Daihatsu Materia - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 3 spośród 3 znalezionych.

Twoje kryteria wyszukiwania:

Sortuj po:
15 700 zł
brutto
Daihatsu Materia 1.3dm3 91KM 2008r. 115 000km
115 Tyś km przebiegu / Serwisowany / Klimatyzacja
benzyna
4/5 drzwiowy
5 miejscowy
klimatyzacja ręczna
Reg. śląskie Bytom
ABS, immobiliser, el.ster.lusterka, wsp.kier., alu.felgi, garażow.
15 700 zł
brutto
19 900 zł
brutto
rata od:
400zł »
Daihatsu Materia 1.5dm3 103KM 2010r. 72 000km
Black Edition 1,5 benzyna,niesamowity,idealny stan,zobacz warto
benzyna
4/5 drzwiowy
5 miejscowy
klimatyzacja ręczna
Reg. kujawsko-pomorskie Chełmno
ABS, alarm, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, komputer pok., wsp.kier., pierwszy wł., samochód bezwypadk.
19 900 zł
brutto
rata od:
400zł »
17 900 zł
brutto
benzyna
4/5 drzwiowy
5 miejscowy
klimatyzacja ręczna
Reg. lubelskie Lublin
ABS, immobiliser, c.zamek, el.ster.lusterka, wsp.kier., alu.felgi
17 900 zł
brutto
  • Strona:
    1
Kliknij tutaj i otrzymuj nowe ogłoszenia na maila »
Osoby zainteresowane Daihatsu Materia brały pod uwagę również:

Najciekawsze opinie o Daihatsu Materia

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Tomasz

liczba głosów: 147

Daihatsu Materia 1,5 1500 103KM 2008r. hatchback

Ocena ogólna
To jest kultowe auto z charakterem. Zakochalem sie w nim od 1. wrazenia. Ale to auto ma sens: jest praktyczne, a do tego niezawodne. Ma tylko 3 wady: 1. materialy wnetrza zbyt latwo sie zuzywaja. 2. lakierowane zderzaki narazone na uszkodzenia 3. trzeba zawsze pamietac o zapalaniu i gaszeniu swiatel drogowych. Zestaw LED do jazdy dziennej... i po problemie. Zalety: 1. kultowy charakter 2. male gabaryty, ale duzo miejsca 3. dynamiczny, sportowy charakter 4. genialny silnik A poza tym tak naprawde to jest...Toyota!
Układ napędowy
Mialem wieksze i mocniejsze auta, dlatego ocena nie jest wszedzie 10. Ale jak na klase "maly samochod" typu Polo, to dalbym ponad 10 punktow za osiagi, bo silnik jest niesamowity. Silnik "wkreca sie" na obroty juz od 1000 obrotow bez problemu. NIEZWYKLE ELASTYCZNY! Silnik bardzo cichy na niskich obrotach. Na postoju wogole go nie slychac. Na wysokich obrotach w trasie przyjemnie sportowo "mruczy" Skrzynia tylko 8 pkt. bo: drazek biegow mogly byc wyzej i 5-ty bieg jest za krotki - miejski
Widoczność
Ta forma karoserii nadaje charakter wnetrza. Auto ma tak daleko przednia szyba, ze duzy facet ledwo siega wyciagnieta reka do gornej krawedzi szyby. Zaleta: duza przestrzen Wada: gdy stoisz pierwszy na swiatlach, musisz polozyc glowe na desce rozdzielczej, aby zobaczyc, czy juz jest zielone. Jak w czolgu. Za to lusterka zewn. bardzo duze - super. Mimo malych bocznych szyb i seryjnie przyciemnionych tylnych, widocznosc na boki i do tylu bardzo dobra. Cofanie bez problemu.
Komfort
Auto jest lekkie i male, wiec twarde, "sprezyste". Podskakuje na polskich dziurach jak pileczka. Siedzenia bardzo wygodne, tez w trasie 1000 km. Tylna kanapa ma odchylane oparcia, mozna sie wiec nawet przespac. Z tylu jest miejsca jak w S-Klasie! Wyciszenie takie sobie. Silnika nie slychac, ale dzwieki z drogi tak, oraz szum wiatru i silnika ponad 130 km/h. To tylko male, tanie autko.
Nadwozie
Przy zmianie biegow ocieram reke o kolano pasazerki (ok) lub pasazera (ups), bo auto jest waskie. Nadrabia wysokoscia jak w sali gimnastycznej. Bagaznik moze byc maly albo duzy, zalezy jak ustawimy kanape. Materialy - tu duzy minus: po 30 tys.km juz widac rysy na tanich i twardych plastikach, tapicerka bardzo szybko ma slady uzywania. Ergonomia wzorowa. Wszystko upozadkowane. Radio bdb. Sprytne: wszystkie drzwi maja miseczki na kubki lub inne gadzety. Duzo schowkow. Wnetrze daje sie dowolnie aranzowac, az po jedno wielkie spanie dla dwojga. Estetyka: auto albo wydaje sie piekne albo brzydkie. Zalezy od gustu. Na pewno orginalne. A w malych tanich autach to wazne, aby sie wyrozniac (patrz Fiat 500, Mini) Ale nigdy nie zroziumiem japonczykow. Jak mozne zrobic niebieskie "ledowe" podswietlenie zegarow, a pod tym konsole oswietlona na zielono!?!
Układ jezdny
Prowadzenie wystarczajace jak na te klase auta. Zawieszenie twarde, na Pl-dziurach brak komfortu. Ze wzgledu na ksztalt i wysokosc karoserii, auto jest ponadprzecietnie wrazliwe na boczny wiatr. Genialne jest wspomaganie zalezne od szybkosci. Hamulce bardzo skuteczne. Widocznosc przy parkowaniu bardzo dobra, bardzo duze lusterka boczne.
Naprawy
Uwazam, ze elementy stabilizatora z przodu skonczyly sie zbyt szybko. Wina to ostra zima i bardzo zle drogi. Tarcze przod orginalne: 300,-zl / 1 szt (Daihatsu) Zamienniki markowe: 250,- zl / para Klocki przod: 140,- Filtr oleju: 54,- zl (+olej 3 l.) Filtr powietrza: 100,- zl Wszystkie podzespoly eksploatacyjne jako zamienniki sa dostepne w Polsce w ciagu 1-2 dni (np. w Intercars) Inne czesci tylko Daihatsu, czesto na zamowienie 2-3 tyg.
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie dziala juz w zimie po 5 min. na postoju i w aucie jest cieplo nawet przy -15 st. Wogole brak kanalow ogrzeania na tyl (tych pod przednimi fotelami) Natomiast klimtyzacja nie daje rady przy upalach, za slaba. Jest ledwo chlodno, ale nie zimno i to przy +22 st. Wentylacja i nawiewy ok.
Elektryka/elektronika
Japonczyk...i wszystko jasne
Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających
aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:


 - dane wymagane
 - kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.

Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Paderewskiego 50, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...



Reklama
Znajdź www.Auto.pl na Facebooku: