Twoje kryteria wyszukiwania:
2.0 190KM DSG NOWY MODEL, Navi,El. Klapa,Kamera,Virtual Coocpit,FV 23%
156 800 złbrutto
2.0 190KM DSG L&K, Navi,Martwe Pole,Parktronik, Canton,El.klapa,FV 23%
139 800 złbrutto
2.0 190KM SPORT LINE DSG, 1 rej. 2019, FV 23%
141 800 złbrutto
2.0 190KM DSG STYLE NOWY MODEL, Navi, El. Klapa, Kamera, FV 23%
154 800 złbrutto
2.0 190KM DSG L&K, Skóra,Navi,Martwe Pole,Virtual Cocpit,Kamera,FV 23%
138 800 złbrutto
2.0 190KM DSG , El. Klapa, Grzane Fotele
79 800 złbrutto
2.0TDI(190KM)*L&K*4x4*Radar ACC*Xenon*Led*Navi*Kamera*Skóry*Alu18
119 900 złbrutto
1.8 TSI 180KM HAK Ambition Salon Polska Fv23%!
67 900 złbrutto
2.0TSI 190KM DSG Ambition SalonPL 1WŁ. Serwis ASO Fv23%!
154 900 złbrutto
automatyczna klima.
52 900 złbrutto
Salon PL, L&K, 4X4, DSG, Navi, SmartLink, 12 m-cy gwarancji
125 900 złbrutto
4x4 3.6i 260KM DSG ! Full Opcja ! Serwisowany ! Opłacony !
36 700 złbrutto
Laurin & Klement,STYLE,Salon PL,F-Vat,Gwarancja,I-właściciel,Automat
107 900 złbrutto
salon polska SKODA SUPERB 2.0 D 4x4
36 900 złbrutto
F-Vat,Gwarancja,Salon Polska,Kombi,Tempomat
39 900 złbrutto
F-Vat,Salon Polska,I-właścicel,Gwarancja,DSG,Czujniki Parkowania,Benzy
97 900 złbrutto
Salon Pl/Serwis/Full Led/Smart Link/FV
107 900 złbrutto
Elegance 2.0TDi 170KM Manual 2013r. lift SALON BiXenon NAVi Skóra2xPDC
35 900 złbrutto
2.0 TDI 140 KM, Automat DSG, 4x4, Bluetooth, Nawigacja, Klima, Alufelg
39 990 złbrutto
TDI-SCR Executive ACC Salon IT. FV 23%
89 900 złbrutto
użytkownik: Piotr
liczba głosów: 441
pomimo chęci zmiany marki na inną niż skoda po jazdach próbnych hondą accord, citroen C5, mondeo, passat zdecydowałem się jednak na zakup skody superb II. Bezkonkurencyjne połączenie silnika TDI 2,0 170 KM i skrzyni DSG i bardzo bogate wyposażenie. gdyby nie za ładna bryła to passat na pewno mialby b. poważną konkurencję (choć cały kokpit przedni i deska rozdzielcza passata są też po prostu brzydkie). Silniki konkurencji 2,o TDI są dużo słabsze. Jeżeli kogoś nie zraża marka skoda i to iż jest to b. duży samochód to polecam. Najbliżej skody dla mnie palsuje się nowy C5 z uwagi na rewelacyjne wzornictwo - piękny samochód, świetne wyciszenie - dla tych co lubią słuchać muzyki w samochodzie, i hydoaktywne zawieszenie. Z drugiej strony zdecydowanie słabszy diesel 2,0 L i bardzo mało miesjca na nogi dla pasażerów z tyłu ( przy tych samych wymiarach zewnętrznych samochodu co skoda ) to minusy citroena c5.
silnik TDI 2,0 170 KM w połączeniu ze skrzynią automatyczną DSG nie ma sobie równych w tej klasie i tej cenie samochodów. Silnik przyśpiesza do 100 km w 9 s i praktycznie nie ma straty w przyśpieszeniu w porównaniu z manualem, co ma miejsce w mondeo i citroenie. Ponadto DSG jako jedyna skrzynia na rynku ma praktycznie niewyczuwalne przełożenia biegów. Jako jedyny silnik 2,0 l diesel. wśród opisanych powyżej konkurentów ( oczywiście oprócz passata ) osiąga moc 170 KM! io dodatkowo silnik we wszystkich zakresach mocy ma podobną moc, nie ma słabszych zakresów obrotów. Ten silnik i ta skrzynia to największa przewaga skody w porównaniu z niby bardziej markową konkurencją.
Z przodu grube słubki trochę przeszkadzają w widoczności na prawo lewo , przy skrzyzowaniach. Z tyłu mała szyba też nie pomaga. widoczność w dużych lusterkach ok
Jak ktoś jeździ samochodem niemieckim to zna twardzość zawieszenia charakterystyczną dla tych marek. Przeciwieństwem jest zawieszenie hydroaktywne citronena c5 - wyjątkowy komfort na polskie drogi, ale z drugiej strony tak miło się płynie po drodze że pasażerowie na tylnych siedzeniach a przede wszystkim dzieci mogą miec problemy lokomocyjne. Fotele jak zwykle w skodzie b. wygodne z podparciem lędźwiowym bez dopłaty na obydwu przedich fotelach. Lepsze wyciszenie kabiny pasażera osiąga tylko C5 (podwójne akustyczne szyby, podwójne uszczelki w drzwiach, b. dobre wyciszenie hałasu od kół) ale na pewno skoda jest w środku cichsza od mondeo czy hondy accord i o dziwo od passata. lepiej tez resoruje od passata
Zdecydowanie największy samochód w tej klasie - czeska prawdziwa limuzyna. Dla niektórych na pewno za duży. Z drugiej strony jeyny saomochód wśród w/w konkurentów, którym bez przeszkód i komfortowo w trasę mogą się wybrać 4 osoby o wzroście pow 180 cm. Bagażnik też największy wśród konkurencji no i twindoor system. dla mnie stylizacja zewnętrzna samochodu/bryła nadwozia to jedyny duży minus samochodu. Jest po prostu nieładny.
We wszystkich poniższych ocenach porównuję skodę superb II z nowym citroenem c5, passatem, mondeo i accordem, którymi przed zakupem skody odbyłem długie jazdy próbne. Wszystkie samochody miały podobne ceny 100 - 125 tys zł, i silniki 2,0 TDI skoda ma twarde zawieszenie typowe dla samochodów niemieckich, prowadzi się b. dobrze i precyzyjny układ kierowniczy, wynoszenie na zakrętach nie istnieje, jedyna trudność to promień zawaracania i parkowanie tyłem z uwagi na wielkość samochodu
awaryjność - na bazie dotychczasowym doświadczeń ze skodami octavia
nimus - to głośny wentylator klimatyzacji i mała ilość stopni nawiewu
okaże się po 3 latach ...
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: