Renault Master - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 5 spośród 5 znalezionych.

Twoje kryteria wyszukiwania:

Sortuj po:
84 900 zł
netto
cena brutto: 104 427 zł
rata od:
1708zł »
olej napędowy
4/5 drzwiowy
9 miejscowy
klimatyzacja ręczna
Reg. dolnośląskie Komorniki
c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok.
84 900 zł
netto
cena brutto: 104 427 zł
rata od:
1708zł »
23 500 zł
brutto
olej napędowy
2/3 drzwiowy
3 miejscowy
klimatyzacja automatyczna
Reg. dolnośląskie mokronos dolny
ABS, c.zamek, el.ster.szyb, wsp.kier.
23 500 zł
brutto
10 000 zł
brutto
olej napędowy
2/3 drzwiowy
3 miejscowy
Reg. wielkopolskie Poznań
el.ster.szyb, tempomat, samochód bezwypadk., hak
10 000 zł
brutto
49 900 zł
brutto
rata od:
1003zł »
olej napędowy
4/5 drzwiowy
9 miejscowy
klimatyzacja ręczna
Reg. lubelskie 22-100 CHEŁM
ABS
49 900 zł
brutto
rata od:
1003zł »
22 900 zł
brutto
Renault Master 2.5dm3 120KM 2005r. 328 000km
dla niepełnosprawnych ręczna klima.
olej napędowy
klimatyzacja ręczna
Reg. świętokrzyskie Zagnańsk
c.zamek, wsp.kier.
22 900 zł
brutto
  • Strona:
    1
Kliknij tutaj i otrzymuj nowe ogłoszenia na maila »
Osoby zainteresowane Renaultem Master brały pod uwagę również:

Najciekawsze opinie o Renaulcie Master

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Krzysztof

liczba głosów: 237

Renault Master L3H2 2200 G9T 90KM 2002r. bus

Ocena ogólna
tak niewiele potrzeba żeby było znacznie lepiej, teraz już o tyle dobrze że znacznie więcej części na rynku wtórnym niż w latach 1999-2002
Układ napędowy
samochód przenosi drgania przy ruszaniu, brak elastyczności przy ruszaniu zwłaszcza z obciążeniem, silniki 2,2dci lubią przepuszczać olej na simeringach po stronie rozrządu i dalej na pasek wielorowkowy oraz w rejonie zaworu egr, skrzynie padają bo kończą się łożyska po ok. 120.000 przebiegu,
Widoczność
ogólnei z widocznością dosyć dobrze ale od strony elektrycznej podgrzewane lusterka nie są zbyt trwałe co chyba jest cechą wielu modeli renaulta.
Komfort
zawieszenie raczej twarde ale jest to samochod dostawczy, czuć jednak każdą dziurę z obciążeniem jak i bez, dosyć twarde resorowanie ale resory nie sprawiające kłopotów (poliwęglan) niestety żywotność amortyzatorów kończy się przez dolne simerbloki i wtedy zawieszenie zaczyna się tłuc co powoduje konieczność ich wymiany w całości, fotele przednie raczej w miare wygodne ale jakośc materiałów jest raczej średnia bo rozrywają się w każdym jednym masterze od strony wsiadającego kierowcy, wyciszenie w miarę dobre jeśli nie jeździmy powyżej 120km/h
Nadwozie
wszystkie mają ten problem z rdzewieniem pod listwami plastykowymi tuz za drzwiami kierowcy, dodatkowo odboje do magnesów tylnych drzwi zwulkanizowane w gumą zaczynają po jakimś czasei rdzewieć a to przechodzi na lakier, dolna część lakieru lubi odchodzić od ocynkowanej karoserii chociaż ta jest w miarę dobrze odporna na korozję, zawiasy tylnych drzwi zacierają się, szczególnie nie polecam tych które otwierają drzwi na 270° bo nie ma szans uchronić ich przed zatarciem a te z kolei powodują przy otwarciu uszkodzenie tylnych lamp
Układ jezdny
+ to niska podłoga, - za mały promień skrętu
Naprawy
mógłbym napisać o tym wszystkim książkę, mam 5 masterów i sam je naprawiam, jedne 2,8 dti i 4 szt. 2,2 dci, nowsze odele już ciut lepiej z jakością ale ogólnie można to nazwać francuską myślą techniczną podobnie jak sweg o czasu polską myślą techiczną były polonezy , fiaty itp.
Wentylacja i ogrzewanie
dosyć dobrze z wentylacją i z ogrzewaniem , duża kubatura kabiny nie powoduje duchoty w przypadku braku klimatyzacji
Elektryka/elektronika
układ elektryczny pozostawia sporo do życzenia, niestety renault odwala tu totalną lipę, naprawiając czasem auto zastanawiam się dlaczego to jest rozwiązane tak a nie tak, problemy z kostkami, przekaźnikami , lusterkami, natomiast w nowszych modelach po 2004 projektantowi przednich lamp poleciłbym samemu wymienić żarówkę H7 oto lifting który nie zawsze przynosi pozytywne rezultaty, podobnie jest z umieszczeniem akumulatora w wersji po liftingu , jest to tak głupio zrobione że jest potem problem ze skrzynką na akumulator w przypadku demontażu w przednim zawieszeniu, komu przeszkadzał akumulator za przednią lewą lampą?
Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających
aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:


 - dane wymagane
 - kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.

Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Paderewskiego 50, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...



Reklama
Znajdź www.Auto.pl na Facebooku: