Citroen Evasion - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 1 spośród 1

Twoje kryteria wyszukiwania:

Sortuj po:

Citroen Evasion 2dm3 120KM 2000r. 213 111km

2.0 HDI Hak tanio na budowę SCS Białystok Fasty Szosa Knyszyńska 49

3 199 złbrutto

olej napędowy
4/5 drzwiowy
7 miejscowy
Reg. podlaskie Fasty
  • ABS, kontrola trakcji, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, HUD, autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., reg. dyferencjał centr., autonom. sys. parkowania, akt. asyst. zmiany pasa ruchu, autonom. sys. kierowania, podgrz. fotel kier., cz. deszczu, podgrz. przednia szyba, kierownica wielofunkc., ISOFIX, kam. cofania, ogr. prędkości, ogrzewanie postojowe, reg. zawieszenie, ESP, asyst. ham. - Brake Assist, asyst. parkowania, asyst. pasa ruchu, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, cz. martwego pola, smartcard / hands free / smartkey, ACS - sys. zab. po kolizji, łopatki zm. biegów, sys. głośnomówiący, sys. sterow. głosem, sys. ostrzeg. przed kolizją, akt. asyst. ham. awaryjnego, aut. hamulec postojowy, blokada drzwi podczas jazdy
  • Najciekawsze opinie o Citroenie Evasion

    Zdjęcie użytkownika

    użytkownik:

    liczba głosów: 375

    Citroen Evasion 2000 121KM 1996r. kombi

    Ocena ogólna

    Nie polecam jako auta miejskiego.

    Układ napędowy

    Silnik 2.0 B to moim zdaniem pomyłka w tym samochodzie, paliwożerny, za słaby. Biegi bardzo krótkie. Żeby pojechać trochę szybciej trzeba przyzwyczaić się do "wycia na obrotach". Problemy z wolnymi obrotami, z którymi mechanicy i elektronicy nie potrafią sobie poradzić. Wycieki oleju z jak przy każdym tego typu silniku PSA.

    Widoczność

    Masywny przedni słupek zasłania znaczą część drogi przy skręcie w lewo. Trzeba uważać, żeby nie zebrać pieszego. Widoczność do tyłu zasłaniają fotele i zagłówki "3 klasy". Lusterka wsteczne - porażka. Jak by ich nie ustawiać - źle widać, szczególnie przy cofaniu.

    Komfort

    Zawieszenie dość twarde. Widać, że nie projektował go Citroen. Z kompletem pasażerów i bagażem do wytrzymania. Fotele miękkie i głębokie. Brak regulacji wypukłości oparcia u kierowcy - dalsza podróż wywołuje ból pleców. Wnętrze dość "akustyczne" ja na busa przystało. Bardzo klekocą puste fotele na nierównościach. Jazda w "3 klasie" na ostatnim rzędzie siedzeń wymaga nie lada samozaparcia - trzęsie i rzuca.

    Nadwozie

    Nadwozie to zmarnowana szansa. Z jednej strony bardzo obszerne w środku, z drugiej pozbawione półek, schowków i uchwytów. Nawet nie ma gdzie postawić kubka lub butelki z napojem (pomijam wgłębienia w otwartej pokrywie schowka przed pasażerem. Duży plus - odsuwane tylne drzwi i uchylne tylne okna. Po wymontowaniu (bardzo szybkim) tylnych foteli powstaje całkiem duża przestrzeń bagażowa. W mojej wersji bardzo brakowało regulacji oparcia tylnych foteli. Regulacja przednich wymaga mozolnego kręcenia gałką.

    Układ jezdny

    Przestał działać ABS (prawdopodobna przyczyna to korozja elementów)

    Naprawy

    Auto psuło się "złośliwie" w najbardziej nieodpowiednim momencie. Sprzęgło zajeździłem "na własne życzenie". Części tanie i ogólnie dostępne.

    Wentylacja i ogrzewanie

    Ogrzewania wydajne, klimatyzacja w upalne dni w "3 klasie" słabo odczuwalna. Nawiewy wyprowadzone z przednich drzwi na "2 klasę" efektownie wyglądają ale są słabo skuteczne. Duży plus - praktycznie nie parują szyby.

    Elektryka/elektronika

    Elektryka podatna na korozję. Korodują nawet złącza w hermetycznych wtykach.

    Autopowiadamiacz

    Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

    Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:


    dane wymagane
    kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.

    Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
    czytaj więcej...