Twoje kryteria wyszukiwania:
4 500 złbrutto
9 500 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 228
Nie jest to samochód wyścigowy, wolno się rozpędza i nie jest zbyt cichy, ale te niedogodności rekompensowane są przez niezawodność i elastyczność
samochód pomimo przestarzałego kształtu i prostej linii nadwozia skonstruowany jest tak że zapewnia maksymalna widoczność dla kierowcy, duże regulowane elektrycznie lusterka dają komfort widoczności zarówno na drodze jak i w terenie, szczególnie przy cofaniu i parkowaniu
komfort jazdy jest przyzwoity, nie jest to jednak limuzyna i samochód nie został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wygodzie pasażerów. Na drodze powyżej 100 km/h w porównaniu z samochodem osobowym jest głośny za to w terenie komfort jest nieporównywalny, jedzie płynnie pięknie amortyzuje nierówności
są rożne wersje lepiej lub gorzej (oszczędniej ) wykończone, każda jednak na przyzwoitym poziomie biorąc pod uwagę, że jest to samochód terenowy z prawdziwego zdarzenia
Prawdziwy samochód terenowy, bez zbędnych wygód ale posiadający podstawowe cechy samochodu osobowego średniej klasy regulację elektryczną reflektorów, centralny zamek, elektrycznie otwierane szyby, hak holowniczy. Wersja duńska ponadto posiada ogrzewanie postojowe typu webasto z programatorem bardzo przydatne w zimie. Silnik wykonany na licencji Mitsubihi. Świetnie spisuje się w terenie, ma duży pojemny bagażnik. W moim przypadku nie wymagał żadnych napraw przez 3 lata, rewelacyjnie działający silnik (odpala w każdych warunkach po jednym obrocie wałem. Wszędzie wjedzie i zewsząd wyjedzie przy użyciu napędów terenowych. Polecam
oprócz normalnie zużywających się elementów typu klocki hamulcowe dotychczas nie wymagał żadnych napraw
Nigdy nie miałem problemów z elektroniką, której z resztą nie ma zbyt wiele, większość rozwiązań to połączenia mechaniczne (dźwigniowe). Elektryczne są tylko szyby lusterka i siłowniki poziomu przednich świateł
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: