Twoje kryteria wyszukiwania:
Cena katalogowa 696 tyś. zł. Sline MatrixLaser Kamery360 OśSkrętna ACC
389 850 złbrutto
Cena katalogowa 696 tyś. zł. Sline MatrixLaser Kamery360 OśSkrętna ACC
389 850 złbrutto
Cena katalogowa 696 tyś. zł. Sline MatrixLaser Kamery360 OśSkrętna ACC
389 850 złbrutto
4.2TDI(385KM)*Lift*Matrix*Xenon*Led*Navi*Kamery360*Solar*Alu21"FULL
139 000 złbrutto
4.2 MPI QUATTRO 334KM*SOLAR*Xenon*Comforty*Alu*Navi GPS*Z Niemiec
42 900 złbrutto
Cena katalogowa 696 tyś. zł. Sline MatrixLaser Kamery360 OśSkrętna ACC
389 850 złbrutto
Cena katalogowa 696 tyś. zł. Sline MatrixLaser Kamery360 OśSkrętna ACC
389 850 złbrutto
Cena katalogowa 696 tyś. zł. Sline MatrixLaser Kamery360 OśSkrętna ACC
389 850 złbrutto
Cena katalogowa 696 tyś. zł. Sline MatrixLaser Kamery360 OśSkrętna ACC
389 850 złbrutto
Cena katalogowa 696 tyś. zł. Sline MatrixLaser Kamery360 OśSkrętna ACC
389 850 złbrutto
4.2 TDI 385 KM Quattro Matrix Monitory Webasto Kamery-360
229 900 złbrutto
4.2 TDI 385 KM Quattro Matrix Monitory Webasto Kamery-360
229 900 złbrutto
4.2 TDI 385 KM Quattro Matrix Monitory Webasto Kamery-360
229 900 złbrutto
4.2 TDI 385 KM Quattro Matrix Monitory Webasto Kamery-360
229 900 złbrutto
4.2 TDI 385 KM Quattro Matrix Monitory Webasto Kamery-360
229 900 złbrutto
4.2 TDI 385 KM Quattro Matrix Monitory Webasto Kamery-360
229 900 złbrutto
4.2 TDI 385 KM Quattro Matrix Monitory Webasto Kamery-360
229 900 złbrutto
4.2 TDI 385 KM Quattro Matrix Monitory Webasto Kamery-360
229 900 złbrutto
215 346 złnetto
264 876 zł brutto
343 416 złnetto
422 402 zł brutto
użytkownik:
liczba głosów: 570
Samochód ten (jak zresztą każdy) trzeba kupować w dobrym stanie, z udokumentowanym serwisem. Przez rok eksploatacji wymieniałem wyłącznie części eksploatacyjne (niektóre z pewnością po raz pierwszy w historii tego auta - jak tuleje gumowo-metalowe wahaczy i wahacze /nie w każdym wahaczu da się wymienić same tuleje/ czy uszczelniacze półosi, przy czym istnieją zadziwiająco jak na tę klasę auta niedrogie zamienniki). Pomimo przebiegu silnik nie zużywa oleju, nie słychać hydroregulatorów zaworów, sądząc po dynamice podejrzewam też, że nie brakuje ani jednego konia mechanicznego...
Silnik V8 o pojemności 4.2, mocy 300 KM i momencie 400 Nm oraz skrzynia biegów automatyczna 5-cio biegowa + tiptronic (automatycznie dostosowująca program do stylu jazdy), przy aluminiowym nadwoziu o masie nieco ponad 1800 kg zapewniają dynamikę, z którą niewiele aut może sie równać, a mówimy tu o ponad 5 metrowej limuzynie.
Dobrze ustaw lusterka (pamiętaj, że nie służą do oglądania boków własnego auta tylko sąsiednich pasów ruchu) a nie będzie martwych pól. W cofaniu pomagają czujniki zbliżeniowe.
Pamiętamy, że samochód jest kompromisem pomiędzy komfortem i sportem, potrafi brać zakręty z imponującą prędkością, więc zawieszenie nie może zupełnie rozpieszczać miękkością, jednak kompromis ten jest bardzo dobrze dobrany. Fotele przednie nawet w wersji "cywilnej" (nie Recaro sport) zapewniają wystarczające trzymanie boczne i posiadają wszechstronną elektryczną regulację wraz z podparciem lędźwi, nawet po długiej podróży nie bolą plecy. Z tyłu jest dość miejsca nawet dla wysokich pasażerów, tylna kanapa jest też elektrycznie regulowana w mojej wersji. Przy dobrej nawierzchni i oponach w środku jest cisza nawet przy dużych szybkościach, silnika nie słychać w ogóle
Karoseria aluminiowa Audi Space Frame - lekka i sztywna, nigdy nie korodująca - ma niewielką konkurencję na świecie, auto ma ponad 5 metrów i wnętrze przestronne we wszystkich kierunkach, nie mam żadnych zastrzeżeń do ergonomii, do bagażnika mieszczą sie cztery 18-calowe felgi w kartonach płasko obok siebie(!), jest oczywiście worek na narty, wszystkie fotele i kanapa tylna i zagłówki mają elektryczną regulację, naturalnie od tej klasy limuzyn nie wymagamy składania tylnej kanapy w celu powiększania bagażnika
Wielowahaczowe dobrze zestrojone zawieszenie, jednocześnie komfortowe jak i sportowo trzymające sie drogi, siła wspomagania, precyzja układu kierowniczego, napęd na 4 koła, podwójne zaciski hamulcowe z przodu (4 klocki na koło), wentylowane tarcze również z tyłu, czujniki parkowania z tyłu - to wszystko składa się na taki wynik...
Komputerowo sterowany klimatronic o niezależnych nastawach dla kierowcy i pasażera, podgrzewane fotele, ogrzewanie postojowe Webasto z pilotem, automatyczne przewietrzanie postojowe zasilane bateriami słonecznymi solardach (trafiła mi sie wersja z pełnym wyposażeniem :)), przednia szyba nie przepuszcza nawet sygnału GPS(!) nie mówiąc o podczerwieni - czarny samochód z czarnymi skórami niemal nie nagrzewa się na słońcu - do dzisiaj niczego lepszego nie wymyślono
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: