Twoje kryteria wyszukiwania:
4.4L Autobiography Gwarancja Najbogatsza Wersja
399 000 złbrutto
2016, 3.0L, HSE, 4x4, porysowany lakier
97 000 złbrutto
HSE Aut. Klimatyzacja Inst. LPG
12 900 złbrutto
4,6 HSE 225KM +GAZ 4X4 Automat Klimatronic Skóra
14 900 złbrutto
2012, 2.0L, 4x4, Prestige, uszkodzony spód (uszkodzony)
48 000 złbrutto
Range Rover Supercharged 5.0 V8 benz. 510KM automat 2017
175 000 złnetto
215 250 zł brutto
29 700 złbrutto
Long 5.0 V8 Supercharged 510 KM. Head Up, dociąganie drzwi, panorama.
279 000 złbrutto
Bezwypadkowy stan BDB
24 900 złbrutto
4X4 3,0D 177KM ZADBANY I SPRAWNY
34 900 złbrutto
Range Rover HSE 3.0 V6 benz. 340KM 8-bieg. automat 2017
122 000 złnetto
150 060 zł brutto
Range Rover 5.0 V8 benz. 375KM automat 2010
37 800 złnetto
46 494 zł brutto
Range Rover 5.0 V8 benz. 510KM automat 2015 (uszkodzony)
77 000 złnetto
94 710 zł brutto
Range Rover Supercharged 5.0 V8 benz. 510KM automat 2019
128 400 złnetto
157 932 zł brutto
Range Rover Supercharged 5.0 V8 benz. 510KM automat 2017
191 600 złnetto
235 668 zł brutto
Range Rover Supercharged 5.0 V8 benz. 510KM automat 2017
204 000 złnetto
250 920 zł brutto
28 000 złbrutto
LAND ROVER RANGE ROVER SPORT SDV6 2014r., Automat, Navi, Xenon, FV 23%
80 900 złnetto
99 507 zł brutto
Krajowy, Bezwypadkowy, SK168JE
389 999 złbrutto
Krajowy, Bezwypadkowy, SK168JE
389 999 złbrutto
użytkownik: Łukasz
liczba głosów: 360
Ja jestem bardzo zadowolony, za te pieniądze nie kupi sie nic z tak komfortowego, z takimi mozliwościami w terenie. Jednym słowem- pełnowartościowa terenówka, która śmiało podjedzie pod opere. Takich aut na prawde jest niewiele...
Skrzynia biegów bardzo fajna w teren, na drodze do setki tak sobie, ale powyżej 80-ciu przyspiesza się nim bardzo fajnie. Nie jest to auto wyścigowe.
Byłem przyzwyczajony do explorera bez zagłówków z tyłu. W tym zagłówki troszke mi przeszkadzają... ale coś za coś.
Mógłby być lepiej wyciszony, BMW i Opel z tym samym silnikiem są zdecydowanie cichsze. Miejsca bardzo dużo, z przodu, z tyłu.
Jakość wykończenia- jest ok, ale niektóre elementy mogłyby byc lepiej spasowane. Bagażnik- olbrzymi. Karoseria- aluminiowa- żadnych kłopotów z korozją nawet w nastolatku...
Jak na 2 tonowe auto terenowe na ramie z mostami - prowadzi sie rewelacyjnie. Z parkowaniem jest problem- jeździłem bardziej zwrotnymi terenówkami.
Nie psuje się często, ale jak już sie cos popsuje, to trzeba zacisnąć pasa...
Klima działa ok, ale jak sie ją wyłączy ciężko ustawić odpowiednią temperaturę. Odmrażanie przedniej szyby- bardzo przydatne.
Drobnostki, ale sie lubią popsuć, szczególnie jak się jeździ w terenie- pyuł kurz etc- lubi przeszkadzać np. elektrycznym szybom...
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: