Twoje kryteria wyszukiwania:
Volkswagen Golf V 2004
7 000 złbrutto
serwisowany stan bdb niezawodny
18 500 złbrutto
1,4 Dwa komplety kół, Gwarancja,
16 500 złbrutto
użytkownik: Piotr
liczba głosów: 393
Gdyby nie bardzo nędzne wykończenie wnętrza "szmata i cerata", które wyjątkowo łatwo ulega uszkodzeniu i bardzo niestarannemu spasowaniu części karoserii (nierówne szczeliny drzwi przednich i tylnych), oraz zasłoniętych potencjometrów regulacji świateł i natężenia oświetlenia wskaźników z czystym sumieniem wystawiłbym ocenę 10 i to miejsce pozostało by bez komentarza.
Przy tak małej mocy silnika trudno oczekiwac fajerwerków. Ale celowo wybierałem taką pojemność licząc na niewielkie zużycie paliwa i sprawdziło się. Skrzynia biegów zestopniowana niestety gorzej niż w poprzednim modelu co skutkuje większym zużyciem paliwa, ale da się bez problemów jeździć z prędkością 50 km/h na piętym biegu. przy delikatnym operowaniu pedałem gazu nawet z mniejszą prędkością. Średnie zużycie paliwa w mieście na poziomie 7l/100km.
Widoczność do przodu ogranicza przedni słupek, ale nie jest źle, widziałem gorsze rozwiązania. Do tyłu gorzej bo słupki są dość szerokie. Za to w lusterkach pełna kontrola.
Komfortowo pod każdym wględem. Nieważne czy z kompletem pasażerów, czy przy podróżowaniu samotnie. Wsiadanie bardzo wygodne, szczególnie na tylne siedzenia. Dużo miejsca na nogi z tyłu, przy wsiadaniu do tyłu nie kopie się po słupkach ani fotelach. Po prostu super. Wyciszenie jak na tak słabe wyposażenie znośnie, bez problemów można przy prędkości ok. 120km/h rozmawiać i słuchać radia.
Wykończenie grubo poniżej normy. Łatwo rysujące się plastiki, pokrycia siedzeń wycierają się bardzo szybko pryz raptem 22000 km już widać zmechacenia. Po prostu szmata i cerata. Bagażnik mniejszy niż w poprzednim modelu. W Golfie IV był większy. Tył samochodu łatwo się brudzi i otwiranie pokrywy bagażnika wiąże się z "upaćkaniem" rąk. Elementy karoserii spasowane bardzo niestarannie. Nawet samochody na F (francuskie Ford i Fiat) są pod tym wględem dużo lepsze. Wielkie rozczarowanie pod tym względem szczególnie po wzrocowym modelu Golfa IV.
Prowadzi się bardzo dobrze, choć czasami szczególnie na mokrej nawierzchni przeszkadza układ kontroli trakcji, który w najmniej odpowiednim momencie potrafi "odebrać" moc na kołach. O mały włos z tego powodu zaliczyłbym przydrożny słup. Na szczęście można go wyłączyć w każdej chwili.
Samochód jest bez klimatyzacji i pomimo tego doskonale można sobie poradzić latem w czasie upału. Nie nagrzewa się szczególnie, bardzo łatwo i można dopasować wentylację we wnętrzu choć na 3 biegu dmuchawa zaczyna dokuczać hałasem.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: