Twoje kryteria wyszukiwania:
1.4 Benzynka 95Ps*Klimatyzacja*Elektryka*2 komplet kół
8 900 złbrutto
1.6 LPG 2005 I właściciel tanie Auta SCS Białystok Fasty
3 699 złbrutto
10 900 złbrutto
Z Niemiec Super Stan
9 999 złbrutto
1.6 16v BARDZO BOGATA WERSJA
12 200 złbrutto
TDCI 16V*KLIMATRONIC* TDCI
22 900 złbrutto
TDCi 16V*KLIMATRONIC* TDCi
22 900 złbrutto
użytkownik: Andrzej
liczba głosów: 324
Spełnienie wszystkiego czego oczekiwałem. Szybki, niezawodny, elegancki, trwały, nie lubiany przez złodzieji i co ważne mały spadek wartości. Jestem zakochany w moim sedanie. Świetne światła.
Mam wersję 1,6. Ten silnik sprawdził mi się w nubirze.(po 190 tyś nawet nie brudził oleju i nie brał i lacetti narazie też nie brudzi i nie bierze. Jest wysookobrotowy- poniżej 3 tyś mułowaty potem dostaje kopa. JEżdzę dynamicznie , najlepiej jak siętrzyma na obrotach 3,5 do 5,5. Obroty mu nie szkodzą. W polonezie czy fieście zjechałem tak układ zaworowy - tu w nubirze pzry 190 był jak nowy - więc i lacetti nieszkodzą obroty (oczywiście wzszystk bez gazu), troszkę inna charakterystyka niż w nubirze. Tam najlepiej przyspieszał do obr.max czyli do 6,500. Tu do 5500 czuć wyrażny moment z mocą.
Duże dobre lusterka. Widocznośćok.
Zawieszenie super ale wyciszenie słabe. Mam do cyznienia z kilkoma lacetti. Wszstkie są głośne.Także tu minus. Do tego dźwięk nie jest super. W nubirze I to słychać go było tak , że przyjemnie przyspeiszać - jak alfę. Tu słychać jak w astrze.
Wygoda to jego drugie imię.Nawet po trasach po 600 km nie czuć zmęczenia. Fotele swietne. Bagażnik troche mniejszy niż w nubirze I sedan. Dalej jak w nubirach wystają do wnętrza zawiasy bagażnika , które ograniczają przestrzeń bagażową. Karoseria ok. Jak kupowałem to przebieg widać po luzie na drzwiach kierowcy - pojawia się przy ok. 180 tyś ( w nubirze to samo).
Poprzednio jeżdziłem nubirą. Tu jest o niebo lepiej .CHarakterystyka idealna, twardość idealna,całkiem co innego niż nieco zbyt miękka i za wysoka(choć niesamowicie komfortowa)nubira. Świetny ręczny. Taki jak w Civic UFO (też jeżdzę). Prowadzenie wiele nie odbiega.
Auto bezawaryjne , absolutnie bezusterkowe. Pasek rozrządu polecam wymieniać co 50 a nie co 60. 60 to górna granica . Ja przy moich szaleństwachwymieniam wcześniej - no i pilnować rolek rozrządu - badziewie. Jak sie o to dba i regularnie zmienia płyny - auto nie do zdaarcia. Jestem zakochany
REWELACJA - nie zakrywam chłodnicy nawet przy imnus 20 a nagrzewnica grzeje aż parzy w rękę przy kratce. UWAGA - zmieniajcie pły n chłodniczy regularnie. NIe wiem jak tu. W nubirze korodowały i ciekły i zatykały sie nagrzewnice
Zero problemów
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: