Twoje kryteria wyszukiwania:
2.0 190KM Automat,Titanium,As.Park,El.Klapa,Roz.Znak,Navi,Kamera,FV23%
106 800 złbrutto
Titanum Convers Skóry Pamięć Foteli
35 900 złbrutto
2,0TDCi Ekonomiczny !
22 900 złbrutto
VAT 23% Zamiana HDI Manual ST Line ALU NAVI Skóra Warto
126 000 złbrutto
* Zamiana *HDI TOP wersja Titanium S + Individual ALU NAVI Skóra Warto
37 700 złbrutto
2.0TDCI full opcja doinwestowany bezwypadkowy gwarancja przebiegu
86 300 złbrutto
2.0TDCI automat full opcja doinwestowany gwarancja przebiegu bezwypadk
85 900 złbrutto
2.0TDCI nawigacja kamera automat gwarancja przebiegu pakiet zimowy
64 300 złbrutto
2.0TDCI(163KM) Lift Led Duża Navi*Parktronik*7-Foteli*Alu 16"ASO Ford
37 900 złbrutto
7-os. 2.0TDCI 180KM ! Manual ! Titanium Plus !
77 700 złbrutto
2.0TDCI(163KM)*Xenon*Led*Navi*Skóry*Panorama*7-Foteli*El.Fotele*Alu17"
47 900 złbrutto
2.0D 140KM, Navi, Panorama, Licznik Converse, 214tyś km
36 900 złbrutto
Ford S-Max 2.0B 2007r Climatronic Nawigacja 7-mio Osobowy Alu Hak!
16 900 złbrutto
2.0TDCi 150PS OPŁACONY Bezwypadkowy*Automat*Serwis*Navi*GWARANCJA24M
56 900 złbrutto
2.0tdci navi Ledy full serwis bezwypadkowy 1 wł zamiana 1 rok gwrancj
68 999 złbrutto
Ekonomiczny !
15 400 złbrutto
Opłacony 1.6i 160KM Lift Serwis Navi Convers+ Skóra+alc. LED Keylessgo
32 900 złbrutto
2.0 140 KM KLIMA, ELEKTRYKA, TEMPOMAT
20 900 złbrutto
2.0 TDCI 180 KM Titanium Kamera Soczewka Partronic Nawi Radar ksi serw
64 900 złbrutto
Automat Ksenon K amera Led Pół Skóra +Alcantara Panorama Dach 2,0163km
35 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 528
Ciekawy wygląd, praktyczny,funkcjonalny i wygodny. Wymaga uwagi przy manewrowaniu. Skrzyżowanie kombi z vanem, bo vanem jest według mnie tylko według homologacjii fabrycznej. Uważam ,że takie "coś" innego ,to dobry pomysł.
Ten silnik wybrałem jako kompromis kilku uwarunkowań. Ceny, spalania, kosztów obsługi, awaryjności i ilości przebiegu. Da się jeżdzić, ale rewelacji nie ma. Na wysokich obrotach ok. Na niskich za słabo. W mieście bez problemu schodzi się nawet do 9 litrów, ale w trasie zejście poniżej 7 wymaga jazdy bardzo spokojnej i zachowawczej. Średnia 8-8.5l/100km. Za to poza wymianą świec, nie wymaga obsługi {podobno dożywotni łańcuch}, oraz jest bez awaryjny, czego nie można powiedzieć o dieslach. Skrzynia mało precyzyjna i ciężko pracuje, ale może wyrobi się z czasem, co już przerabiałem w innym nowym aucie.
Dla mnie jedyna wada w tym względzie , to podwójne słupki z przodu. Wymagają przyzwyczajenia. Niekiedy ograniczają widoczność i trzeba o tym pamiętać. Duża zaleta S-maxa to lusterka. Wszystkie. Zewnętrzne są duże i przy dobrym ustawieniu pozbędziemy się martwego punktu. Widać w nich bardzo dużo. Wewnętrzne samo ściemniające świetnie spełnia swoja rolę w nocy.
Poza wspomnianym słabym wybieraniem nierówności poprzecznych, nie mam negatywnych odczuć. Trochę staje się głośny przy większych prędkościach, ale trudno zmienić prawa fizyki. Fotele z tyłu mogą być nieco za wąskie dla osób tęgich. Za to ogólnie przestrzeni w tym aucie jest bardzo dużo. Jako kierowca, nawet po długiej trasie nie odczuwałem żadnego zmęczenia. To duży atut tego samochodu.
Ogólnie powiem krótko:przestrzeń i wygoda.Do paru drobiazgów można się przyczepić, ale czy są auta bez wad? Schowków jak dla mnie nie brakuje. Materiały średnie. Jak ktoś chce mieć je z najwyższej półki, dokłada "tylko" 100 tyś. i kupuje Mercedesa. Podświetlanie deski w modnym kolorze jasnej czerwieni to jedyna opcja. Szkoda, bo według mnie jest to zbyt agresywny kolor. Może przeszkadzać. A wystarczyło dać jeszcze coś do wyboru i byłoby ok. Tak jak jest to możliwe w Conversie + . Za szybkość i łatwość składania tylnych siedzeń należy pochwalić konstruktorów. Za jedną słabą lampkę w bagażniku-zganić.
Niestety nierówności poprzeczne są mocno odczuwalne. Może na wyższych oponach {ja mam 225/50/17 } lub przy opcji zmiennego zawieszenia jest lepiej. Za to świetnie trzyma się drogi i to nawet na tzw. koleinach co jest dla mnie zaskoczeniem ponieważ powszechnie mówi się, że im szersza opona tym gorzej. W poprzednim aucie miałem szer. 185mm i na tych węższych bardziej "bujało". Ogólnie jeżdzi się jak posłusznym kompaktem, oczywiście z poprawką na gabaryty.
Nic się nie dzieje i oby tak dalej.Ale mam uwagę do tzw. skrzypienia w kabinie w okolicy słupków lub drzwi. Czytałem na forach, że spotkał ten problem także innych i nie wiedzieli jak sobie poradzić, wiec oddawali auto do serwisu. Nie wiem co zrobiono w ich pojazdach,ale ja odkryłem, że przyczyną jest tarcie uszczelek o szyby we wszystkich drzwiach podczas występowania naprężeń karoserii. Może wykonane są z materiałów antyalergicznych (Ford się chwali że takich używa, a w innych autach się z tym nie spotkałem) i gdy bardzo wyschną daje to efekt skrzypienia. Zastosowałem więc kupiony w markecie środek do konserwacji uszczelek i solidnie wszystkie przesmarowałem.Pomogło i jest spokój.
Specjalny przycisk do odparowywania przedniej szyby jest bardzo dobrym pomysłem i świetnie się sprawdza. Dodatkowy filtr przeciwsłoneczny też pomaga bo słońce wpadające przez tak dużą powierzchnie robi swoje. Niestety nawiewy na tył są za słabe. Długie kanały hamują pęd powietrza. Przymykając te z przodu, można zwiększyć nawiew na tył.
Nie miałem problemów z elementami elektroniki i elektryki. Wszystko działa poprawnie.Od świateł ,po pilota. Sprawdzałem jednak jak wymienia się oświetlenie główne ,tak z przodu jak i z tyłu. Jest to naprawdę proste, nawet dla laika. Jednak myślę, że akumulator mógłby być bardziej dostępny. Będzie w przyszłości trochę gimnastyki przy jego wymianie.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: