Twoje kryteria wyszukiwania:
BMW 520 ''Bezwypadkowa''
29 900 złbrutto
3.0 Diesel
9 900 złbrutto
530 d ABS automatyczna klima.
29 900 złbrutto
2.0 Diesel 163 PS, AUTOMAT !
17 990 złbrutto
BMW 530 F10 3,0 D 258 KM faktura VAT 23%
77 900 złnetto
95 817 zł brutto
xDrive, Stan idealny
79 000 złbrutto
BMW 525 F10 2,0TDI 218KM xdrive full opcja bezwypadkowy
88 900 złbrutto
3.0 Diesel
29 900 złbrutto
545i*333KM*LPG BRC*Zarejestrowana*Gwarancja*
39 000 złbrutto
BMW 520 DIESEL
42 000 złbrutto
550i 367KM ! Full Opcja ! Serwisowana ! po Opłatach !
42 900 złbrutto
2.0D 184Km Manual Navi Proffesional Ksenon PDC Zarejestrowany w PL
44 900 złbrutto
520d 184KM Touring Steptronic Navi GwArAnCjA Kremy Serwis Model2013
58 900 złbrutto
16 000 złbrutto
177 KM Individual MAX OPCJA ABS automatyczna klima.
65 900 złbrutto
2.0 177KM Individual MAX OPCJA ABS automatyczna klima.
65 900 złbrutto
177KM Individual PEŁNA OPCJA ABS automatyczna klima.
66 600 złbrutto
177KM Individual PEŁNA OPCJA ABS automatyczna klima.
67 800 złbrutto
2.0D 177KM Individual FULL ABS automatyczna klima.
67 900 złbrutto
520i 2,2i 170KM Kremowe Skóry Xenony Manual GwArAnCjA
25 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 372
Z doświadczenia wiem, że inni użytkownicy mają te same problemy. Często się zdarza jeszcze awaria DPF wywołana przez EGR, o czym mechanicy rzadko wiedzą. WYmiany DPF (DROGIE!!!) nie wiele zmieniają. Wymiana EGR dopiero daje efekt. Są doświadczenia znajomych którzy mają takie same auta.
Uwaga na kolektory: dolotowy i spalinowy. Przy kupnie trzeba sprawdzić czy były wymieniane. Jeżeli nie, to w wersji oszczędnej to koszt ok 4000 PLN za obydwa. Spalinowy warto poszukać od E39 - pasuje, a jest z żeliwa i nie pęka jak te ze stopów.
Generalnie oki. Uwaga na tylną otwieraną szybę w klapie.
Dość komfortowe auto, ale ma trochę problemów z pneumatycznym zawieszeniem z tyłu. Trzeba zwrócić uwagę na stan miechów. Jeżeli są zużyte, to ich wymiana jest baaaardzo droga...
Trzeba zwrócić uwagę na tylną klapę i podszybie. tam często rdzewieje, a ciężko znaleźć na rynku używaną bez rdzy... trochę za mało schowków jak na takie duże auto. Poza tym oki.
Auto ma problemy z przednim zawieszeniem. Nie było bite, a już 2 raz ma wymieniane dolne wahacze i końcówki drążków (w obu przypadkach Lemforder!!!)
Generalnie dużo używanych części jest dostępnych, ale nie są w wiele lepszym stanie od posiadanych. Od nowszych modeli, zwłaszcza elektronika, nie zawsze działa, co podraża koszty bardzo
Generalnie działa dobrze, poza: dogrzewaniem, webasto, przewietrzaniem, i nawiewem na szyby.... Webasto jest meeega problemem. Nie ma do niego części zamiennych (do samego pieca) i nie ma fachowców którzy byli by w stanie je naprawić. BMW nie ma jak zdiagnozować urządzenia, bo sterownik jest Webasto, a Webasto też nie może zdiagnozować, bo robi się to przez diagnostykę auta. MOżna je wymienić, ale koszt pieca to ponad 6000 dostępne tylko w serwisie. Nie kupujcie piecy na allegro, bo różnica w numerze części chociaż o 1 cyfrę powoduje że nie da się uruchomić nawet po przeprogramowaniu urządzenia. Poza tym spełnia funkcję dogrzewania silnika, a jak nie działa to ciągle silnik jest nie dogrzany.
Bardzo duża usterkowość. Moduły są w takich miejscach że zamakają. Poza tym auto "żyje" włąsnym życiem. Nie wiadomo dlaczego pewne rzeczy same się włączają. Innym razem nie można ich wyłączyć (np cały czas przy uruchamianiu włącza się komputer podróży...) Często pali się wzmacniacz antenowy (pod spoilerem tylnej klapy) na skutek zamoknięcia. Podobnie moduły prądowe (pod kołem zapasowym). Źle rozwiązane kwestie kabli. Gdzieś jest uszkodzona (na wejściu do tylnej klapy) i nie można sobie z tym poradzić. Efekt? Nie działą sterowanie zamkiem z kluczyka... jeszcze parę innych rzeczy również. Generalnie bez kompa nie podchodź i to jak jesteś jeszcze baaaardzo dobrym specem, a takich praktycznie od tego auta nie ma...
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: