Twoje kryteria wyszukiwania:
1.4T(160KM)*Skóry*Klimatronik*Grzane Fotele*Parktronik*Alu17"ASO VW
29 900 złbrutto
2.0TDI(170KM)*Individual *Skóry*Xenon*Navi*Alu 18"FULL
41 900 złbrutto
2009 r 1.4 Klimatronik Alumy Wersja Sport Alkantara Skóry Pełny Serwis
28 900 złbrutto
2.0 TDI|140KM|pół-skóry |NAVI| ALU 18"| zadbany|czujniki parkowania
34 900 złbrutto
2,0tdi 170ps ładne świeżo zarejestrowane 168 tyś km
41 999 złbrutto
Vw Scirocco 2.0tdi 170km
25 000 złnetto
30 750 zł brutto
2.0TSI 210KM Niski przebieg Zero korozji Klimatronik Szyberdach
35 900 złbrutto
2,0TDi 140KM Comfortline/DSG/NoweOpony/Parktronic/Tempomat
39 900 złbrutto
1,4 TSI 160 KONI Salon Polska Bezwypadek Xenon Super Stan
39 900 złbrutto
1.4tsi 122 km salon polska bogate wyposażenie bezwypadkowy 1 rok gwar
54 999 złbrutto
Klimatronic x 2 / Kamera
24 900 złbrutto
Zarejestrowane 1.4TSI 160KM Serwis Panorama Bi-xenon Navi Grz.fotele
29 900 złbrutto
2.0 TDI Bogato wyposażony (uszkodzony)
11 900 złbrutto
Vw Scirocco 2,0 Tdi 154000km CrTdi
27 500 złbrutto
Vw Scirocco 2,0 Tdi 154000km CrTdi
27 500 złbrutto
użytkownik: daro
liczba głosów: 339
Pod warunkiem, że skrzynia manual, to nie ma do czego się przyczepić, no chyba, że do ceny... i trudności dostępu na polskim rynku. Ze skrzynią DSG, można się lekko zagotować...
Niestety miałem skrzynię DSG, która w górę nawet nabija całkiem przyzwoicie,ale redukcje to nieporozumienie, tak jak w momencie parkowania zwłoka za każdym razem nim skrzynia podejmie jakaś akcję, to dramat. Są łopatki, które w miarę przyzwoicie się zachowują ale skrzynia tak czy inaczej reaguje ze zwłoką, więc dramat. Natomiast pełen ogień do przodu - zachowuje się przyzwoicie, prawdopodobnie szybciej ręcznie bym do góry nie wbijał biegów, chociaż w trybie sportowym bez puszczania gazu na jedno pewnie by wyszło...a przyjemność jednak większa... no bo tak to trochę jak jazda melexem... dwa pedały...
No cóż... jak się jeździ Scirocco, to patrzy się głównie przed siebie... z tyłu w lusterkach jest o.k. aler co tam można zobaczyć? bugatti veyrone?
To nie jest ciężarówka. Ani auto turystyczne, natomiast z tyłu bardzo wygodne fotele dla dwóch osób, niespodziewanie dużo miejsca.Wyciszenie takie, że nie słychać czego nie trzeba, ale jak trzeba to słychać to co trzeba.
Auto bez pudła.
Bardzo sztywny, doskonale trzymający się drogi w najbardziej ekstremalnych warunkach.Zawias naprawdę bardzo zacny zarówno na asfalcie jak i na szutrze, kostce czy "kocich łbach".
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: