Chevrolet Astro - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 2 spośród 2 znalezionych.

Twoje kryteria wyszukiwania:

Sortuj po:
Chevrolet Astro 4,3b+g gmc safari 4.3
8 000 zł
brutto

Rok produkcji: 1997r.

Przebieg: 178 580 km

Paliwo: benzyna+gaz

Drzwi: 4/5

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  mazowieckie, Radom

ABS, alarm, c.zamek, tempomat, wsp.kier.

8 000 zł
brutto
Chevrolet Astro  4.3  CS
10 000 zł
brutto

Rok produkcji: 1992r.

Przebieg: 307 000 km

Moc: 167KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 8

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  mazowieckie, Warszawa

tempomat, wsp.kier.

10 000 zł
brutto
  • Strona:
    1
Kliknij tutaj i otrzymuj nowe ogłoszenia na maila »
Osoby zainteresowane Chevroletem Astro brały pod uwagę również:

Najciekawsze opinie o Chevrolecie Astro

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Tomek

liczba głosów: 9

Chevrolet Astro I CS RWD 4300 V6 OHV 12 165KM 1992r. mini-van

Ocena ogólna
Idealny dla ludzi którzy wiedzą że auto z takim silnikiem i o takich gabarytach, może być traktowane jako "pierwsze" w rodzinie, do codziennej jazdy.
Układ napędowy
Napęd przy automacie wymusza inny styl jazdy niż przy manualu, ale mając ponad 4 litry pod maską można to zniwelować odwiedzając częściej stację benzynową.
Widoczność
Widok do przodu rewelacja, lusterko wewnętrzne nie potrzebne, wszystko co trzeba zobaczyć z tyłu, widać w bocznych.
Komfort
Typowy amerykański komfort, niestety nie na polskie drogi. Żeby było dobrze należy wyjąć jedną kanapę i wrzucić ze 300 kg balastu. Głośność w środku taka jak w Melexie, a nie w V-szóstce. Fotele przednie rewelacyjne, po 500 km odczucie jak po 0 km, o tylnych nie powiem nic - nie miałem okazji sprawdzić.
Nadwozie
Z wierzchu nie wygląda, ale jeżeli chodzi o ilość miejsca w środku, to chowają się Vita i T4. Pasażerowie nie narzekają mimo kanap, a nie oddzielnych foteli. Dla palących frajda - 4 popielniczki z tyłu. Materiały wnętrz i blachy, jak na 24 lata w porządku.
Układ jezdny
Prowadzenie fenomenalne, przy założonych szerszych oponach niż fabryczne, dosłownie przyklejony do drogi. Układ kierowniczy ok. Z hamowaniem gorzej, ale w końcu nie był projektowany do ostrej jazdy, jak ktoś o tym zapomni, to trochę trudno zapanować nad 2 tonami. Parkowanie rewelacyjne, można powiedzieć "łamie się w miejscu".
Naprawy
Prawdziwy przyjaciel kierowcy, odpowiednio traktowany nie zawiedzie. Koszty wbrew pozorom na poziomie "zwykłego" samochodu osobowego.
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie super, z klimą trochę gorzej.
Elektryka/elektronika
Elektryka ok., akumulator 60 Ah wystarcza do wszystkiego fabrycznego + radio ze zmieniarką. O elektronice nie wiem nic, bo w moim aucie jej "nie ma", i bardzo dobrze.

Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających
aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:




Reklama
Znajdź www.Auto.pl na Facebooku: