg # Bez Pneumatyki # Super Stan !!!
19 800 złbrutto
2.0 HDI 136 KM, Automat, Klimatyzacja, Alufelgi, Isofix, Pneumatyka
17 490 złbrutto
2.0HDi*140PS*OPŁACONY Bezwypadkowy Klimatronik Serwis VIP GWARANCJA24M
22 900 złbrutto
9 900 złbrutto
1.6 HDI 109KM Klimatyzacja Tempomat Nawigacja
11 900 złbrutto
22 999 złbrutto
19 900 złbrutto
2.0i#140PS#Automat#Welury#Climatro#Świeży Import#1 Rok Gwarancji
22 999 złbrutto
1.8 benz, LPG serwis zarejestrowany
18 900 złbrutto
2,0 Benzyna. Navigacja.Klimatronic 2 strefowy. Tempomat.Parktronic,
17 900 złbrutto
2013 R STAN BDB zapraszam wsiadac i jeżdzic
26 500 złbrutto
2.0benz, serwis zarejestrowany
16 900 złbrutto
2.7HDI 204KM Exclusive Automat Skóra Biksenon Navi Klimatronik Hak
12 900 złbrutto
Opłacony 2.0i 16V 140KM Exclusive Serwis Skóra Navi 2xParktronik Alu
20 900 złbrutto
użytkownik: Marcin
liczba głosów: 468
Jestem na prawdę zadowolony z zakupu A i nie przejmujcie się plotkami, że niby Hydraulika szwankuje to nie prawda po tylu latach sprzedaży okazuje się, że to akurat najrzadziej się psuje.
Silnik bardzo elastyczny w zasadzie nie odczuwa się żadnych negatywnych skutków jazdy na obrotach w wysokości ok 1200/minutę. Ciągnie już z dolnych zakresów a max moment obrotowy (315Nm) osiąga już przy 2000 obr/min. Jednak aby bardzo dynamicznie przyspieszyć należy to robić przy 2,5 -3, tys. obr.
Duże gabaryty i klockowata konstrukcja powoduje, że z tą widocznością jest różnie. Mimo to tragedii nie ma.
Jak już pisałem samochód posiada Hydrauliczne zawieszenie co powoduje, że nie ma dla niego znaczenia czy jedzie się samemu czy z kompletem pasażerów. Prześwit zawsze jest taki sam. Tylne fotele "tylko" 8 ze względu na to że dach szybko przechodzi w dół przez co osoby o wzroście powyżej 180 cm wadzę o podsufitkę. Wyciszenie jest ok silnika prawie nie słychać a i dziury ładnie tłumi.
Przestrzeń z przodu i jej fotele to tak jakby siedzieć w salonie na ulubionym fotelu prawdziwy luksus.Z tyłu tak jak pisałem wcześniej wysokie osoby mogą mieć problem z głową ale kolanami wadzić nie będą no chyba, że z przodu siądzie osoba o wzroście powyżej 190 cm. Wszystko jest pod ręką bardzo tu pomagają przełączniki przy kierownicy. bagażnik duży pojemny i foremny klapa bagażnika zatrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Materiały bardzo wytrzymałe i mimo, że auto ma już 7 lat nie widać większego zużycia choć (z powodu jeżdżenia po \"dziurawym\" Wrocławiu) trochę już słychać bardzo delikatne trzaski. Tylna kanapa rozkłada się w układzie 2/3 i 1/3 w bardzo prosty i szybki sposób. Karoseria to chyba największy plus mimo siedmiu lat nie wykazuje żadnych (tu ręka na sercu) ognisk rdzy. 5+
Auto bardzo płynnie się prowadzi, wszelkie nierówności pokonuje niemal że nie odczuwalnie czego powodem jest hydroaktywne zawieszenie. Na zakrętach nie wyrzuca poza tym automatycznie dopasowuje twardość zawieszenia do drogi i prędkości. Parkowanie tylko 6 bo: 1. Bardzo słaby skręt 2. Mała widoczność z tyłu (ratują tu sytuację czujniki parkowania)oraz z przodu. Co do hamulców to ostatnio miałem okazję się przekonać o ich skuteczności na autostradzie jak ze 140 km/h musiałem natychmiast zwolnić do 0 km/h to zdarzenie spowodowało, że nabrałem jeszcze większego zaufania do mojego \"wieloryba\".
ASO Citroena należy do bardzo drogich u nas w kraju (trochę taniej wychodzi nawet za naszą zachodnią granbicą) do tego trzeba uważać bo serwis nie zawsze jest wyznacznikiem jakości. Ostatnio w rankingu AutoŚwiata serwis Citroena zajął 14 miejsce w Polsce (ostatnie)
Klimatronik dwu strefowy. Jak się o nią dba to bardzo umila podróżowanie.
Z elektryką w tym samochodzie jeszcze nie było, wiem to samochód od nowości w rodzinie więc innej oceny dać n ie mogę. Co do elektroniki no to jest pięta Achillesowa C5 miałem już z nią problemy zwłaszcza z czujnikiem wysokiego ciśnienia w układzie paliwowym. Poza tym komputer, rzadko a nawet bardzo rzadko, ale jednak potrafi nagle się zresetować co nie jest przyjemne podczas jazdy.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: