Daihatsu Cuore - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 4 spośród 4

Twoje kryteria wyszukiwania:

Sortuj po:

Sprawdzony NiekręconyDaihatsu Cuore 1dm3 58KM 2003r. 80 000km

Niski Przebieg, Stan Bardzo Dobry

8 700 złbrutto

benzyna
4/5 drzwiowy
4 miejscowy
Reg. mazowieckie SADE BUDY
  • ABS, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Daihatsu Cuore 1dm3 58KM 2006r. 115 000km

    2 kpl kół, idealny do miasta Tanie Auta SCS Białystok Elewatorska 9

    5 199 złbrutto

    benzyna
    2/3 drzwiowy
    5 miejscowy
    Reg. podlaskie Fasty
  • ABS
  • benzyna
    2/3 drzwiowy
    4 miejscowy
    Reg. lubelskie Lublin
  • ABS, c.zamek, autom. światła, wsp.kier.
  • 14 800 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    4 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. opolskie Opole
  • ABS, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, wsp.kier., ISOFIX, garażow., gwarancja, wł. niepalący, dod. komplet opon, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Najciekawsze opinie o Daihatsu Cuore

    Zdjęcie użytkownika

    użytkownik: Josef

    liczba głosów: 204

    Daihatsu Cuore L251 1000 EJ-DE 12V 58KM 2003r. hatchback

    Ocena ogólna

    Zalet kilka mały i zwinny .Niezbyt popularny dla nocnych amatorów cudzej własności .Wymiana rozrządu jeśli troszkę się ma pojęcie i lubi majstrować przy mechanice auta zrobisz sam.Konstrukcja bardzo prosta auta .

    Układ napędowy

    W tym aucie elastyczność sprowadza się do dwóch typów poruszania się miejskiego i pozamiejskiego .W trybie miejskim możemy użyć w zasadzie 5 biegów ,ale faktycznie na biegu 4 i 5 w mieście nie da się jechać .Poza miastem jak najbardziej do 5 można a wręcz Cuore prosi się o wyższe biegi .Silnik jest niesamowity bardzo szybko wkręca się na obroty .Na biegu 2 można mieć już 80 km/h.Nie polecam takich testów .Auto ma pasek rozrządu i w razie przeskoczenia o jeden ząbek paska -wiadomo silnik na złom.Auto na trasie potrafi 120km/h jechać ,jechałem krótko w trakcie testu .A tak do 100 km/h to idzie pięknie.Przyspieszenie jest niesamowite jak na tak nieduże auto.Duże auta nie mają szans na światłach z nim.

    Widoczność

    Widoczność bardzo dobra z każdej strony lusterka duże.

    Komfort

    Auto jest dość sztywno resorowane toteż w zasadzie auto nie powinno jeździć po takich badziewiastych drogach jak nasze ,bo nie jest to ciągnik ,któremu nie przeszkadza wyboista z dziurami droga.W trakcie takiej jazdy od razu podskakuje tylna półka oraz tylna klapa .Na normalnej prawdziwej drodze a nie udawanej drodze auto zachowuje się jakby było malutką piłeczką ,która brnie do celu i do niej dotrze.Wyciszenie silnika nie wiem jak to inżynierowie japońscy zrobili ,ale tego silniczka nie słychać w kabinie tylko takie delikatne mruczenie jak w motocyklu.Niestety fotele przednie są żle zaprojektowane siedzisko jest równo z konstrukcją stelażem i przy wchodzeniu do auta zawsze zachaczyć można o fotel nogą .Fotele przednie są także zbyt mało wyprofilowane przy dłuższej podróży bolą plecy ,ale to chyba celowy zabieg konstruktorów,by wysiąść z auta i odpocząć po przejechaniu większej już drogi.Ja tak zrobiłem przy kilku 800 km przejażdżkach tym autem.I zaczełem chwalić to rozwiązanie ,bo warto faktycznie odpocząć przy tak długich dystansach .

    Nadwozie

    Przestrzeni jest jak dla mnie wystarczająco dużo i to tylko moja ocena .Z tyłu na zakupy w markecie idealna przestrzeń ,ale po złożeniu tylnej kanapy jest więcej miejsca.Przełączniki tylko te co powinny być ,bez udziwnień .Wszystko dobrej jakości choć widać oszczędności .Odkryte blachy w środku auta,plastikowa tapicerka drzwi ,plastiki progów ,schowka łatwe do zarysowania.Ale mi to nie przeszkadza ,moje auto zarabia na mnie i tyle .

    Układ jezdny

    Auto prowadzi się wyśmienicie.Układ kierowniczy mimo braku wspomagania świetnie działa .Model ten wychodził także z wspomaganiem ,ale wybrałem ten model ,bo przy teście takiego samego modelu u sprzedawcy w Niemczech z wspomaganiem elektrycznym odniosłem wrażenie ,że lepiej chodzi ten bez wspomagania niż z tym wspomaganiem.A cena była prawie taka sama obu modeli aut.Parkowanie to sama przyjemność.Już kilka razy zdarzyło mi się zaobserwować Panią lub Pana kierowcę ,który przyjechał po 3 (trzy ) kajzerki swym olbrzymem i zanim zaparkował czytaj znalazł miejsce do zaparkowania ja już odjeżdżałem z pod marketu.Hamulce także sprawują się o.k.

    Naprawy

    Postawiłem na doświadczenie w budowie małych aut na najstarszego producenta w tej dziedzinie w Japonii i nie zawiodłem się ,bo Daihatsu jest nim od wielu lat .Częsci nie są drogie choćby rozrząd to wydatek 180 zł ,ale orginalny Mitshuboshi pasek i rolka NTN .Można kupić także wiele używanych .

    Wentylacja i ogrzewanie

    Nawiewy mają bardzo mocną dmuchawę i szybko ciepło w aucie .

    Elektryka/elektronika

    Układ elektryczy jest bardzo sprawny i także pozostałe elektroniczne podzespoły.

    Autopowiadamiacz

    Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

    Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:


    dane wymagane
    kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.

    Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
    czytaj więcej...