Twoje kryteria wyszukiwania:
97 Tyś Km. Ks.Serwisowa Navi 2,0 TDI Klimatronik
35 900 złbrutto
Volkswagen Plichta Toruń Highline DSG 1.4 TSI 150 KM
49 900 złbrutto
Volkswagen Plichta Toruń Highline 2.0 TDI 150 KM
46 900 złbrutto
Raty uproszczone,1.6 mpi Benz+Lpg ,Klimatyzacja ,Gwarancja
17 499 złbrutto
Tdi Comfortline ABS automatyczna klima.
15 500 złbrutto
2.0TDI 110KM salon PL, I właściciel, FV 23%
39 900 złbrutto
1.4 tsi 122KM,Polski salon, bezwypadkowy,serwis,klimatyzacja,1 rok gw
29 999 złbrutto
1.4 TSI 122 KM Highline Salon Polska, Klimatronik, Podgrz. Fotele
29 900 złbrutto
1.6 FSI 115 KM Bezwypadkowy Książka Serwisowa
14 900 złbrutto
1.2TSI 105KM Comfortline Salon Polska, FV23%, Gwarancja
26 900 złbrutto
automatyczna klima.
19 500 złbrutto
Volkswagen Jetta 2015 207 000 km Diesel Sedan (uszkodzony)
21 500 złbrutto
Trendline, salon PL, DOSTAWA W CENIE, FV-23%, gwarancja
44 900 złbrutto
TDI CR Trendline BMT + pakiety Salon PL. FV 23%
42 900 złbrutto
44 900 złbrutto
1.4 TSI 125KM Salon Polska Pierwszy właściciel
28 900 złbrutto
Trendline, salon PL, DOSTAWA W CENIE, FV-23%, gwarancja
44 900 złbrutto
Salon PL,Niski Przebieg ,Czujniki parkowania,Klima,
37 900 złbrutto
Salon PL,Niski Przebieg ,Czujniki parkowania,Klima,
37 900 złbrutto
2,0 Salon PL! 1 wł! ASO! FV23%! TransportGRATIS
55 800 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 396
Auto mogłoby mieć więcej miejsca w środku zwłaszcza na tylnej kanapie oraz mogłoby posiadać lepszą widoczność do tyłu. To chyba jedyne wady tego samochodu.
Duże pochwały dla silnika. Mimo zastosowania pompowtryskiwaczy jego dźwięk jest bardzo miły dla ucha podczas jazdy. Przy uruchomieniu pracuje jak typowy diesel. Silnik oraz podzespoły nie dostarczyły jeszcze żadnych problemów. Pod względem elastyczności jest to jednostka wręcz idealna (lepszym autem nie jeździłem a było kilka marek). Samochód bardzo dobrze przyśpiesza na 3 biegu już od 30km/h oraz na czwartym biegu przy prędkości 40-50km/h. Podczas jazdy na szosie z powodzeniem możemy rozpocząć wyprzedzanie na piątym biegu już przy prędkości 80-90km/h.
Widoczność do przodu bardzo dobra do tyłu bardzo zła (trzeba bardzo uważać podczas jazdy do tyłu - mała szyba i duży kufer). Widoczność w lusterkach bez zarzutu.
Auto jest dość twardo zestrojone ale bardzo ładnie pokonuje wszelkie nierówności zarówno poprzeczne jak i podłużne (koleiny). zawieszenie pracuje cicho i do kabiny nie przedostają się żadne hałasy. Przednie fotele są bardzo wygodne i bez problemu można pokonać 400km drogi bez żadnej przerwy (nie można tego powiedzieć o fotelach Citroena czy Renault). Jazda w 5 osób nie należy do przyjemności. VW Jetta jest dość wąski i trzy osoby na tylnej kanapie będą miały z pewnością ciasno.
Jadąc z przodu tym autem można mieć zastrzeżenia do ilości miejsca na wysokości siedzisk foteli (podczas zmiany biegów można zahaczyć o kolano pasażera. Z tyłu ciasno (ilość miejsca na nogi przeciętna). Ergonomia oraz jakość wykonania jak w niemieckim aucie czyli perfekcyjna (wszystko jest na swoim miejscu i jest świetnie spasowane). Nic nie piszczy, trzeszczy ani nie stuka. Łuszczy się jedynie farba na przyciskach do sterowania szyb (wielu użytkowników się na to skarży). Bagażnik jest ogromny (560L) i bardzo praktyczny (płaska podłoga i zawiasy nie wnikają do wnętrza). Jeśli chodzi o ergonomię to na wyróżnienie zasługuje dodatkowo ilość ciekawych i funkcjonalnych schowków w tablicy rozdzielczej.
Auto znakomicie prowadzi się zarówno na prostej drodze jak i w zakrętach. Na kierownice nie są przenoszone żadne drgania. Zawieszenie jest bardzo komfortowe i pracuje bardzo cicho (pod tym względem auta francuskie są mocno przereklamowane). Do drogi hamowania nie można mieć zastrzeżeń (dobry wynik w klasie ok. 38m od 100km/h). Jedyny mankament auta w tej kategorii to manewrowanie na ciasnym parkingu. Samochód jak na swoje wymiary jest zwrotny ale widoczność do tyłu bardzo słaba.
Z autem nie miałem jak na razie żadnych problemów (tylko obowiązkowe przeglądy w ASO co 15 tyś km i wymiana klocków z przodu). Oryginalne części są dość drogie ale dużo nie odbiegają od konkurencji. Są za to bardzo trwałe (klocki przód 60-70 tyś km, klocki tył 70-80tyś km, tarcze 100-120 tyś km, amortyzatory przód i tył 110-120 tyś km)
Do pracy manualnej klimatyzacji ciężko mieć poważne zastrzeżenia. Zimą wnętrze nagrzewa się po przejechaniu kilkuset metrów, latem też nie ma problemów z szybkim schłodzeniem kabiny. Ciężko niestety wybrać optymalną temperaturę podczas jazdy (tutaj poleciłbym klimatronic)
Od nowości przepaliła się żarówka od światła pozycyjnego z przodu i żarówka oświetlenia tablicy rejestracyjnej z tyłu. Poza tym nie wystąpiły żadne problemy z w/w układami.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: