Twoje kryteria wyszukiwania:
OśSkrętna_Masaże_Wentylacja_HeadUp_Webasto_MasażStóp_Matrix_Panorama_
379 900 złbrutto
Lang_Matrix_Masaże_Wentyalcja_HeadUp_Webasto_Dociągi_Panorama_B&O_FV23
349 000 złbrutto
Lang_4os._B&O_Oś skr._Masaże_Wentylacja_Webasto_Tablety_Matrix_HeadUp
329 900 złbrutto
50TDI V6 Quattro SlineInterieur B&O MatrixHD Oled TempopmatACC Hak
389 980 złbrutto
4.2 V8 MPI QUATTRO 334KM*Xenon*BOSE*KEYLESSGO na Odcisk*Solar Dach*
28 900 złbrutto
Audi A8 2013 rok 4,2 Diesel 351KM Ładny Zadbany Samochód
68 000 złbrutto
Pneumatyka / Bang&Olufsen / Kamera 360 / Dociąganie drzwi / VAT Marża
134 900 złbrutto
3,0 diesel 232KM automat skóry
35 400 złbrutto
Bezwypadkowy / Gwarancja / Cesja / Masaże / Head Up / FV23%
329 900 złbrutto
L 60 TFSI mHEV Quattro Tiptr.
260 000 złbrutto
Pierwszy właściciel/ Bezwypadkowy / Dociągi drzwi / Head Up / FV marża
159 900 złbrutto
Pneumatyka / Aktywny tempomat / Quattro / Nawigacja / FV marża
69 900 złbrutto
4.2FSI372HP*Doinwestowany*2 kpl kół
64 900 złbrutto
przed rabatem: 74 900 zł brutto
4,2 benzyna 350KM Automat kamera nawigacja long
86 500 złbrutto
Salon Polska, podgrz+went.fot., kamera, navi, car play, led, quattro
174 900 złbrutto
50 TDI mHEV Quattro Tiptr.
150 000 złbrutto
50 TDI quattro 286 KM tiptronic DEMO
619 900 złbrutto
przed rabatem: 740 040 zł brutto
wersja long, pełna opcja,ocieka luksusem, wszystko sprawne, 4-os.
90 000 złbrutto
3.0tfsi 340KM 2017r Shadow LIne LONG Full Opcja Raty Zamiana
98 900 złbrutto
Audi A8L 2017 3.0 V6 - Kupiony w transporcie do Polski (uszkodzony)
47 500 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 624
Samochód ten (jak zresztą każdy) trzeba kupować w dobrym stanie, z udokumentowanym serwisem. Przez rok eksploatacji wymieniałem wyłącznie części eksploatacyjne (niektóre z pewnością po raz pierwszy w historii tego auta - jak tuleje gumowo-metalowe wahaczy i wahacze /nie w każdym wahaczu da się wymienić same tuleje/ czy uszczelniacze półosi, przy czym istnieją zadziwiająco jak na tę klasę auta niedrogie zamienniki). Pomimo przebiegu silnik nie zużywa oleju, nie słychać hydroregulatorów zaworów, sądząc po dynamice podejrzewam też, że nie brakuje ani jednego konia mechanicznego...
Silnik V8 o pojemności 4.2, mocy 300 KM i momencie 400 Nm oraz skrzynia biegów automatyczna 5-cio biegowa + tiptronic (automatycznie dostosowująca program do stylu jazdy), przy aluminiowym nadwoziu o masie nieco ponad 1800 kg zapewniają dynamikę, z którą niewiele aut może sie równać, a mówimy tu o ponad 5 metrowej limuzynie.
Dobrze ustaw lusterka (pamiętaj, że nie służą do oglądania boków własnego auta tylko sąsiednich pasów ruchu) a nie będzie martwych pól. W cofaniu pomagają czujniki zbliżeniowe.
Pamiętamy, że samochód jest kompromisem pomiędzy komfortem i sportem, potrafi brać zakręty z imponującą prędkością, więc zawieszenie nie może zupełnie rozpieszczać miękkością, jednak kompromis ten jest bardzo dobrze dobrany. Fotele przednie nawet w wersji "cywilnej" (nie Recaro sport) zapewniają wystarczające trzymanie boczne i posiadają wszechstronną elektryczną regulację wraz z podparciem lędźwi, nawet po długiej podróży nie bolą plecy. Z tyłu jest dość miejsca nawet dla wysokich pasażerów, tylna kanapa jest też elektrycznie regulowana w mojej wersji. Przy dobrej nawierzchni i oponach w środku jest cisza nawet przy dużych szybkościach, silnika nie słychać w ogóle
Karoseria aluminiowa Audi Space Frame - lekka i sztywna, nigdy nie korodująca - ma niewielką konkurencję na świecie, auto ma ponad 5 metrów i wnętrze przestronne we wszystkich kierunkach, nie mam żadnych zastrzeżeń do ergonomii, do bagażnika mieszczą sie cztery 18-calowe felgi w kartonach płasko obok siebie(!), jest oczywiście worek na narty, wszystkie fotele i kanapa tylna i zagłówki mają elektryczną regulację, naturalnie od tej klasy limuzyn nie wymagamy składania tylnej kanapy w celu powiększania bagażnika
Wielowahaczowe dobrze zestrojone zawieszenie, jednocześnie komfortowe jak i sportowo trzymające sie drogi, siła wspomagania, precyzja układu kierowniczego, napęd na 4 koła, podwójne zaciski hamulcowe z przodu (4 klocki na koło), wentylowane tarcze również z tyłu, czujniki parkowania z tyłu - to wszystko składa się na taki wynik...
Komputerowo sterowany klimatronic o niezależnych nastawach dla kierowcy i pasażera, podgrzewane fotele, ogrzewanie postojowe Webasto z pilotem, automatyczne przewietrzanie postojowe zasilane bateriami słonecznymi solardach (trafiła mi sie wersja z pełnym wyposażeniem :)), przednia szyba nie przepuszcza nawet sygnału GPS(!) nie mówiąc o podczerwieni - czarny samochód z czarnymi skórami niemal nie nagrzewa się na słońcu - do dzisiaj niczego lepszego nie wymyślono
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: