Ocena ogólna
+ duże możliwości tuningu i wszelkich przeróbek. MOC, PRZYSPIESZENIE, prowadzenie, hamowanie, wygląd zewnętrzny, wygoda, brak zbędnej psującej się elektroniki (jak w BMW czy MB)
- po roku nie dostrzegam
Układ napędowy
Bo wymianie wydechów na Borla, dolotu CAI K&N i przeprogramowaniu komputera schodzi do 4s/100km. Skrzynia przełącza bardzo szybko (szybciej niż BMW). Moc jest niemalże nieograniczona, a przy tym pojazd jest bardzo prosty w prowadzeniu i słucha się kierowcy.
Widoczność
Widoczność bardzo dobra. Z wysokiego fotela widać wszystko.
Komfort
Mimo, że auto posiada sportowe zawieszenie jest bardzo wygodne na naszych polskich drogach. Wytłumia dziury, nie łapie kolein. Pasażerowie mają do dyspozycji centrum multimedialne.
Nadwozie
Budowa pojazdu - niesamowita.
Wygląd - niesamowity.
Obsługa - bardzo prosta
Co do jazdy z pasażerami - drugi rząd jest bardzo dobrze wyposażony lecz jest bardzo mało miejsca na nogi.
Demontaż foteli - bardzo prosty.
Układ jezdny
Samochód prowadzi się idealnie. Zero poślizgów, braku kontroli. Zakręty bierze dużo lepiej niż BMW M. Hamulce BREMBO wyśmienite.
Naprawy
Ceny eksploatacji niższe niż BMW/MERC. Porównywalne z Fordem i Renault. Po roku używania brak napraw, jedynie eksploatacja. Części eksploatacyjne do kupienia w Polsce w każdym salonie Dodga. A jeśli ktoś ma znajomych w USA ma możliwość zakupu części za 1/3 ceny polskiej.
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie, klimatyzacja automatyczna, odparowywanie szyb - idealne.
Elektryka/elektronika
Elektronika jak narazie bez żadnych problemów.