Volkswagen Lupo - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 20 spośród 61 znalezionych.
Twoje kryteria wyszukiwania:

Samochody osobowe, Marki/Modele: Volkswagen Lupo

» Zmień kryteria wyszukiwania (wyszukiwanie zaawansowane)

Zdjęcie
Moc
Rok

7 900 zł, 2001r., 148 000 km, hatchback, benzyna, drzwi:2/3, klima:ręczna, ABS, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.szyb, wsp.kier., garażow., reg. śląskie, Rybnik 

75KM
2001r.
148 000km
7 900 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie
Volkswagen Lupo 1.0 - samochody osobowe

12 300 zł, 2002r., 88 000 km, hatchback, benzyna, drzwi:2/3, miejsc:4, poduszka pow., immobiliser, c.zamek, wsp.kier., samochód bezwypadk., reg. opolskie, Opole 

50KM
2002r.
88 000km
12 300 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

8 999 zł, 2000r., 180 000 km, hatchback, benzyna, drzwi:2/3, miejsc:4, immobiliser, wsp.kier., alu.felgi, garażow., reg. śląskie, Dąbrowa Górnicza 

50KM
2000r.
180 000km
8 999 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

8 900 zł, 2000r., 156 200 km, hatchback, olej napędowy, drzwi:2/3, klima:ręczna, ABS, el.ster.szyb, wsp.kier., alu.felgi, pierwszy wł., reg. mazowieckie, Nowy Konik 

75KM
2000r.
156 200km
8 900 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

6 900 zł, 2002r., 141 156 km, hatchback, benzyna, drzwi:2/3, miejsc:4, ABS, alarm, immobiliser, c.zamek, wsp.kier., samochód bezwypadk., garażow., reg. pomorskie, Janowo  

50KM
2002r.
141 156km
6 900 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

5 999 zł, 1999r., 165 789 km, hatchback, benzyna, drzwi:2/3, ABS, immobiliser, wsp.kier., reg. dolnośląskie, Chełmsko Śląskie 

50KM
1999r.
165 789km
5 999 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

8 900 zł, 2003r., 147 000 km, hatchback, benzyna, drzwi:2/3, ABS, immobiliser, wsp.kier., pierwszy wł., reg. mazowieckie, Nowy Konik 

60KM
2003r.
147 000km
8 900 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

8 222 zł, 1999r., 151 000 km, hatchback, benzyna, drzwi:2/3, klima:ręczna, ABS, alarm, immobiliser, c.zamek, wsp.kier., gwarancja, reg. śląskie, Mierzęcice ( przy lotnisku Pyrzowice) 

50KM
1999r.
151 000km
8 222 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

7 900 zł, 2002r., 190 000 km, hatchback, benzyna, drzwi:2/3, klima:ręczna, ABS, c.zamek, el.ster.szyb, wsp.kier., pierwszy wł., samochód bezwypadk., reg. pomorskie, Chojnice 

60KM
2002r.
190 000km
7 900 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

9 900 zł, 2003r., 172 000 km, hatchback, benzyna, drzwi:2/3, klima:ręczna, ABS, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.szyb, wsp.kier., alu.felgi, pierwszy wł., reg. pomorskie, Chojnice 

75KM
2003r.
172 000km
9 900 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

5 500 zł, 1999r., 110 060 km, hatchback, benzyna, drzwi:2/3, immobiliser, c.zamek, wsp.kier., pierwszy wł., reg. lubelskie, Chełm 

50KM
1999r.
110 060km
5 500 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

6 900 zł, 2001r., 165 487 km, hatchback, olej napędowy, drzwi:2/3, immobiliser, wsp.kier., pierwszy wł., reg. pomorskie, Starogard Gdański 

75KM
2001r.
165 487km
6 900 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie
Volkswagen Lupo 1.0 - samochody osobowe

2 800 zł, 2001r., 155 000 km, hatchback, benzyna, drzwi:2/3, immobiliser, pierwszy wł., garażow., reg. zachodniopomorskie, Police 

50KM
2001r.
155 000km
2 800 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

6 300 zł, 1998r., 164 800 km, hatchback, benzyna, drzwi:2/3, ABS, immobiliser, c.zamek, wsp.kier., pierwszy wł., reg. pomorskie, Bytów 

50KM
1998r.
164 800km
6 300 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie
Volkswagen Lupo 1.2 TDI 1.2 - samochody osobowe

6 700 zł, 1999r., 215 000 km, hatchback, olej napędowy, drzwi:2/3, ABS, immobiliser, c.zamek, komputer pok., alu.felgi, pierwszy wł., reg. wielkopolskie, Kalisz 

61KM
1999r.
215 000km
6 700 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

10 800 zł, 2000r., 214 000 km, hatchback, olej napędowy, drzwi:4/5, immobiliser, c.zamek, alu.felgi, gwarancja, reg. śląskie, BRODNICA 

61KM
2000r.
214 000km
10 800 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

7 900 zł, 2000r., 182 250 km, hatchback, olej napędowy, drzwi:2/3, klima:ręczna, ABS, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.szyb, wsp.kier., alu.felgi, samochód bezwypadk., garażow., reg. małopolskie, Nowy Sącz 

75KM
2000r.
182 250km
7 900 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

7 900 zł, 2000r., 182 250 km, hatchback, olej napędowy, drzwi:2/3, klima:ręczna, ABS, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.szyb, wsp.kier., alu.felgi, samochód bezwypadk., garażow., reg. małopolskie, NOWY SĄCZ 

75KM
2000r.
182 250km
7 900 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

8 900 zł, 2004r., 106 000 km, hatchback, benzyna, drzwi:2/3, immobiliser, el.ster.lusterka, wsp.kier., samochód bezwypadk., garażow., reg. śląskie, Piekary Śląskie 

50KM
2004r.
106 000km
8 900 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie

 
 
 
 
 

4 999 zł, 1999r., 132 580 km, hatchback, benzyna, drzwi:2/3, miejsc:4, immobiliser, samochód bezwypadk., garażow., reg. pomorskie, Janowo  

50KM
1999r.
132 580km
4 999 zł
brutto

Pokaż ogłoszenie
 
1 2 3 4... z 4
następna » ostatnia » 
Kliknij tutaj i otrzymuj nowe ogłoszenia na maila » Motointegrator
Osoby zainteresowane Volkswagenem Lupo brały pod uwagę również:

Najciekawsze opinie o Volkswagenie Lupo

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 135

Volkswagen Lupo 3l 1200 1.2 64KM 2000r. hatchback

Ocena ogólna
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!

Układ napędowy
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!

Widoczność
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!

Komfort
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!

Nadwozie
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!

Układ jezdny
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!

Naprawy
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!

Wentylacja i ogrzewanie
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!

Elektryka/elektronika
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale Smile To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!

Pełna opinia o Volkswagen Lupo 3l 1200 1.2 64KM 2000r. hatchback »

Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających
aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:

Adres email:  
Zapoznałem się i akceptuję treść regulaminu.