Twoje kryteria wyszukiwania:
Special Bez rdzy Super stan
7 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 336
Czeka mnie niedługo zmiana , chciałbym wybrać model samochodu i trafić na egzemplarz tak dobrze się sprawujący jak mój Golf
Samochód odrobinę za ciężki jak na taki silnik - w mieście Ok ale w trasie nie podejmuję się wyprzedzania TIRA jak coś jest na widnokręgu z przeciwka. Po 60 000 padł rozrząd wymiana zalecana po 90 000, na szczęście VV naprawił za darmo mimo że po gwarancji. Ogólnie znane problemy z tym silnikiem to klekot po jakiś 800000 jak w dieslu, nie mający wpływu na pracę - ten model tak ma. Ogólnie bardzo dobrze sprawujący się mechanizm - nic do niego nie dokładam poza 1 l oleju między przeglądami.
Ma twarde zawieszenie, ale jest OK. Niestety jest głośny w porównaniu z SEATEM CORBOBĄ, którą miałem poprzednio w TDI jest dodatkowa mata tłumiąca w przegrodzie miedzy silnikiem a kabiną - koszt założenia 600, dlatego się nie zdecydowałem na jego dodanie
Ogólnie szybko zużywa się kierownica - na gumie po 60000 miałem różnicę w wytarciu po jednej stronie (wpływa jazdy ala zimny łokieć) co może sugerować że był kręcony przebieg, ale samochód mam od nowości, także to wina zastosowanego materiału. Zużywa się jeszcze mieszek, w niektórych miejscach obtłuczenia gumo podobnego plastiku.
Przez 7 lat nie wymieniłem żadnego elementu. Na wszystkich przeglądach wszystko jest OK, żadnych luzów, stukania, etc.
Niezawodny i tak popularny samochód że pełno zamienników, aut na szrotach i fachowych rad na forach, że koszty naprawy są znikome
OK
Palą się często żarówki , raz padł mi czujnik od temperatury (za niska temperatura - szyba diagnoza VAG i po problemie) i standard w Golfach siada czujnik otwarcia drzwi kierowcy - naprawa to lutownica i rozebranie drzwi , zabawa na cały dzień
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: