Opel Astra - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 20 spośród 1 545 znalezionych.

Twoje kryteria wyszukiwania:

Sortuj po:
41 800 zł
brutto
rata od:
840zł »

Rok produkcji: 2014r.

Przebieg: 109 000 km

Moc: 110KM

Paliwo: olej napędowy

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  śląskie, Mysłowice

ABS, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, wsp.kier. pierwszy wł., samochód bezwypadk.

41 800 zł
brutto
rata od:
840zł »
42 800 zł
brutto
rata od:
861zł »

Rok produkcji: 2014r.

Przebieg: 96 000 km

Moc: 116KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  śląskie, Mysłowice

ABS, c.zamek, el.ster.lusterka, wsp.kier. pierwszy wł., samochód bezwypadk.

42 800 zł
brutto
rata od:
861zł »
24 900 zł
brutto
rata od:
386zł »

Rok produkcji: 2012r.

Przebieg: 149 363 km

Moc: 110KM

Paliwo: olej napędowy

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Reg.  dolnośląskie, Wrocław

ABS pierwszy wł.

24 900 zł
brutto
rata od:
386zł »
42 900 zł
brutto
rata od:
863zł »

Rok produkcji: 2014r.

Przebieg: 72 583 km

Moc: 115KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  łódzkie, Łódź

ABS, el.ster.lusterka, wsp.kier. pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., gwarancja

42 900 zł
brutto
rata od:
863zł »
44 900 zł
brutto
rata od:
903zł »

Rok produkcji: 2014r.

Przebieg: 88 261 km

Moc: 115KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  łódzkie, Łódź

ABS, el.ster.lusterka, wsp.kier. pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow.

44 900 zł
brutto
rata od:
903zł »
Opel Astra 1.4 16v 90KM Salon Polska 1właśc 1.4
11 950 zł
brutto
rata od:
240zł »

Rok produkcji: 2009r.

Przebieg: 200 000 km

Moc: 90KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 4/5

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  mazowieckie, Warszawa

ABS, immobiliser, c.zamek, wsp.kier. pierwszy wł., samochód bezwypadk.

11 950 zł
brutto
rata od:
240zł »
Opel Astra  2.0
37 999 zł
brutto
rata od:
764zł »

Rok produkcji: 2011r.

Przebieg: 201 000 km

Moc: 160KM

Paliwo: olej napędowy

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Klimatyzacja: automatyczna

Reg.  śląskie, Dąbrowa Górnicza

ABS, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., nawigacja sat., tempomat, wsp.kier., alu.felgi pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., gwarancja

37 999 zł
brutto
rata od:
764zł »
Opel Astra  1.7
28 500 zł
brutto
rata od:
573zł »

Rok produkcji: 2010r.

Przebieg: 191 000 km

Moc: 110KM

Paliwo: olej napędowy

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  kujawsko-pomorskie, Grudziądz

ABS, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., wsp.kier. garażow.

28 500 zł
brutto
rata od:
573zł »
Opel Astra 2008r. 1.8 benzyna Fotele RECARO 1.7
18 500 zł
brutto
rata od:
372zł »

Rok produkcji: 2008r.

Przebieg: 158 000 km

Moc: 125KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 4/5

Klimatyzacja: automatyczna

Reg.  dolnośląskie,  SOBÓTKA

ABS, immobiliser, blokada skrz., c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., skóra, tempomat, wsp.kier., alu.felgi pierwszy wł., samochód bezwypadk.

18 500 zł
brutto
rata od:
372zł »
Opel Astra  1.6
5 500 zł
brutto

Rok produkcji: 1999r.

Przebieg: 220 000 km

Moc: 101KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  kujawsko-pomorskie, Grudziądz

ABS, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, wsp.kier. garażow.

5 500 zł
brutto
Opel Astra  1.5
15 999 zł
brutto

Rok produkcji: 2005r.

Przebieg: 121 000 km

Moc: 116KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Reg.  wielkopolskie, Gniezno

15 999 zł
brutto
Opel Astra 1.3 CDTI 100KM Skóra Klimatronik 1.3
30 900 zł
brutto
rata od:
621zł »

Rok produkcji: 2011r.

Przebieg: 177 232 km

Moc: 100KM

Paliwo: olej napędowy

Drzwi: 4/5

Klimatyzacja: automatyczna

Reg.  lubelskie, Modliborzyce

ABS, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., skóra, tempomat, wsp.kier., alu.felgi pierwszy wł., samochód bezwypadk.

30 900 zł
brutto
rata od:
621zł »
Opel Astra Czarny metalik* Super stan* Bezw 1.6
29 999 zł
brutto
rata od:
603zł »

Rok produkcji: 2010r.

Przebieg: 151 000 km

Moc: 110KM

Paliwo: olej napędowy

Drzwi: 4/5

Klimatyzacja: automatyczna

Reg.  zachodniopomorskie,  Koszalin

ABS, alarm, immobiliser, blokada skrz., c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., tempomat, wsp.kier. pierwszy wł., samochód bezwypadk., hak

29 999 zł
brutto
rata od:
603zł »
Opel Astra Opłacony Gwarancja 1.6
29 900 zł
brutto
rata od:
601zł »

Rok produkcji: 2010r.

Przebieg: 109 000 km

Moc: 116KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 4/5

Klimatyzacja: automatyczna

Reg.  podkarpackie, Nagawczyna

ABS, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., tempomat, wsp.kier.

29 900 zł
brutto
rata od:
601zł »
Opel Astra  1.6 16V
39 900 zł
brutto
cena przed rabatem:
41 500 zł
brutto
rata od:
802zł »

Rok produkcji: 2014r.

Przebieg: 106 627 km

Moc: 115KM

Drzwi: 4/5

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  małopolskie, Kraków

c.zamek samochód bezwypadk.

39 900 zł
brutto
cena przed rabatem:
41 500 zł
brutto
rata od:
802zł »
Opel Astra  1.7 CDTi
38 900 zł
brutto
cena przed rabatem:
39 900 zł
brutto
rata od:
782zł »

Rok produkcji: 2013r.

Przebieg: 131 038 km

Moc: 110KM

Drzwi: 4/5

Klimatyzacja: automatyczna

Reg.  małopolskie, Kraków

alu.felgi samochód bezwypadk.

38 900 zł
brutto
cena przed rabatem:
39 900 zł
brutto
rata od:
782zł »
Opel Astra  1.7
25 900 zł
brutto
rata od:
521zł »

Rok produkcji: 2011r.

Przebieg: 179 000 km

Paliwo: olej napędowy

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Klimatyzacja: automatyczna

Reg.  pomorskie, Słupsk

ABS, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., tempomat, wsp.kier., alu.felgi pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow.

25 900 zł
brutto
rata od:
521zł »
Opel Astra  1.7
39 500 zł
netto
cena brutto: 48 585 zł
rata od:
794zł »

Rok produkcji: 2013r.

Przebieg: 68 008 km

Moc: 110KM

Paliwo: olej napędowy

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Klimatyzacja: automatyczna

Reg.  dolnośląskie, Wrocław

ABS, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., nawigacja sat., tempomat, wsp.kier., alu.felgi

39 500 zł
netto
cena brutto: 48 585 zł
rata od:
794zł »
Opel Astra IV 1.7 CDTi 110KM Salon PL 1.7
36 500 zł
netto
cena brutto: 44 895 zł
rata od:
734zł »

Rok produkcji: 2013r.

Przebieg: 125 985 km

Moc: 110KM

Paliwo: olej napędowy

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Klimatyzacja: automatyczna

Reg.  dolnośląskie, Wrocław

ABS, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., nawigacja sat., tempomat, wsp.kier., alu.felgi

36 500 zł
netto
cena brutto: 44 895 zł
rata od:
734zł »
Opel Astra 1.6 16v 101KM 2005r. KLIMA Polec 1.6
7 900 zł
brutto

Rok produkcji: 2005r.

Przebieg: 220 000 km

Moc: 101KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  mazowieckie, 50 km od Warszawy

ABS, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, wsp.kier. pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., gwarancja

7 900 zł
brutto
Kliknij tutaj i otrzymuj nowe ogłoszenia na maila »
Osoby zainteresowane Oplem Astra brały pod uwagę również:

Najciekawsze opinie o Oplu Astra

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Marek

liczba głosów: 366

Opel Astra 1400 1,4 130KM 2012r. hatchback

Ocena ogólna
Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam
Układ napędowy
Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam
Układ jezdny
Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam
Naprawy
Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam
Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających
aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:




Reklama
Znajdź www.Auto.pl na Facebooku: