Twoje kryteria wyszukiwania:
Tylko 128 tys. km.
9 500 złbrutto
1.1 1wł Klima El szyby ABS Ks Serw Bez Rdzy Stan BDB BEzwypadk Opłac
7 900 złbrutto
Klimatyzacja - 2007r - 1.4HDI
4 999 złbrutto
Rej.PL bt do 02.2025r KlimaRata250zł
6 890 złbrutto
SKUP AUT gotowka dzwon pisz
3 300 złbrutto
KLIMA 2008 r w cenie wszystkie oplaty 1,4 benzyna
6 900 złbrutto
klimatyzacja benzyna
3 900 złbrutto
1.4 HDi 68KM -klima -1 wł od 6 lat +koła letnie
6 800 złbrutto
10 900 złbrutto
VTR 1.4 Benz 73KM Klima*Zarejestrowany w PL
7 900 złbrutto
1-właśckciel kliatronik zadbany 1,4vtr
10 500 złbrutto
16 400 złbrutto
Swiezo Sprowadzony Super Stan
15 900 złbrutto
16 600 złbrutto
(uszkodzony)
25 000 złbrutto
555 543 433 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 258
Bardzo ciekawa linia boczna z szybami stopniowanymi. Wersje VTR są dodatkowo upiększone spoilerem szyby tylniej i halogenami. Design ciekawy a auto niepozorne ale dynamiczne nawet w tej wersji. Spalanie zaskakująco niskie nawet przy dynamicznej jeździe. Jedynie pełne obciążenie w trasie może być przyczyna stałego - nie malejącego spalania. Na baku w sprzyjajacych warunkach można przejechać w miarę dynamicznie 1000 km (42 litry pod korek)
Niepozorny silnik z 8 zaworową głowicą pozwala w brw pozorom na sprawne przemieszczanie się w trasie nawet w 3-4 osoby i bezpieczne wyprzedanie na IV i V biegu. Elastyczność wysokosprawnego diesla dakeje o sobie znać w najbardziej odopowiednich momentach. Pezyśpieszenie na poziomie seicento sporting, ale wysoki moment obrotowy porownywalny z autami benzynowymi o poj. 1.6-1.8 jest wrecz zaskakujący. pozwala wciągnąć auto pod górę bez redukcji biegu. Moć pozwala osiągać prędkośc deklarowana przez producenta bez wiekszego wysilku z zachowaniem spalania na poziomie 4,5-5,3 l/100 km.
Widoczność we wszystkich kierunkach dobra/bardzo dobra jedynie prawy przód czasem daje mylne wrażenie położenia/oddalenia od krawężnika przy manewrach skrętu czy tez manewrach parkingowych. Prawe lusterko mogło by być wyposażone w dodatkową strefę o innej sferyczności poniewaz nie uwzględnia strefy pojazdu od słupka do klapy i czasem tzreba dzialać intyuicyjnie zmieniając pas ruchu lub poprzedzić manewr skrętem głowy.
Auto wygodne dla kierowcy pasażera i jednego pasażera z tyłu. Komplet podróżnych powinien zrezygnować po 150 km:). Auto nie jest idealnie wyciszone i plastiki czasem dają znać o sobie ale jazda z predkoscią maks. po trasie klasy S pozwala na rozmowę bez podnoszenia głosu.
Kierowca i jego sąsiadnie mają powodów do marudzenia - wręcz przweciwnie - miejsca tyle co w VW GOLF. Z tyłu tylko 2 miejsca ale wygodne. Przestrzeń bagażowa bez oddzielenia jest powodem odglosów dochodzących z bagażnika ale klapa o dziwo dobzere wyciszona. Bagażnik symboliczny ale ciekawie rozwiązana klapa tylnia pozwala rozłożyć podstawke która wytrzymuje 200 kg. Próg załadunku wysoki a podłoga po złożeniu foteli ma próg. Dużo plastików ale to raczej zasługa klasy samochodu, który można mieć już w dobrym stanie za 20 tyś. Coś za coś:)
Małe sprawne autko o intuicyjnym wspomaganiu kierownicy, skutecznych hamulcach i systemie ABS, który jest pomocny jedynie w sporadycznych przypadkach. Gabaryty auta pozwalaja podróżowac jak i przemiesczać się po mieście bez zmęczenia i co najważniejsze - prawie zawsze można znaleźć miejsce do parkowania.
Z racji sprawności silnika diesel 9wysokiej) trudno nagrzać auto na krotkim odcinku. Tu zalecam auto z automatyczna klimatyzacją. Klimatyzacja, nawet w wersji mechanicznej (nie auto) bez zarzutu pozwala szybko ochlodzić auto). Może się zdarzyć, ze w zimie auto będzie wiecznie jeżdzić na zimnym silniku jeżeli nie pokonujemy odcinków dłuższych niż 20 km.
Czasem przepalą się żarówki i spali się czujnik cofania. Przy radiu nie fabrycznym (sterowanie z kierownicy) mogą pojawić się spięcia przy podłączeniach po + akumulatora co obiawia się sygnalizacją wtrysku (usterka znika po kilku uruchomieniach). Jest to chyba wina spadku napięcia w systemie zasilania wtrysków.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: