Twoje kryteria wyszukiwania:
sprzedam bmw e46 benzyna
2 500 złbrutto
ABS automatyczna klima.
85 000 złbrutto
Bogate wyposażenie ,uszanowany
17 900 złbrutto
WD5420J # Automat # Salon Polska # Faktura Vat 23% #
124 999 złbrutto
Krajowa serwisowana, KR7R154
83 500 złbrutto
WD5420J # Automat # Salon Polska # Faktura Vat 23% #
124 999 złbrutto
BMW 318D GT Automat KR5U271 Krajowy, Serwisowany, FV23%
109 499 złbrutto
316d EU6 sedan 4DR KR2H718
83 699 złbrutto
316d aut sedan 4DR KR5U433
87 200 złbrutto
316d aut sedan 4DR
87 500 złbrutto
KR7U474 Krajowy, Fa VAT 23%
94 199 złbrutto
316d aut sedan 4DR KR2J056
88 500 złbrutto
BMW 318D GT Automat KR5U271 Krajowy, Serwisowany, FV23%
109 499 złbrutto
316d EU6 sedan 4DR KR2H718
83 699 złbrutto
316d aut sedan 4DR KR5U433
87 200 złbrutto
316d aut sedan 4DR
87 500 złbrutto
KR7U474 Krajowy, Fa VAT 23%
94 199 złbrutto
316d aut sedan 4DR KR2J056
88 500 złbrutto
Krajowa serwisowana, KR7R154
83 500 złbrutto
WD5420J # Automat # Salon Polska # Faktura Vat 23% #
124 999 złbrutto
użytkownik: Michał
liczba głosów: 375
Uważam że BMW serii 3 w wersji 320d jest świetnym, godnym polecenia samochodem. Wygląda rewelacyjnie (w moim jest pełny pakiet wizualny "M" łącznie z felgami, świetnie się prowadzi, jest naprawdę dynamiczny i nie wiele pali. Dodatkowa zaleta - jest chyba jeszcze za drogi żeby jeździło nim wielu bezwłosych w sportowym ubraniu wielbicieli marki. Chociaż oni na szczęście przesiadają się na Audi :)
150 konny diesel 2.0 dostępny w tym BMW od 2002 roku jest rewelacyjny. Ponad 300 Nm momentu obrotowego potrafi wywołać szeroki uśmiech na twarzy kierowcy. Szczególnie satysfakcjonujące jest przyspieszanie od ok 60 do 120 a nawet 140 km/h - wyprzedzanie TIRów to dodatkowa frajda w podróży. Krótki lewarek zmiany biegów jest fenomenalny.
Mocno nachylona przednia szyba i masywna deska rozdzielcza powodują, że nie jest to auto dla kierowców, którzy muszą siedzieć wysoko i widzieć przód maski. Widoczność przez tylną szybę ogranicza dość wysoki kufer, ale jest parktronic. Lusterka wystarczające, Wewnętrzne samościemniające się jak dla mnie przyciemnia się trochę za mało.
W mojej wersji jest zawieszenie z M Pakietu, więc jest nieco twardsze niż zwykłe - stąd niższa ocena, chociaż ja osobiście wolę taką charakterystykę niż bujanie nawozia. Przednie fotele mam w wersji sportowej, świetnie trzymają na boki a regulacja w wielu płaszczyznach, również z podparciem ud daje możliwość podróżowania przez wiele godzin bez wysiłku. Wyciszenie rewelacyjne i niesamowita akustyka we wnętrzu - jakby auto było projektowanie dla systemu audio.
Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu, miejsca dla siedzących z przodu pod dostatkiem, można też bardzo nisko ustawić siedzenie, natomiast z tyłu bardzo wygodnie ale ciaśniej. Polecam podróż czteroosobową z rozłożonym podłokietnikiem z tyłu. Jestem dość wysoki i daleko odsuwam siedzenie kierowcy, co powoduje że nie ma wiele miejsca na nogi za mną. Byłem tym nieco zaskoczony w tym samochodzie. Bagażnik 440 litrów nie jest mały, ale otwór załadunkowy stanowi ograniczenie. Można wpakować dużo małych toreb :)
Moja wersja posiada zawieszenie z M Pakietu, dlatego jest odrobinę obniżone i utwardzone w porównaniu z seryjną 3, powoduje to, że bardziej odczuwa się dziury i nierówności, daje jednak większy komfort w szybszych łukach, dzięki czemu DSC nie musi często interweniować. Parkowanie ułatwia Parktronic.
Póki co nie miałem w tym aucie żadnej awarii, natomiast koszty napraw nie są małe - szacuję to po zasięgnięciu informacji na ten temat. Lepiej niech się nie psuje...
Klimatyzacja automatyczna wspaniale radzi sobie z ogrzewaniem jak i schładzaniem wnętrza, a także z odparowywaniem szyb.
Wszystkie elementy elektryczne wydają się być dobrze zaizolowane, nie miałem dotąd żadnych problemów. To samo dotyczy elektroniki. Dotąd nie było awarii lusterek, szyb, ani elektrycznie wysuwanej rolety z tyłu. Elektryczne otwieranie bagażnika za pomocą przycisku w kluczyku też nie szwankuje.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: