Honda Prelude - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 1 spośród 1

Twoje kryteria wyszukiwania:

Sortuj po:

10 000 złbrutto

benzyna
2/3 drzwiowy
4 miejscowy
Reg. mazowieckie
  • c.zamek, autom. światła, wł. niepalący
  • Najciekawsze opinie o Hondzie Prelude

    Zdjęcie użytkownika

    użytkownik:

    liczba głosów: 372

    Honda Prelude 2.0 i16V 2000 137KM 1991r. coupe

    Ocena ogólna

    Auto nie jest nowe i zaczyna to być widać, ale niewiele jest aut, na które chciałbym się zamienić.

    Układ napędowy

    Bardzo elastyczny i dynamiczny silnik, lubiący wysokie obroty, choć niezbyt przy tym głośny. 100km/h osiąga się w czasie poniżej 9s już na drugim biegu, na trzecim auto dochodzi do 140 km/h, żywo reagując na otwarcie przepustnicy. Mimo 300000km przebiegu wciąż tzyma formę. Biegi wchodzą pewnie, z miłym kliknięciem, krótki lewarek pozwala uniknąć machania ręką podczas zmiany biegów. Niestey, czasem dwójka wchodzi niezbyt chętnie. Także jedynka i wsteczny podczas postoju miewać \'zacięcia\'.

    Widoczność

    Doskonałą widoczność zapewnia nisko położona przednia maska, wąskie specjalnie wzmiacniane wewnątrz słupki oraz niezby wysoki bagażnik. Doskonale przeszklona kabina pozwala nie tylko widzieć, co się dzieje na zewnątrz, daje wręcz poczucie wolności i lekkości pojazdu.

    Komfort

    Auto z racji niskiego zawieszenia jest dość sztywne i z pewnością nie służy do jazdy terenowej. Głębokie przednie fotele dają sporo komfortu. Pozwalają na regulację podparcia odcinka lędźwiowego. Z tyłu sportowe coupe nie zapewnia tyle miejsca, co rodzinna limuzyna, ale i tu podróż nie powinna być torturą. Auto pełne ludzi wciąż prowadzi się znakomicie. Powyżej 140km/h wiatr gwiżdże w drwiach - zapewne z racji wieku. Silnik też staje się słyszalny.

    Nadwozie

    Jeżlei auto w tym wieku ma niewielkie problemy z korozją, to mogę dać tylko 10. Tylko jedo podkorodowane nadkole to przecież dobry wynik po 17 latach. Auto jest bardzo wygodne, nie tylko dając kierowcy sporo miejsca, ale też zapewniając bardzo dobrą widoczność we wszystkich kierunkach. Składana, niedzielona, tylna kanapa pozwala zwiększyć przestrzeń bagażnika, zmniejszoną poprzez zainstalowanie we wnęce koła zapasowego zbiornika na gaz. Bagażnik jak na sportowe auto całkiem spory, choć projektancji nie poświęcili urody samochodu na rzecz pakowności. Przestrzeń dla pasażerów z tyłu zależy od pozycji przednich foteli i nie pozostawia miejsca na taniec, ale przestronne przesklenie kabiny pozwala uniknąć wrażeń klaustrofobicznych. Wynończenie zdecydowanie trwałe, główni oparte o skóropodobną piankę, zdecydowanie milszą w dotyku od wszechobecnego w innych samochodach szorstkiego, twardego plastiku.

    Układ jezdny

    4WS (4 wheel steering) to genialny wynalazek, który nie tylko wspaniale ułatwia parkowanie, ale też likwiduje podsterowność, sprawiając, że auto doskonale prowadzi się w ciasnych zakrętach i na śliskiej nawierzchni. Obniżone zawieszenia na sprężynach Eibach czyni z tego auta prawdziwą płaszczkę. Brak przechyłów na zakrętach kosztuje niestety pogorszeniem komforu jazdy na polskich drogach. Mankamentem hamulców jest powolny modulator ABS starego typu - nie skraca drogi hamowania, ale pozwala zachować sterowność.

    Wentylacja i ogrzewanie

    Dość dobrze opracowany system wentylacji o ogrzewania pozwala utrzymać przejrzystość zarówno przedniej, jak i bocznych szyb. Tylna szyba oczywiście ogrzewana elektrycznie. Własnoręcznie dodane ogrzewanie elektrycznych lusterek dodaje dodatkowego smaku.

    Autopowiadamiacz

    Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

    Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:


    dane wymagane
    kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.

    Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
    czytaj więcej...