Twoje kryteria wyszukiwania:
50TDI 286KM Quattro / Dociągi / B&O / Head-up / Panorama/ Kamery 360
329 900 złbrutto
50TDI 286KM Quattro / Masaże / B&O / Wentylacja / Panorama/ Kamery 360
425 900 złbrutto
L 60 TFSI e Quattro / Masaże / B&O / Wentylacja / Lasery / Kamery 360
439 900 złbrutto
A8 60 TFSIe 449 KM Quattro PHEV B&O3D Matrix Oled Panorama Virtual ACC
499 950 złbrutto
A8 60 TFSIe 449 KM Quattro PHEV B&O3D Matrix Oled Panorama Virtual ACC
499 950 złbrutto
A8 60 TFSIe 449 KM Quattro PHEV B&O3D Matrix Oled Panorama Virtual ACC
499 950 złbrutto
60TFSIe 455KM Long Quattro MatrixLaserOled Lodówka B&O3D Noktowizor TV
487 950 złbrutto
60TFSIe 455KM Long Quattro MatrixLaserOled Lodówka B&O3D Noktowizor TV
487 950 złbrutto
60TFSIe 455KM Long Quattro MatrixLaserOled Lodówka B&O3D Noktowizor TV
487 950 złbrutto
50 TDI V6 286 KM Quattro Webasto Pneumatyka Tiptronic B&O LaserMatrix
465 750 złbrutto
50 TDI V6 286 KM Quattro Webasto Pneumatyka Tiptronic B&O LaserMatrix
465 750 złbrutto
50 TDI V6 286 KM Quattro Webasto Pneumatyka Tiptronic B&O LaserMatrix
465 750 złbrutto
50 TDI V6 286KM Quattro OśSkrętna Matrix B&O Panorama Domyk Kamery-360
369 850 złbrutto
50 TDI V6 286KM Quattro OśSkrętna Matrix B&O Panorama Domyk Kamery-360
369 850 złbrutto
50 TDI V6 286KM Quattro OśSkrętna Matrix B&O Panorama Domyk Kamery-360
369 850 złbrutto
60 TFSIe 449 KM Quattro PHEV B&O3D Matrix Oled Panorama Virtual ACC
469 750 złbrutto
60 TFSIe 449 KM Quattro PHEV B&O3D Matrix Oled Panorama Virtual ACC
469 750 złbrutto
60 TFSIe 449 KM Quattro PHEV B&O3D Matrix Oled Panorama Virtual ACC
469 750 złbrutto
4.2 quattro*Face Lifting* MMI*ALU*Welury*Tempomat*Navi Kolor*Z Niemiec
31 900 złbrutto
Quattro 4.2L 345 KM
29 500 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 537
Samochód ten (jak zresztą każdy) trzeba kupować w dobrym stanie, z udokumentowanym serwisem. Przez rok eksploatacji wymieniałem wyłącznie części eksploatacyjne (niektóre z pewnością po raz pierwszy w historii tego auta - jak tuleje gumowo-metalowe wahaczy i wahacze /nie w każdym wahaczu da się wymienić same tuleje/ czy uszczelniacze półosi, przy czym istnieją zadziwiająco jak na tę klasę auta niedrogie zamienniki). Pomimo przebiegu silnik nie zużywa oleju, nie słychać hydroregulatorów zaworów, sądząc po dynamice podejrzewam też, że nie brakuje ani jednego konia mechanicznego...
Silnik V8 o pojemności 4.2, mocy 300 KM i momencie 400 Nm oraz skrzynia biegów automatyczna 5-cio biegowa + tiptronic (automatycznie dostosowująca program do stylu jazdy), przy aluminiowym nadwoziu o masie nieco ponad 1800 kg zapewniają dynamikę, z którą niewiele aut może sie równać, a mówimy tu o ponad 5 metrowej limuzynie.
Dobrze ustaw lusterka (pamiętaj, że nie służą do oglądania boków własnego auta tylko sąsiednich pasów ruchu) a nie będzie martwych pól. W cofaniu pomagają czujniki zbliżeniowe.
Pamiętamy, że samochód jest kompromisem pomiędzy komfortem i sportem, potrafi brać zakręty z imponującą prędkością, więc zawieszenie nie może zupełnie rozpieszczać miękkością, jednak kompromis ten jest bardzo dobrze dobrany. Fotele przednie nawet w wersji "cywilnej" (nie Recaro sport) zapewniają wystarczające trzymanie boczne i posiadają wszechstronną elektryczną regulację wraz z podparciem lędźwi, nawet po długiej podróży nie bolą plecy. Z tyłu jest dość miejsca nawet dla wysokich pasażerów, tylna kanapa jest też elektrycznie regulowana w mojej wersji. Przy dobrej nawierzchni i oponach w środku jest cisza nawet przy dużych szybkościach, silnika nie słychać w ogóle
Karoseria aluminiowa Audi Space Frame - lekka i sztywna, nigdy nie korodująca - ma niewielką konkurencję na świecie, auto ma ponad 5 metrów i wnętrze przestronne we wszystkich kierunkach, nie mam żadnych zastrzeżeń do ergonomii, do bagażnika mieszczą sie cztery 18-calowe felgi w kartonach płasko obok siebie(!), jest oczywiście worek na narty, wszystkie fotele i kanapa tylna i zagłówki mają elektryczną regulację, naturalnie od tej klasy limuzyn nie wymagamy składania tylnej kanapy w celu powiększania bagażnika
Wielowahaczowe dobrze zestrojone zawieszenie, jednocześnie komfortowe jak i sportowo trzymające sie drogi, siła wspomagania, precyzja układu kierowniczego, napęd na 4 koła, podwójne zaciski hamulcowe z przodu (4 klocki na koło), wentylowane tarcze również z tyłu, czujniki parkowania z tyłu - to wszystko składa się na taki wynik...
Komputerowo sterowany klimatronic o niezależnych nastawach dla kierowcy i pasażera, podgrzewane fotele, ogrzewanie postojowe Webasto z pilotem, automatyczne przewietrzanie postojowe zasilane bateriami słonecznymi solardach (trafiła mi sie wersja z pełnym wyposażeniem :)), przednia szyba nie przepuszcza nawet sygnału GPS(!) nie mówiąc o podczerwieni - czarny samochód z czarnymi skórami niemal nie nagrzewa się na słońcu - do dzisiaj niczego lepszego nie wymyślono
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: