Twoje kryteria wyszukiwania:
2.3 DCI L2H2
110 900 złbrutto
L3H2 9-osób VIP 2.3 170 KM
109 900 złnetto
135 177 zł brutto
2.3 dci do przewozu osób niepełnosprawnych z podjazdem na wózki
63 900 złbrutto
20 500 złbrutto
dla niepełnosprawnych
22 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 312
tak niewiele potrzeba żeby było znacznie lepiej, teraz już o tyle dobrze że znacznie więcej części na rynku wtórnym niż w latach 1999-2002
samochód przenosi drgania przy ruszaniu, brak elastyczności przy ruszaniu zwłaszcza z obciążeniem, silniki 2,2dci lubią przepuszczać olej na simeringach po stronie rozrządu i dalej na pasek wielorowkowy oraz w rejonie zaworu egr, skrzynie padają bo kończą się łożyska po ok. 120.000 przebiegu,
ogólnei z widocznością dosyć dobrze ale od strony elektrycznej podgrzewane lusterka nie są zbyt trwałe co chyba jest cechą wielu modeli renaulta.
zawieszenie raczej twarde ale jest to samochod dostawczy, czuć jednak każdą dziurę z obciążeniem jak i bez, dosyć twarde resorowanie ale resory nie sprawiające kłopotów (poliwęglan) niestety żywotność amortyzatorów kończy się przez dolne simerbloki i wtedy zawieszenie zaczyna się tłuc co powoduje konieczność ich wymiany w całości, fotele przednie raczej w miare wygodne ale jakośc materiałów jest raczej średnia bo rozrywają się w każdym jednym masterze od strony wsiadającego kierowcy, wyciszenie w miarę dobre jeśli nie jeździmy powyżej 120km/h
wszystkie mają ten problem z rdzewieniem pod listwami plastykowymi tuz za drzwiami kierowcy, dodatkowo odboje do magnesów tylnych drzwi zwulkanizowane w gumą zaczynają po jakimś czasei rdzewieć a to przechodzi na lakier, dolna część lakieru lubi odchodzić od ocynkowanej karoserii chociaż ta jest w miarę dobrze odporna na korozję, zawiasy tylnych drzwi zacierają się, szczególnie nie polecam tych które otwierają drzwi na 270° bo nie ma szans uchronić ich przed zatarciem a te z kolei powodują przy otwarciu uszkodzenie tylnych lamp
+ to niska podłoga, - za mały promień skrętu
mógłbym napisać o tym wszystkim książkę, mam 5 masterów i sam je naprawiam, jedne 2,8 dti i 4 szt. 2,2 dci, nowsze odele już ciut lepiej z jakością ale ogólnie można to nazwać francuską myślą techniczną podobnie jak sweg o czasu polską myślą techiczną były polonezy , fiaty itp.
dosyć dobrze z wentylacją i z ogrzewaniem , duża kubatura kabiny nie powoduje duchoty w przypadku braku klimatyzacji
układ elektryczny pozostawia sporo do życzenia, niestety renault odwala tu totalną lipę, naprawiając czasem auto zastanawiam się dlaczego to jest rozwiązane tak a nie tak, problemy z kostkami, przekaźnikami , lusterkami, natomiast w nowszych modelach po 2004 projektantowi przednich lamp poleciłbym samemu wymienić żarówkę H7 oto lifting który nie zawsze przynosi pozytywne rezultaty, podobnie jest z umieszczeniem akumulatora w wersji po liftingu , jest to tak głupio zrobione że jest potem problem ze skrzynką na akumulator w przypadku demontażu w przednim zawieszeniu, komu przeszkadzał akumulator za przednią lewą lampą?
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: