Renault Master - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 5 spośród 5

Twoje kryteria wyszukiwania:

Sortuj po:

110 900 złbrutto

olej napędowy
4/5 drzwiowy
3 miejscowy
Reg. mazowieckie Janki

109 900 złnetto

135 177 zł brutto

rata od: 2211zł
olej napędowy
4/5 drzwiowy
9 miejscowy
klimatyzacja ręczna
Reg. mazowieckie Błędów
  • ABS, kontrola trakcji, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, wsp.kier., lampy dzienne LED, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ogr. prędkości, ogrzewanie postojowe, ESP, cz. parkowania - tył, sys. głośnomówiący, pierwszy wł., samochód bezwypadk.
  • Renault Master 2.3dm3 100KM 2013r. 213 000km

    2.3 dci do przewozu osób niepełnosprawnych z podjazdem na wózki

    63 900 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    9 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. mazowieckie Sieraków
  • ABS, kontrola trakcji, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, wsp.kier., ESP, serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, stan bardzo dobry
  • olej napędowy
    2/3 drzwiowy
    3 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. dolnośląskie mokronos dolny
  • ABS, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, wsp.kier.
  • 22 900 złbrutto

    olej napędowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. świętokrzyskie Zagnańsk
  • c.zamek, wsp.kier.
  • Najciekawsze opinie o Renaulcie Master

    Zdjęcie użytkownika

    użytkownik:

    liczba głosów: 312

    Renault Master L3H2 2200 G9T 90KM 2002r. bus

    Ocena ogólna

    tak niewiele potrzeba żeby było znacznie lepiej, teraz już o tyle dobrze że znacznie więcej części na rynku wtórnym niż w latach 1999-2002

    Układ napędowy

    samochód przenosi drgania przy ruszaniu, brak elastyczności przy ruszaniu zwłaszcza z obciążeniem, silniki 2,2dci lubią przepuszczać olej na simeringach po stronie rozrządu i dalej na pasek wielorowkowy oraz w rejonie zaworu egr, skrzynie padają bo kończą się łożyska po ok. 120.000 przebiegu,

    Widoczność

    ogólnei z widocznością dosyć dobrze ale od strony elektrycznej podgrzewane lusterka nie są zbyt trwałe co chyba jest cechą wielu modeli renaulta.

    Komfort

    zawieszenie raczej twarde ale jest to samochod dostawczy, czuć jednak każdą dziurę z obciążeniem jak i bez, dosyć twarde resorowanie ale resory nie sprawiające kłopotów (poliwęglan) niestety żywotność amortyzatorów kończy się przez dolne simerbloki i wtedy zawieszenie zaczyna się tłuc co powoduje konieczność ich wymiany w całości, fotele przednie raczej w miare wygodne ale jakośc materiałów jest raczej średnia bo rozrywają się w każdym jednym masterze od strony wsiadającego kierowcy, wyciszenie w miarę dobre jeśli nie jeździmy powyżej 120km/h

    Nadwozie

    wszystkie mają ten problem z rdzewieniem pod listwami plastykowymi tuz za drzwiami kierowcy, dodatkowo odboje do magnesów tylnych drzwi zwulkanizowane w gumą zaczynają po jakimś czasei rdzewieć a to przechodzi na lakier, dolna część lakieru lubi odchodzić od ocynkowanej karoserii chociaż ta jest w miarę dobrze odporna na korozję, zawiasy tylnych drzwi zacierają się, szczególnie nie polecam tych które otwierają drzwi na 270° bo nie ma szans uchronić ich przed zatarciem a te z kolei powodują przy otwarciu uszkodzenie tylnych lamp

    Układ jezdny

    + to niska podłoga, - za mały promień skrętu

    Naprawy

    mógłbym napisać o tym wszystkim książkę, mam 5 masterów i sam je naprawiam, jedne 2,8 dti i 4 szt. 2,2 dci, nowsze odele już ciut lepiej z jakością ale ogólnie można to nazwać francuską myślą techniczną podobnie jak sweg o czasu polską myślą techiczną były polonezy , fiaty itp.

    Wentylacja i ogrzewanie

    dosyć dobrze z wentylacją i z ogrzewaniem , duża kubatura kabiny nie powoduje duchoty w przypadku braku klimatyzacji

    Elektryka/elektronika

    układ elektryczny pozostawia sporo do życzenia, niestety renault odwala tu totalną lipę, naprawiając czasem auto zastanawiam się dlaczego to jest rozwiązane tak a nie tak, problemy z kostkami, przekaźnikami , lusterkami, natomiast w nowszych modelach po 2004 projektantowi przednich lamp poleciłbym samemu wymienić żarówkę H7 oto lifting który nie zawsze przynosi pozytywne rezultaty, podobnie jest z umieszczeniem akumulatora w wersji po liftingu , jest to tak głupio zrobione że jest potem problem ze skrzynką na akumulator w przypadku demontażu w przednim zawieszeniu, komu przeszkadzał akumulator za przednią lewą lampą?

    Autopowiadamiacz

    Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

    Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:


    dane wymagane
    kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.

    Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
    czytaj więcej...