Twoje kryteria wyszukiwania:
Niski Przebieg, Stan Bardzo Dobry
8 700 złbrutto
2 kpl kół, idealny do miasta Tanie Auta SCS Białystok Elewatorska 9
5 199 złbrutto
5 900 złbrutto
zarejestrowany,klimatyzacja
14 800 złbrutto
użytkownik: Josef
liczba głosów: 204
Zalet kilka mały i zwinny .Niezbyt popularny dla nocnych amatorów cudzej własności .Wymiana rozrządu jeśli troszkę się ma pojęcie i lubi majstrować przy mechanice auta zrobisz sam.Konstrukcja bardzo prosta auta .
W tym aucie elastyczność sprowadza się do dwóch typów poruszania się miejskiego i pozamiejskiego .W trybie miejskim możemy użyć w zasadzie 5 biegów ,ale faktycznie na biegu 4 i 5 w mieście nie da się jechać .Poza miastem jak najbardziej do 5 można a wręcz Cuore prosi się o wyższe biegi .Silnik jest niesamowity bardzo szybko wkręca się na obroty .Na biegu 2 można mieć już 80 km/h.Nie polecam takich testów .Auto ma pasek rozrządu i w razie przeskoczenia o jeden ząbek paska -wiadomo silnik na złom.Auto na trasie potrafi 120km/h jechać ,jechałem krótko w trakcie testu .A tak do 100 km/h to idzie pięknie.Przyspieszenie jest niesamowite jak na tak nieduże auto.Duże auta nie mają szans na światłach z nim.
Widoczność bardzo dobra z każdej strony lusterka duże.
Auto jest dość sztywno resorowane toteż w zasadzie auto nie powinno jeździć po takich badziewiastych drogach jak nasze ,bo nie jest to ciągnik ,któremu nie przeszkadza wyboista z dziurami droga.W trakcie takiej jazdy od razu podskakuje tylna półka oraz tylna klapa .Na normalnej prawdziwej drodze a nie udawanej drodze auto zachowuje się jakby było malutką piłeczką ,która brnie do celu i do niej dotrze.Wyciszenie silnika nie wiem jak to inżynierowie japońscy zrobili ,ale tego silniczka nie słychać w kabinie tylko takie delikatne mruczenie jak w motocyklu.Niestety fotele przednie są żle zaprojektowane siedzisko jest równo z konstrukcją stelażem i przy wchodzeniu do auta zawsze zachaczyć można o fotel nogą .Fotele przednie są także zbyt mało wyprofilowane przy dłuższej podróży bolą plecy ,ale to chyba celowy zabieg konstruktorów,by wysiąść z auta i odpocząć po przejechaniu większej już drogi.Ja tak zrobiłem przy kilku 800 km przejażdżkach tym autem.I zaczełem chwalić to rozwiązanie ,bo warto faktycznie odpocząć przy tak długich dystansach .
Przestrzeni jest jak dla mnie wystarczająco dużo i to tylko moja ocena .Z tyłu na zakupy w markecie idealna przestrzeń ,ale po złożeniu tylnej kanapy jest więcej miejsca.Przełączniki tylko te co powinny być ,bez udziwnień .Wszystko dobrej jakości choć widać oszczędności .Odkryte blachy w środku auta,plastikowa tapicerka drzwi ,plastiki progów ,schowka łatwe do zarysowania.Ale mi to nie przeszkadza ,moje auto zarabia na mnie i tyle .
Auto prowadzi się wyśmienicie.Układ kierowniczy mimo braku wspomagania świetnie działa .Model ten wychodził także z wspomaganiem ,ale wybrałem ten model ,bo przy teście takiego samego modelu u sprzedawcy w Niemczech z wspomaganiem elektrycznym odniosłem wrażenie ,że lepiej chodzi ten bez wspomagania niż z tym wspomaganiem.A cena była prawie taka sama obu modeli aut.Parkowanie to sama przyjemność.Już kilka razy zdarzyło mi się zaobserwować Panią lub Pana kierowcę ,który przyjechał po 3 (trzy ) kajzerki swym olbrzymem i zanim zaparkował czytaj znalazł miejsce do zaparkowania ja już odjeżdżałem z pod marketu.Hamulce także sprawują się o.k.
Postawiłem na doświadczenie w budowie małych aut na najstarszego producenta w tej dziedzinie w Japonii i nie zawiodłem się ,bo Daihatsu jest nim od wielu lat .Częsci nie są drogie choćby rozrząd to wydatek 180 zł ,ale orginalny Mitshuboshi pasek i rolka NTN .Można kupić także wiele używanych .
Nawiewy mają bardzo mocną dmuchawę i szybko ciepło w aucie .
Układ elektryczy jest bardzo sprawny i także pozostałe elektroniczne podzespoły.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: