Twoje kryteria wyszukiwania:
Laurin & Klement Tylko 159tys.km. ! 1,8T Serwis. 150HP
13 900 złbrutto
2.0TDI 150KM NAVI Klimatronic Elektryczna Klapa Asystent pasa
38 900 złbrutto
1.8 TSI*Climatronic*Pełna Elektryka*PDC*Po Serwisie*Zadbana*ZOBACZ!!
14 990 złbrutto
Volkswagen Plichta Toruń Style 2.0 TDI 150 KM
64 900 złbrutto
Volkswagen Plichta Toruń Style DSG 1.5 TSI 150 KM
82 900 złbrutto
Volkswagen Plichta Toruń Style DSG 1.5 TSI 150 KM
82 900 złbrutto
*Gwarncja *Klima*Pewny przebieg*
20 900 złbrutto
Volkswagen Plichta Toruń Ambition 1.6 TDI 115 KM
47 900 złbrutto
Volkswagen Plichta Toruń Ambition 1.4 TSI 150 KM
54 900 złbrutto
Volkswagen Plichta Toruń Ambition 1.4 TSI 150 KM
56 900 złbrutto
Volkswagen Plichta Toruń Ambition DSG 1.4 TSI 150 KM
74 900 złbrutto
Polski Salon Serwis ASO 1.4TSI 140KM wersja Ambition
42 900 złbrutto
Polski Salon Bezwypadkowy Serwis ASO 2.0TDI 150KM Style DSG
58 900 złbrutto
Polski Salon Wersja STYLE 1.4TSI 150KM
64 900 złbrutto
1.6 TDI 115KM Ambition Salon Polska Serwis ASO FV23%
59 900 złbrutto
Polski Salon Gwarancja 2.0TDi RS DSG 184KM Bogata wersja
93 900 złbrutto
1.4 TSI 150KM ASO SalonPL FV23% Style ABS automatyczna klima.
69 900 złbrutto
Polski Salon Bezwypadkowy Gwarancja 1.6TDI 115KM Kombi
41 900 złbrutto
1.4 TSI 150 KM Salon PL Pierwszy właściciel Serwis ASO FV23%
62 900 złbrutto
1.5 TSI 150KM ASO Salon Polska Pierwszy właściciel
63 900 złbrutto
użytkownik: Kuba
liczba głosów: 345
Generalnie rzecz biorąc, skoda oferuje niesamowitą wygodę i komfort podróżowania w zamian za niewielkie koszty eksploatacji. Nawet poważna usterka wymiany skrzyni biegów wraz ze sprzęgłem zamknęła się kwotą 1900zł. Spalanie na poziomie 5l ON i bardzo dobre osiągi w 1999 roku były jedyne w tej klasie aut.
Silnik bardzo elastyczny, pozwala na jazdę 45 km/h na 5 biegu i swobodne przyspieszanie bez szarpania. Prędkość 45 km/h można osiągnąć bez wciskania pedału gazu a tylko umiejętnie zmieniając biegi. Sama skrzynia jest precyzyjna, jednak nie lubi przeciążeń. Moja rozsypała się po 180 tyś km. Silnik otrzymał maksymalną ilośc punktów choć musiałem po 150 tyś wymienić 2 zawory. Przyczyna leży po stronie serwisu, który nie wymienił pompy wody podczas zmiany rozrządu na 60tyś. Zakładając nowy rozrząd (ponoć bardziej wytrzymały i wg nowych norm skody wytrzymujący 100tyś km) wyznaczyli następny serwis rozrządu na 160tyś. Niestety pompa nie wytrzymała, łożysko pompy wytarło się powodując przeskok paska o kilka ząbków i uszkodzenie silnika. Gdyby nie ignoracja i niewiedza serwisu, silnikowi nic by się nigdy nie stało. Dlatego pamiętajcie aby wymienić pompę wody co 100 tyś km - koszt samej pompy to nie więcej jak 120zł. Po przejechaniu 120 tyś km potrzebna była wymiana przepływomierza powietrza (dość częsta usterka we wszystkich silnikach tego typu) a po 170 tyś wysiadł czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym. Ta usterka też jest typowa i częsta.
Widoczność bardzo dobra , w młodszych modelach po IV 1999 zaczęto stosować prawe lusterko wsteczne mniejsze od lewego
Skoda \'na pusto\' daje wysoki komfort jazdy, przez dziury i poprzeczne nierówności przejeżdża jak czołg, dając tym samym znać kierowcy głośnym stukiem o pokonanej przeszkodzie. Dość dobre wyważenie auta nie powoduje kołysania i zbytnich przechyłów. Z obciążeniem jedzie się lepiej, nawet przy maksymalnym załadowaniu auta mamy wrażenie wysokiej stabilności. Fotele z przodu regulowane na wysokość z regulacją pod lędźwie są wygodne i pokonanie trasy 1400km nie jest problemem dla kręgosłupa. Tylne także wygodne, jednak dla wyższych osób będzie brakowało miejsca na nogi. Z wyciszeniem nie jest źle, jednak pomruk dieselka daje o sobie znać w wyższych zakresach obrotów.
Przestrzeń z przodu doskonała, więcej miejsca niż w porównywalnych modelach. Na tylnych siedzeniach mało miejsca na nogi. Ergonomia w niemieckim stylu, uporządkowana deska rozdzielcza. Bagażnik gigantyczny i pakowny. Jakość materiałów w starszych modelach pozostawia trochę do życzenia (twarde plastiki) jednak nawet po 8 latach użytkowania nic się nie urwało i specjalnie nie zgrzytało. Wnętrze można w łatwy sposób urozmaicić pokrowcami, dodatkowym sprzętem - a demontaż tapicerki aby ukryć przewody np. od nawigacji jest dziecinnie prosty. Karoseria ponadczasowa, praktycznie 10 letni model nadal jest nowoczesny i ładny. Lakier bardzo wytrzymały i brak ognisk korozji.
Prowadzenie auta - bardzo dobre, jedyny minus to lekka zdolność do wynoszenia przodu auta przy ostrych zakrętach. Układ kierowniczy : po 40 tyś maglownicę wymieniono na nową z uwagi na przeskok ząbka w 1/3 obrotu. Poza tym ok, drgania nie przenoszą się na kierownicę, posiada regulację w 2 płaszczyznach. Hamulce jak brzytwa. Krótki rozstaw osi zapewnia super zwrotność dużego kombi i ułatwia parkowanie, jednak odbija się to na miejscu dla pasażerów na tylnych siedzeniach.
Zamontowany Climatronic idealnie utrzymuje wybraną temperaturę. Zimą niestety trzeba chwilę poczekać by auto zaczęło grzać - wszak to diesel i musi się rozgrzać.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: