Twoje kryteria wyszukiwania:
RS 2.0T 275KM ! Full Led Kamera ! 53 tys km !
119 700 złbrutto
6.2v8 SS head.up skóry el.fotele ,kamera doinwestowany zamiana 1r.gwa
99 999 złbrutto
3.6 V6 RWD 335KM, kamera, szyberdach, 34 tys. km.
119 900 złbrutto
Oferta prywatna / Wersja RS / poj. 3640 cm3 moc 334 KM
139 900 złbrutto
Pelna opcja wyposazenia-Zarejestrowany-Oferta prywatna
26 666 złbrutto
SS Coupe 6.2 435 KM *Manual* Kamera*
119 900 złbrutto
Tylko 99 Tyś.km* Import Niemcy* Stan B.dobry* Navi* Alufelgi* Opłacony
69 900 złbrutto
175 500 złnetto
215 865 zł brutto
Chevrolet Camaro 3.6 Benzyna+LPG//Zadbany//Automat//Alu//Raty//Zamiana
79 900 złbrutto
3,6 V6 zadbany zarejestrowany Gwarancja
89 000 złbrutto
1SS 6.2L V8 455KM
182 900 złnetto
224 967 zł brutto
1SS 6.2L V8 455KM
182 900 złnetto
224 967 zł brutto
1SS 6.2L V8 455KM
195 900 złnetto
240 957 zł brutto
1SS 6.2L V8 455KM
195 900 złnetto
240 957 zł brutto
2012 Chevrolet Camaro 2SS
70 430 złbrutto
2012 Chevrolet Camaro 2SS
70 430 złbrutto
1LT V6 3.6l automat
99 500 złnetto
122 385 zł brutto
1LT V6 3.6l automat
99 500 złnetto
122 385 zł brutto
ZL1 6.2L V8 650KM
299 000 złbrutto
1SS 6.2L V8 455KM
185 900 złbrutto
użytkownik: Karol
liczba głosów: 339
najlepszy zakup w zyciu!
zapinam czwórkę - jadę przez miasta i wsie 40-50, wyjezdzam na autostrade, ciagne 150 czy 160 na tym samym biegu i nie musze jeszcze zmieniac. Silnik mocno niewysilony, wytrzymac moze i milion mil.
Widocznosc swietna, parkuje sie na centymetry. Trudno sie jednak jezdzi po ciasnych uliczkach bo zeby cos zobaczyc na boki, trzeba wysunac dwumetrowa maske.
resorowanie - jest sztywny most wiec komfort raczej sredni, czy to z obciazeniem czy bez. Ale ze to auto sportowe, to komfort wystarczajacy. Fotele tylne raczej symboliczne, ale wiozlem faceta 180 wzrostu w trasie 500km i przezyl. Jazda z kompletem pasazerow srednio, bo ci z przodu maja raj, a ci z tylu juz nie. Wyciszenie, gdy ma sie V8 pod maska jest wrecz zbedne (silnik brzmi przyjemnie i wystarczajaco glosno, dlatego dalem 10)
Z przodu bajka, z tylu ciasno. Ergonomia fantastyczna - lezy sie wygodnie w fotelu i nie trzeba sie garbic czy wychylac ani do kierownicy, ani do lewarka skrzyni biegow. Bagaznik ok. 300l, w aucie sportowym wystarczy. Mozliwosc aranzacji ogranicza sie do polozenia oparcia tylnich siedzen. Karoseria ocynkowana, po 18 latach niewielkie wypryski rdzy w miejscach glebokiego uszkodzenia lakieru.
Do parkowania auto wymaga nieco więcej miejsca niż kombiaki, do tego ma dlugie i grube drzwi wiec jak ktos zostawi 20cm odstepu to nawet nie uchyli drzwi. Hamulce za male jak na auto o tej masie. Wspomaganie - bajka. Trzymanie w zakretach na suchym bije na leb wiele aut.
Psuja sie drobiazgi, ale na dlugo przed zepsuciem sie daje sie zauwazyc tego symptomy. Wiele rzeczy mozna naprawic samemu.
Po zdjeciu paneli dachowych wentylacja wywiewa wszystko lacznie z bagazami. Bez zdejmowania dachu pasazerowie z tylu moga sie czuc pod wzgledem ogrzewania czy chlodzenia nieco poszkodowani.
Wiadomo, wiek robi swoje. Ale uklad elektryczny nie jest trudny do opanowania, schematy sa latwo dostepne.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: