Twoje kryteria wyszukiwania:
Platinium 2.5 automat
149 700 złnetto
184 131 zł brutto
Platinium 2.5 automat
144 900 złnetto
178 227 zł brutto
SV 2.5 automat
137 700 złnetto
169 371 zł brutto
SV 2.5 automat
136 900 złnetto
168 387 zł brutto
137 100 złbrutto
Nissan Rouge SV
106 200 złbrutto
SV 2.5 automat
136 900 złnetto
168 387 zł brutto
SV 2.5 automat
137 700 złnetto
169 371 zł brutto
Platinium 2.5 automat
144 900 złnetto
178 227 zł brutto
Platinium 2.5 automat
149 700 złnetto
184 131 zł brutto
użytkownik: Krzysztof
liczba głosów: 237
WADĄ TEGO AUTA SĄ GABARYTY KTÓRE MOGĄ W MIEŚCIE SŁAPSZEMU KIEROWCY TROSZKE PRZESZKADZAĆ. ZALETĄ NAPEWNO JEST NIETUZINKOWA SYLWETKA I NIE ZNANY W POLSCE MODEL ZA KTÓRYM WIELE LUDZI SIĘ OGLĄDA I BUDZI RESPEKT NA DRODZE.NIEKTÓTYCH LUDZI MOŻE ZNIECHĘCIĆ SŁABY DOSTĘP DO CZĘŚCI ZAMIENNYCH , GDYŻ AUTO NIE WYSTĘPUJE W WIĘKSZOŚCI KATALOGACH ALE TAK NAPRAWDĘ TO NIC INNEGO JAK MIESZANKA NISSANA QASHQAJA Z X-TRIALEM. POZDRAWIAM
SILNIK BARDZO DOBRZE WSPÓŁGRA ZE SKRZYNIĄ CVT. PRZY SPOKOJNEJ JEŹDZIE SKRZYNIA UTRZYMUJE SILNIK NA MOŻLIWIE MAŁYCH OBROTACH WYKOŻYSTUJĄC DOBRY MOMENT OBROTOWY , CO DOBRZE WPŁYWA NA SPALANIE. PRZY WCIŚNIĘCIU PEDAŁU CAŁOŚĆ REAGUJE NATYCHMIAST DAJĄC DOBRE PRZYŚPIESZENIE TEGO AUTKA.
WIDOCZNOŚĆ Z PRZODU PRZY PARKOWANIU OGRANICZONA WYSOKĄ MASKĄ , Z TYŁU SŁABA JAK W INNYCH NISSANACH TEGO KSZTAŁTU. JA ZARADZIŁEM TYM PROBLEMOM MONTUJĄC CZUJNIKI W KOLORZE NADWOZIA Z PRZODU I Z TYŁU , KOSZT NIEWIELKI A CZUJE SIĘ OTOCZENIE
ZAWIESZENIE TROSZKE ZA TWARDE BEZ OBCIĄŻENIA , GDY JEST ZAPAKOWANY JEST OK. FOTELE BARDZO WYGODNE CHOĆ BRAK REGULACJI WYSOKOŚCI PRZEDNICH FOTELI, BRAK TYLNEGO PODŁOKIETNIKA. SILNIK WYCISZONY BARDZO DOBRZE ,NIEWIELKIE GWIZDY PO PRZEKROCZENIU 150 Km/h
WNĘTRZE BARDZO PRZESTRONNE NAWET NAD GŁOWĄ NA TYLNYCH SIEDZENIACH .ŻADNE PLASTIKI NIE TRZESZCZĄ , BAGAŻNIK PRZESTRONNY Z DUŻĄ ILOŚCIĄ SCHOWKÓW POD PODŁOGĄ BAGAŻNIKA .
ZAWIESZENIE JAK I CAŁY UKŁAD JEZDNY DOBRZE DOPASOWANY DO GABARYTÓW TEGO AUTKA , JEST SOLIDNY DOŚĆ DOBRZE TŁUMI POLSKIE NIERÓWNOŚCI.JAK NA SWOJE GABARYTY DOBRZE TRZYMA SIĘ NA OSTRYCH ZAKRĘTACH, KONTROLA TRAKCJI,ABS, I UKŁAD KIEROWNICZY WSPÓŁDZIAŁA IDEALNIE.SŁABYM PUNKTEM SĄ ŁĄCZNIKI STABILIZATORA ALE PASUJĄCE ZAMIENNIKI OD QASHQAJA CZY KALEOSA SĄ BARDZIEJ DOSTĘPNE WIĘC ŻADEN PROBLEM.
DO TEJ PORY BEZ ZARZUTU.
AUTO NAGŻEWA SIĘ BARDZO SZYPKO JAK NA TAKI MOTOR. KLIMA W MOIM MODELU JEST NIESTETY RĘCZNA WIĘC WIADOMO ALE WUDAJNOŚĆ BDB.
JAK DO TEJ PORY Z ELEKTRONIKĄ NIC SIĘ NIE DZIEJE. JDYNIE JESLI CHODZI O RADIO MA CZESTOTLIWOSC AMERYKANSKĄ WIĘC NIE ŁAPIE LUB SŁABO ŁAPIE STACJI Z CZĘSTOTLIWOŚCIĄ PARZYSTĄ ALE ODTWARZACZ CD I DZWIĘK SUPER
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: