Volkswagen Lupo - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 20 spośród 60 znalezionych.
Twoje kryteria wyszukiwania:

Samochody osobowe, Marki/Modele: Volkswagen Lupo
» Zmień kryteria wyszukiwania (wyszukiwanie zaawansowane)
Volkswagen Lupo 1.4 Benzyna Klima 75 KM Trend 1.4
8 900 zł
brutto

Rok produkcji: 1999r.

Przebieg: 174 328 km

Moc: 75KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  śląskie, Cieszyn

ABS, immobiliser, c.zamek, el.ster.szyb, wsp.kier. samochód bezwypadk., garażow.

8 900 zł
brutto
Volkswagen Lupo bezwypadkowy, 142 tyś km. 1.0
5 900 zł
brutto

Rok produkcji: 2000r.

Przebieg: 142 700 km

Moc: 50KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Reg.  śląskie, Rybnik

immobiliser, c.zamek, el.ster.szyb samochód bezwypadk., garażow.

5 900 zł
brutto
Volkswagen Lupo  1.0
7 900 zł
brutto

Rok produkcji: 2000r.

Przebieg: 130 000 km

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Ilość miejsc: 5

Reg.  małopolskie, Kraków

ABS, immobiliser, c.zamek, wsp.kier. samochód bezwypadk., garażow.

7 900 zł
brutto
Volkswagen Lupo Chełmsko Śląskie Tel.666359359 S 1.0
5 999 zł
brutto

Rok produkcji: 1999r.

Przebieg: 165 789 km

Moc: 50KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Reg.  dolnośląskie, Chełmsko Śląskie

ABS, immobiliser, wsp.kier. pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow.

5 999 zł
brutto
Volkswagen Lupo ABS,Podgrzewane fotele,Central,W 1.4
6 600 zł
brutto

Rok produkcji: 2000r.

Przebieg: 140 000 km

Moc: 75KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Reg.  śląskie, Rybnik

ABS, immobiliser, c.zamek, el.ster.szyb, wsp.kier. pierwszy wł., samochód bezwypadk.

6 600 zł
brutto
Volkswagen Lupo zarejestrowany 1.2
8 400 zł
brutto

Rok produkcji: 2000r.

Przebieg: 235 000 km

Moc: 61KM

Paliwo: olej napędowy

Drzwi: 2/3

Reg.  pomorskie, Chojnice

ABS, immobiliser, c.zamek, komputer pok., wsp.kier.

8 400 zł
brutto
Volkswagen Lupo 1.0 L - Stan - IDEALNY - 1 Wła 1.0
6 499 zł
brutto

Rok produkcji: 1999r.

Przebieg: 138 000 km

Moc: 50KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Reg.  małopolskie, Wieliczka

ABS, immobiliser, wsp.kier., alu.felgi pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow.

6 499 zł
brutto
Volkswagen Lupo samochód z gwarancją 1.0
7 999 zł
brutto

Rok produkcji: 2000r.

Przebieg: 180 000 km

Moc: 50KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Ilość miejsc: 4

Reg.  śląskie, Dąbrowa Górnicza

immobiliser, wsp.kier., alu.felgi garażow.

7 999 zł
brutto
Volkswagen Lupo 3L 1.2 TDI super do miasta 3l/10 1.2
10 800 zł
brutto

Rok produkcji: 2000r.

Przebieg: 214 000 km

Moc: 61KM

Paliwo: olej napędowy

Drzwi: 4/5

Reg.  śląskie, BRODNICA

immobiliser, c.zamek, alu.felgi pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow.

10 800 zł
brutto
Volkswagen Lupo 1,4benzyna - klimatyzacja 1.4
8 900 zł
brutto

Rok produkcji: 1998r.

Przebieg: 143 000 km

Moc: 55KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  małopolskie, Kraków

ABS, alarm, immobiliser, el.ster.szyb, wsp.kier., alu.felgi samochód bezwypadk., garażow.

8 900 zł
brutto
Volkswagen Lupo Stan super 1.0
5 900 zł
brutto

Rok produkcji: 1999r.

Przebieg: 143 000 km

Moc: 50KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Reg.  śląskie, Gliwice

ABS, immobiliser, wsp.kier. samochód bezwypadk.

5 900 zł
brutto
Volkswagen Lupo 1,0mpi CZARNA PERŁA super zadban 1.0
8 300 zł
brutto

Rok produkcji: 2000r.

Przebieg: 171 000 km

Moc: 50KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Reg.  świętokrzyskie, Chmielnik

ABS, immobiliser, c.zamek, wsp.kier. pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow.

8 300 zł
brutto
Volkswagen Lupo  1.4
8 700 zł
brutto

Rok produkcji: 2002r.

Przebieg: 154 000 km

Moc: 75KM

Paliwo: olej napędowy

Drzwi: 2/3

Ilość miejsc: 4

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  śląskie, Częstochowa

ABS, immobiliser, c.zamek, el.ster.szyb, wsp.kier., alu.felgi pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., gwarancja

8 700 zł
brutto
Volkswagen Lupo sport edition klimatyzacja tunin 1.4
8 900 zł
brutto

Rok produkcji: 2003r.

Przebieg: 172 000 km

Moc: 75KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  pomorskie, Chojnice

ABS, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.szyb, wsp.kier., alu.felgi

8 900 zł
brutto
Volkswagen Lupo bezwypadkowy , serwisowany 1.4
7 900 zł
brutto

Rok produkcji: 2002r.

Przebieg: 190 000 km

Moc: 60KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  pomorskie, Chojnice

ABS, c.zamek, el.ster.szyb, wsp.kier. samochód bezwypadk.

7 900 zł
brutto
Volkswagen Lupo Klimatyzacja OXFORD Serwis Tylko 1.0
9 999 zł
brutto

Rok produkcji: 2003r.

Przebieg: 97 412 km

Moc: 50KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  pomorskie, Zblewo

ABS, immobiliser, wsp.kier. samochód bezwypadk., garażow.

9 999 zł
brutto
Volkswagen Lupo 1.0 i Wsp. Kier / Szyberdach/ 1 1.0
5 500 zł
brutto

Rok produkcji: 1999r.

Przebieg: 141 500 km

Moc: 50KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Reg.  mazowieckie, Nowe Miasto Lubawskie

ABS, immobiliser, c.zamek, szyberd., wsp.kier. pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow.

5 500 zł
brutto
Volkswagen Lupo VW Lupo z Niemiec 1.0
6 700 zł
brutto

Rok produkcji: 2002r.

Przebieg: 155 000 km

Moc: 50KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Reg.  lubelskie, Stary Zamość

immobiliser, wsp.kier.

6 700 zł
brutto
Volkswagen Lupo Ładen z ksiazka 1.0
5 600 zł
brutto

Rok produkcji: 1999r.

Przebieg: 140 000 km

Moc: 50KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Reg.  opolskie, Ostrożnica

ABS, immobiliser, c.zamek, el.ster.szyb, wsp.kier. pierwszy wł., garażow.

5 600 zł
brutto
Volkswagen Lupo PIĘKNE-żółte - klima- bez korozj 1.0
5 900 zł
brutto

Rok produkcji: 2001r.

Przebieg: 175 000 km

Moc: 50KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  kujawsko-pomorskie, Mogilno

immobiliser, c.zamek, wsp.kier. gwarancja

5 900 zł
brutto
  • Strona:
    1
  • 2
  • 3
Kliknij tutaj i otrzymuj nowe ogłoszenia na maila »
Osoby zainteresowane Volkswagenem Lupo brały pod uwagę również:

Najciekawsze opinie o Volkswagenie Lupo

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 147

Volkswagen Lupo 3l 1200 1.2 64KM 2000r. hatchback

Ocena ogólna
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!
Układ napędowy
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!
Widoczność
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!
Komfort
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!
Nadwozie
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!
Układ jezdny
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!
Naprawy
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!
Wentylacja i ogrzewanie
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!
Elektryka/elektronika
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!
Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających
aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:




Reklama
Znajdź www.Auto.pl na Facebooku: